Gjest dorian Skrevet 24. juli 2003 #41 Del Skrevet 24. juli 2003 *snufs* Jeg har ALDRI fått tørkede griseører på bursdan min... Men - grattis med premie! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 24. juli 2003 Heisan Dorian. Tørke snuta nå da. Du skal få noe som er myyye bedre på "bursdan" din du :kysse: Så mange FERSKE griseører du bare vil ha Åsså får man tak i tørket oksepeniser også, det skal vist være snadder. Skal se om jeg finner noe annet spennede også. Du er kanskje mer typen for Lekesaker i Latex ? Du vet, sånne laaaaange slunkne "kalkuner" som piper Jo da Citahunder får premier i bøtter og spann. Er inne i en god periode for tiden (Intet er sagt om bøtte og spannstørrelser her :blunke: ) Ha en fortsatt morsom dag. Klem til deg Doriansen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 25. juli 2003 #43 Del Skrevet 25. juli 2003 Stikker bare innom for å si at du har en hyggelig dagbok... Useriøs,og lettlest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #44 Del Skrevet 25. juli 2003 Useriøs og lettlest ?? :o :o :o Kan du ikke mene Barbie Uansett hyggelig med besøk av deg Dagens regnestykke: 5 dl x 7 = 3,5 L X 365 = 1277,5 Liter :o Eller 4,5 Sekker x 12 mnd x 15 kg = 810 kg :o Det er mye det. Mer enn jeg trodde faktisk Ja ja, så nå vet jeg hvor mange kg/liter hundemat det går med her i året. Kjekt å vite for noen og en hver det, tenker jeg det er ikke den ting jeg ikke kan "regne på" når jeg kjeder meg. Et annet morsomt regnestykke er dersom man har 8 valper og 3 voksne hunder... Hvor mange klør må man klippe da ??? Jepp...... 198 stk, :oops: så sant ingen setter seg på bakbena vel og merke Men det vil ingen Citahund finne på å gjøre. Her ligger de på rekke og rad, med den aktuelle foten(Poten) elegant opp i luften, klar for ukens manikyr Er det nå jeg bør gå å legge meg tro ?? Hmmm hvor mange ganger sier Cita det til seg selv, før hun gjøre det ?? Tja................... skal vi si sånn ca... Ååhh det kan jeg jo ikke si før jeg har lagt meg det jo Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juli 2003 #45 Del Skrevet 25. juli 2003 Leavofsen liker å klippe klør. Da får hun nemlig nam-nam etterpå. Og da får hun sitte bamse og sånt. DET er gøy det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #46 Del Skrevet 25. juli 2003 Går det bra med sitte bamseøvelsen ?? Her trener vi på å trykke lillefinger. Alle de andre fingrene kan vi, men lillefingeren er vist litt lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 25. juli 2003 #47 Del Skrevet 25. juli 2003 Hadde jeg fått den kyllingen der til bursdan hadde jeg kollet vippen! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juli 2003 #48 Del Skrevet 25. juli 2003 Trykke lillefinger? Hva er det? Bamseøvelsen sitter som støpt. Vi har faktisk glemt at det går an å sitte vanlig Det er jo ofte sånn med disse Rottisene, at det tar sin tid før de lærer, men når de først har lært, så KAN de det også. Har du forslag til hva vi kan lære nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 25. juli 2003 Vi begynte med trykke tommel Det lærte vi av en "hundepsykolog" på et foredrag vi var på... Du sitter foran Leahunden med hånden foran snuta hennes. (Spredte fingre) Ha gjerne en godbit i den andre hånden. Leahunden vil som alle andre hunder, ta frem alle sirkuskunster hun kan for å få godbiten. Hun vil legge seg, sette seg, pipe, bjeffe ja du vet ..... En eller annen gang vil hun i ren desperasjon :blunke: dytte borti tommelen din med snuta - vips så fyker godbiten i i Leahundgapet Når hun har gjort det noen ganger, og du VET at hun skjønner hva det betyr, så setter du ord på kommandoen. TRYKKE TOMMEL Det er jo totalt ubrukelig, men du verden for en hjernetrim. Og det fine med det, er at når hun kan trykke tommel, så har du 9 fingre til Kan dere "Slikke snute" og "gjespe" på kommando da ?? Det er morsomt. Den ene tispa her, hun gjesper så det gviiiiiiiner når vi ber henne om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 25. juli 2003 Hadde jeg fått den kyllingen der til bursdan hadde jeg kollet vippen! dorian Ja, ikke sant Det er sånne ting vi hundeeiere utsettes for, av små nevøer og nieser når hundene våre har bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juli 2003 #51 Del Skrevet 25. juli 2003 Smart.. prøve i morra (og sikkert resten av året). Vi kan ikke gjespe og slikke snute, men vi kan "brumme" på kommando under stikkordet: "Hva sier du?" eller "Hva sier farlige Rottweilere?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #52 Del Skrevet 25. juli 2003 Hahaha.. det skal vi prøve på ja. Noen venner av oss har ei tispe som "kjefter" Eieren sier sinna hund, og hunden setter i gang og knurre og brøle Og halen går som en hjulvisp Det er jammen bra de ikke kan si med ORD, hva de syntes om oss. Men jeg har fått noen blikk noen ganger som .....ja, sier mer enn ord faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juli 2003 #53 Del Skrevet 25. juli 2003 Ja, det er farlige dyr Akkurat nå ligger krapylet pent og pyntlig i sofaen med alle labbene i en haug. Venter på at mamma skal ta henne med opp i 2. etasje for å kose på madrassen. Fast rutine og døgnets høydepunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 26. juli 2003 En vellykket dag i dag ja. Arrangerte valpetreff i dag, og alle sammen kunne komme Fra Arendal i sør, og Trøndelag i Nord. og noen midt i mellom Totalt, men voksne og barn så ble vi 26 stykker. En sabla morsom og ivrig gjeng. På forhånd hadde vi leid inn en lydighetsinnstruktør, og en instruktør i "handling" Så nå er alle "valpene" N lch og N uch. Vi kjøpte inn pølser m/tilbehør, og grillet pølser i regnvær Heldigvis så er Citamannen en meget praktisk fyr, så han hengte opp presseninger fra tre til tre. over 100m2 med tildels vanntett tak En utrolig fin dag, da alle "barna" våre var samlet igjen. Og de var så skjønne alle sammen. Både eksteriør og mentalitet ser ut til å ha klaffet 100 % i denne kombinasjonen. (bank i bordet) De er riktignok ikke ferdig utvokste i "kropp og sjel" enda, men "tegningen" ser bra ut. "Bæssmor" er "vaffal" umåtelig stolt av gjengen sin Og våre valpekjøpere er også uten tvil blandt Norges beste De fleste har allerede gått på 2-3 kurs, handlerkurs, og IPO grunnkurs. 5 av 8 har allerede utmerket seg i utstillingsringen. Skal bli spennende å se når de begynner å innta LP-prøvene rundt om i landet... En av hannene ligger i hardtrening for og bli tjenestehund i Politiet. Så vær snille og greie folkens, eller så kommer bestemors koseklump å "fakker dere" Han har allerede en joggesko og en hageslange på samvittigheten, så man kan bare gjette hva han kan finne på med en kjeltring At Cita allerede gleder seg til høstsamlingen, trengs sikkert ikke å sies noe om Hei så lenge folkens ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 29. juli 2003 Cita ønsker alle sine gjester en GOD HELG Skal pakke resten av feriebagasjen nå i kveld, og reiser på "fjellet" i morgen tidlig. Hundene gleder seg allerede til å nyte "vill natur" Cita skal nok engang gjøre heltemodige forsøk med Fluestanga. Det er pokker ta meg ikke lett. :x Blir nok endel flueløse snører og "kvist-røyer" før vi er i mål. Etter 15 min så går jeg over til markfiske...........så blir det sluk eller spinner, etter 17 minutter, pga noen ufyselige sleipe marker, som ikke sammarbeider med meg. Innen 30 minutter er fiskestanga, slukboks og gubbens fiskeveske hevd langt pokker i vold, og gubben trues med julig om han ikke slutter å le. Han har en pervers og ondskapsfull form for humor Skitt gubbe, og skitt fiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juli 2003 #56 Del Skrevet 29. juli 2003 Titten egentlig bare innom for å si HEI! Jeg håper du har det bra og trives her inne. Jeg synes det er veldig mange trivelige personer her inne. Jeg koser meg når jeg leser andres innlegg og håper jeg kan bidra med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #57 Del Skrevet 29. juli 2003 Klart jeg har det bra her inne. Får jo besøk av sånne koselig folk som deg Sånne Østlendinger fra Vestlandet Kom gjerne innom senere også. Klem fra Cita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. juli 2003 #58 Del Skrevet 29. juli 2003 Informasjon... Vi har lært å trykke tommel... Ikke helt da, men litt. Hunden skjønt4e ikke så mye og vil heller trykke insekter som kravler rundt på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #59 Del Skrevet 29. juli 2003 Haha....morsom ikke sant ?? Å trykke tommel ?!? Vi gjør det hver dag. Åsså pekefinger, ringefinger osv osv. Fryktelig morsomt når de kan forskjellen på fingrene. Ser ganseke imponerende ut, om jeg skal si det selv :oops: Trykke insekter er også morsomt. Helt til de smådjevlene "trykker" igjen. Hmmmm, ikke mye hjelp i å være en stor gutt på 55 kg, når noen stikker på snuta Da blir'n ynklig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. juli 2003 #60 Del Skrevet 29. juli 2003 Hehe.. I går jaktet hun på en liten bille på terrassen. Fulgte etter den i en halvtime med snuten heeelt nede på bakken. Men hun spiste den ikke, bare tråkket på den når den kom et stykke unna. Vi trykker bare tommel inntil videre vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå