Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe brudekjole der. Er dere fornøyde med kvaliteten? Brodering? Ser de like orginalen?

Det er jo så mye billigere...... :surprised:

Fra hvilket lande er de fra?

Skrevet

Her har du mange som har kjøpt, og som forteller det du spør etter.

De fleste kjolene er sydd i Kina, selv om du kjøper i et annet land.

Skrevet

Fant ingen som hadde kjøpt kjole deg og fått den. Spent på kvaliteten, om den ligner orginal kjolen med broderi og perler osv... :)

Skrevet

Send en pm til de som har kjøpt, og spør dem. :)

Skrevet

Nå har ikke jeg kjøpt kjole selv på ebay, men har lest litt om andre som har gjort det her på forumet og det har vel både vært positive og negative bemerkninger. Noen har fått kjoler de er superfornøyde med, mens andre har fått kjoler de er skuffet over og som ikke ligner på den kjolen de har sett på bilde... Noen har fått god kvalitet -andre kjoler med billige stoff og pynt.

Min personlige mening er at du helt sikkert kan få en superflott og billig kjole på ebay, men at man fort kan bli skuffet hvis man har prøvd en originalkjole i salong og forventer seg akkurat den samme. De som syr kjolene syr jo tross alt utfra bilder og da er det ikke alltid like enkelt å få akkurat den samme kjolen som den originale... Det trenger jo ikke nødvendigvis å bety at den er en dårligere kjole, men altså ikke den samme....

Smaken er som baken. Jeg ville nok ikke turt å bestille en kopi av min kjole på ebay, men som sagt -det er mange fornøyde ebay'ere der ute, så det er nok sikkert en grunn til det også :)

Skrevet

Takk for gode tilbake meldinger :) Jeg har falt for drømmekjolen som jeg har prøvd originalen, og falt for detaljene som utgjorde kjolen. Bare så utrolig dyr... Er jo tryggest i salong om det er med de nydelige detajene

Skrevet

Hvis du allerede har prøvd drømmekjolen i salong og har falt for detaljene, så ville iallefall jeg gått for å kjøpe den originale. Da tror jeg ikke en kopi vil bli det samme uansett hvor fin den er.... Hva med å se om du finner drømmekjolen din brukt? Det gjorde jeg med min siden den var i overkant dyr hvis jeg skulle kjøpt den i salong... Jeg kjøpe min brukt i Sverige og fikk i tillegg til god bruktpris også et par tusenlapper igjen på den gode kursen :) Alternativt kan du jo også spare penger på å kjøpe kjolen ny i en svensk salong.. Kommer selvfølgelig an på hvor langt du bor fra Sverige da :)

Her er link til Blocket som er Sveriges svar på finn.no, og en linkt til Bröllupstorget hvor de også selger brukte brudekjoler og slikt...

Masse lykke til med kjolejakten!

Gjest Gjest_krillan_*
Skrevet
Hvis du allerede har prøvd drømmekjolen i salong og har falt for detaljene, så ville iallefall jeg gått for å kjøpe den originale. Da tror jeg ikke en kopi vil bli det samme uansett hvor fin den er.... Hva med å se om du finner drømmekjolen din brukt? Det gjorde jeg med min siden den var i overkant dyr hvis jeg skulle kjøpt den i salong... Jeg kjøpe min brukt i Sverige og fikk i tillegg til god bruktpris også et par tusenlapper igjen på den gode kursen :) Alternativt kan du jo også spare penger på å kjøpe kjolen ny i en svensk salong.. Kommer selvfølgelig an på hvor langt du bor fra Sverige da :)

Her er link til Blocket som er Sveriges svar på finn.no, og en linkt til Bröllupstorget hvor de også selger brukte brudekjoler og slikt...

Masse lykke til med kjolejakten!

Tusen hjertelig takk for tips. :) Jeg har funnet drømmekjolen på blocket for kun leie pris i Norge. Den skal være ekte, har aldri kjøpt på denne måten. Noe jeg bør passe på? Redd for å betale tusen vis og få en slitt og ødelagt kjole. Betaler gjennom internet giro. Gjorde du også? :goodbye:

Skrevet

Kan vi se hvilken kjole det er snakk om? :)

Gjest Teecee
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt kjole på Ebay! Den kostet 450 kr med frakt, så jeg gjorde det egentlig litt for gøy! Men jeg ble VELDIG positivt overrasket! Kjolen var sydd etter mål,og sitter helt perfekt. Den er også helt lik den som var avbildet, og kanskje enda finere..... Jeg kan jo sel,vfølgelig ha vært heldig, men jeg skal definitivt benytte meg av den metoden når jeg trenger nye selskapskjoler!

Lykke til i jakten iallefall! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte min kjole på ebay.. faktisk tre brudekjoler..

2 stk har kommet, Er kjempefornøyd med kvalitet og utførelse.

Ja, de er godt kopiert - forskjellen kan være bruk av stoff og perler.

Jeg har en i chiffon og en i silke.

Betalte 800 for det første og 1200 og 1500 for di to andre.

Jeg anbefaler i allefall min selger, han er nøyaktig og svarer raskt på mail, hvis det skulle være noe. Velger du han så får du en veldig fin og ordentlig kjole i flott kvalitet.

Jeg er i allefall kjempefornøyd. :)

Skrevet

Takk til alle for svar :)

Jeg har fått kjøpt drømmer kjolen brukt Sverige gjennom Blocket, riktig nok måtte jeg betale moms og klestoll i tillegg, viste ikke om dette. Men kjolen er vert det. Ble dyrere, så til dere andre som skal kjøpe fra Sverige selv om den er brukt, så kommer det til å bli dyrere om dere ikke finner en annen løsning på det da. :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...