Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Tekte å ta lipo på Fornebuklinikken. Ser at de er litt billigere enn noen av de andre klinikkene, dessuten bruker de en metode som kalles VASER (med ultralyd i tillegg til fettsuging). Noen som har erfaring med klinikken og deres metode å utføre lipo på?
Gjest Phatty Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 De er veldig flinke på brystinnlegg/løft - også med god oppfølging. På fettsugingsområdet, er de ikke fullt så flinke - kanskje fordi det er andre leger som foretar denslags inngrep enn legen som gjør bryst?? Oppfølgingen på fettsugingen er heller ikke imponerende synes jeg - da vil jeg heller anbefale deg Oslo Plastikk kirurgi - han er veldig flink på selve inngrepet og ikke minst på grundig oppfølging!! OM du likevel skulle insistere på å gjøre fettsuging hos Fornebuklinikken, ville jeg ha INSISTERT på at det er Dr. Dillerud SELV som gjør inngrepet på deg, og ingen andre ( dette kan du selv se at han gjør - for du er våken under inngrep - bare grundig ruset!! ) Når det gjelder fettsuging generellt ( inkl. VASER-metode ) - ikke se på fettsuging/fjerning/korrigering som en varig løsning. Har du ikke fått de barna du har tenkt å få, vil det f.eks kunne være bortkastede penger, og jeg ville anbefalt deg å vente til alle fødsler er unnagjort. På denne måten unngår du unødvendige strekkmerker, pluss at kroppen din vil endre seg etter svangerskap. TIPS!! Tren min. 2 ganger i uken en tre måneders tid før fettsugingen, om du ikke allerede er i treningsmodus. Ikke se på fettsuging som en lettvint løsning, og ihvertfall ikke forvent en umiddelbar forandring og synlig resultat - endelig resultat vil ikke synes før 6-12 mnd. etter inngrep, så mye er avhengig av elastisitet i huden din samt hvordan du tar vare på kroppen din både før og etter inngrepet. Tenk nøye igjennom om det kanskje kan være like enkelt å ta et ekstra treningstak i 6-12 mnd. isteden, og kanskje bruke penger på å fornye garderoben eller betale gjeld isteden?? Ikke forvent mirakler - ingen klinikk kan gjøre det for deg!! Jeg har selv foretatt fettsuging - og er strålende fornøyd. Jeg hadde født mine 3 barn, og hadde slanket meg ned så godt jeg kunne og var godt igang med trening/mosjon som var realistisk for min livssituasjon. Jeg fjernet fett som jeg ellers ikke ville hatt sjanse til å fjerne via mosjon/trening, og dette alene ga meg en " boost" til å vedlikeholde resultatet!! Det gjør ikke vondt-verken før eller etter inngrepet - så det finnes ikke smertefullt, man ser litt gul 6 blå ut til å begynne med, og må gå med en stram 2 bodysuit " i ca. 6 uker etter inngrepet - den ser ikke videre sexy ut, men gjør jobben!! Fornebuklinikken er bra den, men det finnes mange andre som er like flinke, og kanskje til og med litt bedre. Fornebuklinikken har en fantastisk lokasjon og er plassert i en fancy byggning med antikke store møbler osv... det er flott det, men jeg fikk en litt guffen smak av å føle at jeg betalte antagelig litt av de store antikke dyre stolene i venterommet, med mine " skavanker" !! Økonomi-tips: Det er tøffe tider med denne finanskrisen - dette rammer også Skjønnhetsbransjen, blandt annet klinikker som f.eks. fornebuklinikken - det er blitt vanlig å prute på prisen på disse type behandlinger, og jeg vil gjerne tipse deg om dette!! ( En venninde jobber i bransjen, så tipset kommer derifra!! ) Gudd løkk!!
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Gjesten igjen her som starta tråden...jeg har allerede tatt fettsugning 1 gang (3 plasser på kroppen), så jeg har erfaring med det, men med en annen klinikk (N.C.). Jeg trener regelmessig flere ganger i uka. Kunne kanskje ha spist litt sunnere. Men uansett, fettet legger seg som en badering rundt magen min. Mistenker at en del av skylden er stresset på jobben, og at stresshormonene får fettet til å legge seg der. Har vist seg vanskelig å redusere på stresset da vi er i en situasjon med konstant underbemanning. Er visst meningen at det skal være slik. Takker så mye for det utfyllende svaret. Visste ikke at det gikk an å prute på operasjoner. Det må eg sannelig prøve, hehe. Tror nok jeg styrer unna den klinikken når det gjelder fettsugning. Jeg vil ha en kirurg som er flink til dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå