Daiquiry Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Vi har nemlig tenkt å kjøpe ski som vi skal ha med oss på fjellet, men jeg har ikke sett reklame for salg noe sted. Pleier det ikke å være salg rett før påske??
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg var en runde i et par sportsbutikker for en uke eller to siden, og da var det salg på ski i flere av butikkene. Ut fra utvalget så virket det som at salget hadde vart en stund også, for det var lite igjen.
Gjest LØP Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Salget har vært i gang lenge det og det begynner å bli veldig utplukket, så løp og kjøp!
Megana Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Nå mener jeg ikke å være frekk, men hvis du bor i Oslo: Har du hatt øynene åpne? Synes ikke jeg har sett annet enn salgsaviser og innskudd i aviser (aftenposten) Sport1 har hatt supersalg, G-sport har hatt supersalg og Anton sport har hatt supersalg, sikkert de andre kjedene også. Løp og kjøp, om det er noe igjen
Susan Sto Helit Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Salget startet rett over jul, før snøen kom. Da var det masse billige ski. Da snøen kom, gikk prisene faktisk opp litt igjen. Og nå er det ganske tomt i salgshyllene, ja... Det er vår nå, og alle har begynt å selge sykler.
Rosalie Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 I år er det nok mye færre ski på salg enn de siste årene, ja, siden vinteren har vært så snørik.
bergensjenta83 Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Alle sports butikkene har hatt salg på ski og skiutstyr en stund. Så er nok begynt å bli litt skrapt. Løp å kjøp!
Bex Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Jeg kjøpte meg langrennski i går, og måtte i tre forskjellige butikker for å finne ski, støvler og staver i min størrelse/vektklasse. Så du er nok ute i seneste laget. Er stort sett 30-40% rabatt per del, så er ikke så viktig å kjøpe alt i samme butikk. Ikke så mye pakker som det er tidligere på sesongen. Var innom de fleste av de store kjedene i går, og alle var utplukket, men med gode priser på det lille som var igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå