kazcade Skrevet 1. april 2009 #1 Del Skrevet 1. april 2009 Vi skal reise til Malaysia i sommer og så lurer jeg på om noen har vært på østkysten og kan tipse om fine steder, bra hoteller osv! Planen er å fly inn til Singapore, og så etter et par dager ta "orientekspressen" til Kuala Lumpur. Etter et par dager der skal vi fly til Kota Bharu og tilbringe litt tid på Perenthian islands. Har en vag ide om å reise med buss nedover østkysten etter dette, men vet ikke helt hvor vi skal stoppe. Noen som har vært i Cherating? Har hørt det skal være surfemuligheter der, men er usikker på hvordan dette er om sommeren... Andre steder det kan være fint å surfe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 2. april 2009 #2 Del Skrevet 2. april 2009 Hei Jeg sitter nå på Traders hotel i Kuala Lumpur :-) Jeg var på tur til KL og Perhentian Islands for noen år siden så alt jeg kan bidra med finner du i mitt reisebrev http://gardkarlsen.com/malaysia_kuala_lumpur.htm . Dersom du har noen spørsmål om KL må du bare komme med dem så skal jeg gjøre mitt beste for å svare :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 3. april 2009 Hei Jeg sitter nå på Traders hotel i Kuala Lumpur :-) Jeg var på tur til KL og Perhentian Islands for noen år siden så alt jeg kan bidra med finner du i mitt reisebrev http://gardkarlsen.com/malaysia_kuala_lumpur.htm . Dersom du har noen spørsmål om KL må du bare komme med dem så skal jeg gjøre mitt beste for å svare :-) Tusen takk for mange gode tips i reisebrevet ditt! Jeg beregnet at ca. 3 netter på Perenthian islands ville være nok, og ut ifra din beskrivelse tror jeg det stemmer;) Begynner så smått å ha lagt en plan for halvparten av ferien iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #4 Del Skrevet 3. april 2009 Venninne eller par ferie? jeg var med en venninne til perhentian kecil og vi skulle bare være der i 3 dager...vi ble i 12... Fantastisk plass som jeg enda savner... Men, om det er en par ferie er det kanskje ikke like gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 3. april 2009 Venninne eller par ferie? jeg var med en venninne til perhentian kecil og vi skulle bare være der i 3 dager...vi ble i 12... Fantastisk plass som jeg enda savner... Men, om det er en par ferie er det kanskje ikke like gøy... Hei! 12 dager altså? Må være enda penere der enn det ser ut som! Jeg skulle nok gjerne vært lengre, men skal på ferie med mannen, og han er ikke akkurat glad i å ta livet for mye med ro Satser på å aktivisere med snorkling og noen turer ett par dager, men så bærer det vel avgårde igjen for å jakte på surfebølger... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reiseglad, ikke innlogget Skrevet 3. april 2009 #6 Del Skrevet 3. april 2009 Tror du må lete lenge etter surfebølger i Malaysia på fastlandet..... Så vidt jeg vet, må du over på Borneo. Har selv reist med buss i den sørvestlige delen av Malaysias fastland, men på østkysten har du jo bla Tioman som skal være kjempeflott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #7 Del Skrevet 4. april 2009 Malaysias østkyst er blant verdens fineste. Det fineste området er rundt Tioman, så kom deg til Mersing, og dra gjerne fra øy til øy i det området til du finner ditt eget paradis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå