Gå til innhold

Bildevalg - hjelp!! (Og slik så vi altså ut...)

Hvilket bilde?  

1. 1. Hvilket bilde?

• Benk
      9
    • Halvprofil
      10
    • Helfigur
      23
    • Svart/hvitt
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Lenge siden jeg har vært her inne nå - mange uker. Giftet meg for to uker siden i morgen, og det var bare en helt fantastisk dag! Kunne ikke vært bedre! Sola skinte fra morgen til kveld, vielsen var nydelig, gjestene stortrivdes...

Men nå ønsker jeg meg altså litt hjelp fra dere... Vi har fått bildene fra fotografen, og sliter med å avgjøre hvilket vi skal ha på takkekortet... De vi er mest fprnøyd med har jeg scannet og lagt inn her: http://photos.yahoo.com/bc/ninanost/lst?.d...Bryllup&.view=t

(det i halvfigur i farger er vi ikke sånn kjempefornøyde med, men formatet er kanskje fint til takkekort...?)

Det er så mange hensyn å ta/tenke over... Skal man vise hele kjolen? (Da blir jo gamle tante Astri glad) Skal man velge et i halvprofil for at bildet ikke skal bli så langt borte? Er det OK med svart/hvitt? Vi lurer og lurer... Og nå ville jeg gjerne høre deres mening - hva ville dere valgt til takkekortene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at det "Halvprofil"-bildet var veldig fint jeg.

Tror at det vil bli penest på et takkekort.

(Uten at jeg har noen som helst peiling på brudebilder)

Skrevet

Jeg likte veldig godt svart hvitten, da dere hadde litt 'attitude' på det. Personligheter kom fram >> Røff! Positivt - og litt sånn: "umpfH!!"

*hehe*

Nydelig er dere!

=)

Skrevet

Jeg syns alle bildene var flotte jeg :D, men ville nok valgt det i halvprofil til takkekort, fordi på de andre bildene er dere litt langt unna syns jeg.

Skrevet

Benkbildet var finest,synes jeg..

Så flotte dere var forresten..! :wink:

Skrevet

Syntes alle bildene var kjempe fine.. Så fin du var Pip. Nydelig kjole og bukett... :D

Om jeg må velge ett tror jeg jeg hadde tatt helfigur.. Dette var det jeg likte best, og sort hvitt bildet på en god nr 2. :Nikke:

Skrevet

Veldig lekre alle sammen!

Ville valgt det som dere synes at dere ser mest lykkelige ut jeg.

:briller:

Skrevet

Flotte bilder.

Ville valgt halvprofil til takkekort :D

Skrevet

Jeg ville valgt benk eller helfigur,

og setter du pistolen mot tinningen min..... hhmmmmmm

Da ville jeg valgt benkebildet.

Så da stemmer jeg det.......

Utrolig flotte bilder, og gøy å se håret som vi har hørt så mye om....

Du valgte helt rett både kjole og hårfrisyre, du var alldeles vakker....

* Tex får nesten tårer i øynene....*

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville valgt helfigur bildet , har veggen full av takkekort (fra venner og kjente) hvor det er halvfigur og alle som titter på bildene sier ; Åh, så fine der er , den kjolen ser lekker ut , hvordan var den egentlig ?"

Gjør ikke noe om bildet er tatt litt på avstand synes jeg da....

Men jeg stemmer veldig på helfigur !!!

Skrevet

Jeg ville valgt helfigurbildet. Jeg begrunner dette på en like kritisk måte som vi selv gjorde. Vi hadde 140 bilder å velge i - og fotografen hjalp oss med det. Mao. vi var veldig kritiske.

På benkebildet ser det ikke ut til å være noen kontakt mellom dere. Jeg ser bildet dårlig, men dere kan kanskje virke litt oppgitte ut. Og oppgitthet i takkekort ville ikke jeg hatt. Dessuten synes jeg det er synd at slepet er kuttet.

Halvfigurbildet synes jeg ser veldig stivt ut, men absolutt kandidat nr. 2 til takkekort.

Helfigurbildet har kontakt mellom dere, hele brudebuketten, hele kjolen, smil og mykheten som jeg ville ha likt i et takkekort.

På det i s/h har jeg også problemer med å se kontakt mellom dere. Merkelig, siden dere står så tett. Det er sikkert blikkene som stirrer inn i kamera.

PS: Dette er min mening. Ta det som du vil. Selv valgte vi et ganske utradisjonelt bilde til takkekort. Han står egentlig oppreist, men jeg lener meg bakover (mot høyre i bildet), slik at han må støtte meg under ryggen. Vi ser (selvfølgelig) inn i kameraet, men allikevel er det kontakt mellom oss. Vi ler på bildet, akkurat på kanten til å være for mye, men allikevel ikke over kanten. Bakgrunnen er en rusten vegg, så er det noen begrodde lecablokker satt opp - og litt busker/blomster. Noen i den eldre garde vil nok stusse litt, men jeg håper vi virker veldig glade for gaven i alle fall :-)

Skrevet
Svart hvitt bildet. Uten tvil :Nikke: Det var et utrolig flott bilde av dere.
Skrevet

Synes dere så litt slitne ut på sort/hvitt bildet jeg... Hver sin smak :lol:

Jeg ville nok gått for helfigur.

Skrevet

Jeg synes helfigur bildet er best. Er veldig enig i det 14062003 skrev som begrunnelse.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg ville uten tvil valgt halvprofil bildet som er ett meget vakkert bilde- på helfigurbildet ble det mye kjole og bukett og lite person og på sort/hvitt bildet så dere begge slitne og småsure ut.

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare en liten tanke....Så mye tid og krefter man bruker på å finne kjole, velge kjole og tilbehør , vise frem kjolen her inne for diskusjon - og så skal man velge et bilde som ikke viser den i sin helhet ??

Skrevet

De fleste som får takkekort har jo sett kjolen før....

Når man skal velge takkekortbilde synes jeg det er viktig å finne et bilde som utstråler gleden og kjærligheten i brudeparets øyne.

Men det er min mening.....

Skrevet

Jeg likte godt halvprofilbilde, men stemte på helprofilbilde. Dette utfra hva gamle tanter osv vil ha. De liker ofte å se kjolen i sin helhet.

Ellers er halvprofil bilde nydelig. Der kommer ditt sjeldene vakre hår godt frem!

Gjest ramia
Skrevet

Helfigur!!! Helt klart! Men smaken er jo som vi ser som baken. Uansett - flotte bilder!

Og buketten - og kaka - hvor fikk dere dem laget? Omtrent slik ønsker jeg meg og...

Lykke til videre! :-)

Skrevet

Hei igjen, og takk for svar alle sammen! Men jeg ser jo at det er ikke noe rart om vi har problemer med å velge - det er jo like mange stemmer på alle her... :D

Takk for komplimenter også - koselig!!

Vi spør de rundt oss også, og bli like kloke... pappa ville valgt sort/hvitt, mamma og svigermor det i halvprofil, min svigerinne helfigur...

Så har dere flere gode argumenter, er det bare til å komme med dem! :D

Jeg syns forresten det er god kontakt mellom oss på sort/hvitten jeg, men ikke på den helt 'tradisjonelle' måten... Men det er jo gjerne fordi jeg var der, ikke sant... (Kan være nyttig med synspunkter fra mer objektive kilder!)

En ting jeg kom på er at hvis vi velger sorthvitt eller det andre i halvprofil, kan vi velge mindre bilder i kortene, og det blir jo billigere... Eller...?

(ramia: Buketten er laget av en florist her i vår vesle bygd - etter mine nøyaktige beskrivelser av hvordan jeg ville ha den, kaka er laget av en som heter Monica Engelsen som holder til utenfor Bergen - hun har hjemmeside som jeg ikke husker navnet på...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...