¤Linda¤ Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 God morgen Jeg bruker id foundation,og trenger noe som holder huden matt og fin.Skal gifte meg,og vil helst at huden ser fresh og fin ut Er mineral veil god? kan jeg bruke bare den og ikke transparent pudder? På forhånd takk for hjelp
¤Linda¤ Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2009 En ting til...:noen som vet om den fra MAC er bedre...?
Hilde Christina Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Er generelt ikke fan av ID, men mineral veil er helt ok. Bruk den gjerne under foundation, det synes jeg fungerer best. Når du skal gifte deg kan du selvfølgelig bruke den både over og under for økt effekt. Finnes flere tråder om dette produktet så du finner sikkert flere erfaringer om du søker litt.
¤Linda¤ Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Tusen takk,Hilde Christina Hvilket merke liker du best av de som driver med mineralfoundations?
Hilde Christina Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Everyday Minerals, uten tvil! Ingen over, ingen ved siden av
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Everyday Minerals, uten tvil! Ingen over, ingen ved siden av ....får man kjøpt dette i norge...?
vesla86 Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 (endret) Du får kjøpt det på nett. Så vist meg bekjent er det det eneste stedet du får tak i Everyday Minerals. Edit: Husk at dette er en amerikansk side, så man må ta hensyn til tollregler osv Endret 1. april 2009 av vesla86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå