Gjest *lost* Skrevet 1. april 2009 #1 Del Skrevet 1. april 2009 Vet dere hvilke dager i påsken butikken holder stengt? Husker jeg ble så frustrert i fjor, fikk ikke handlet inn. Jeg er "bare" 21 år, men i år tenkte jeg at jeg skulle få oversikt. Så!! Holder de stengt i hele påskeferien? Jeg har ferie hele neste uke siden jeg går på vgs fremdeles. Men vet ikke om det gjelder for alle. Takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Er vel åpent som normalt mandag og tirsdag, mens onsdagen er det tidlig stengt. Tror jeg..... Endret 1. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Del Skrevet 1. april 2009 Er vel åpent som normalt mandag og tirsdag, mens onsdagen er det tidlig stengt. Tror jeg..... Jeg tror de fleste matbutikkene stenger ca kl 15 på onsdag før skjærtorsdag, men det varierer nok litt. Skjærtorsdag er alle butikkene stengt (bortsett fra i Sverige). Langfredag er alle butikkene stengt. Påskeaften er matvarebutikkene åpne til ca kl 15(?). Noen andre butikker har også åpent, men det varierer litt. Vinmonopolet er stengt. 1.påskedag (søndag)er alle butikker stengt. 2. paskedag (mandag)er alle butikker stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå