reggaelicious Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hvordan har dere mest blitt lurt? Noen spøker dere skal ta i år? Jeg er klar for å lure alle jeg møter i morgen og tar gjerne imot noen tips;) hihi
Gjest Juju_ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 (endret) Noen av dere som har lurt noen eller selv blitt lurt i dag? Jeg personlig mistenker at den ene overskriften i BA (Bergensavisen) er spøk. Står om en krokkodille fra Akvariet i Bergen som skal flyttes til byens offentlige svømmebasseng i sentrum, hvor den skal bo fremover=S Endret 1. april 2009 av Juju_
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Trodde ikke på spøken her på KG om at forsikringsselskap vil ta høyere premie for de som er utro. Det kan ikke sammenliknes med røyking, som påviselig gir livsstilsykdommer. Dessuten, folk flest kommer nok ikke til å krysse av på at de er utro, spesielt ikke når de også vet at partneren kan på denne måten finne ut av det, samt at det er svært vanskelig for forsikringsselskapsansatte å finne ut av dette for hvert enkelt medlem de har.
The Kitten Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Jeg tror ikke på noen ting 1. april, så jeg blir nok ikke lurt.
Rioja Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Ble vekt av min mann med beskjed om at badegulvet var fullt av vann, "-tror det er lekkasje et sted!" Hvorpå jeg spratt opp og løp inn på badet der min 4 år gamle datter satt og lo og ropte, Aprilsnarr!!!
Gjest russ 2009 Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Jeg håpet at den positive graviditetstesten var en aprilsnarr..men nei, den ER nok positiv.. VRÆÆL:( Skjer jo ikke at kjæresten tror på dette i dag. Vente med å fortelle den dårlige nyheten til i morgen jeg da.
BlackBerry Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Les denne: http://www.klikk.no/mat/drikke/article443780.ece
Gjest Lommerusk Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gitte Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 Pappa ringte nettopp og sa jeg skulle få en ny søster. Haha.. Right.
Gjest Gjest_sarah_* Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 Jeg lurte mamma med at jeg var gravid. Ei venninne at jeg lå på sykehuset med brukne ribbein. Også lurte jeg stefaren min med at det stod flere menn utenfor huset og mente de skulle fikse badet. HOHO
PopTart Skrevet 1. april 2009 #13 Skrevet 1. april 2009 Jeg syns virkelig at folk kommer med så DÅRLIGE spøker. Det morsomme er jo å si noe om personen man skal lure. Er vel ingen som føler seg skikkelig lurt av at noen sier de er gravid vel? Eller at de er på sykehus?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #14 Skrevet 1. april 2009 Jeg er ikke helt sikker. Leste på tekst-tv på tv2 (underholdningsnyhetene på s. 690) at Dorthe Skappel og mannen skal adoptere et barn. Jeg ble først provosert, men så håpet jeg at det var en aprilsnarr.
Gjest Methuselah Skrevet 1. april 2009 #15 Skrevet 1. april 2009 Nei jeg tror aldri på noe som jeg blir fortalt eller leser i dag.
LamaLover Skrevet 1. april 2009 #16 Skrevet 1. april 2009 Mamma lurte meg trill rundt når hun hadde lagt igjen et fire siders langt brev på kjøkkenbordet før hun dro på jobb, hvor det stod at hun hadde tatt sitt eget liv fordi hun hadde en familie som aldri verdsatte henne og behandlet henne som luft. Jeg var helt nedbrutt og lå og gråt hele dagen, fram til jeg hørte det gå i døra når hun kom hjem fra jobben..
Gjest MissBella Skrevet 1. april 2009 #18 Skrevet 1. april 2009 Ja noen som prøvde å lure med den facebook greiene.
Morea Skrevet 2. april 2009 #19 Skrevet 2. april 2009 Har faktisk ikke blitt lurt de siste årene. Men det har kanskje noe med å gjøre at jeg har en far som har 1. april som sin nasjonaldag. Jeg og brodern gikk og var overnervøse (på en god måte) hver 1. april hele barndommen. Og makan til utspekulert også. Blant annet blandet han fargepulver i kaffen vår da vi var i tenårene. Kan tro vi ble redde da vi tissa blått...... Ellers har han malt bilen til naboen med vannfarger et år. Naboen var lærer og livredd for at russen skulle kødde med bilen hans. For å si det sånn, fattern tok 1. april langt inn i russeperioden det året. Moro med den spøken på P3 hvor det skulle lages vikingfilm og de hadde fått lov til å bruke Osebergskipet, på vann! 120 personer meldte seg som statister! Da jeg jobbet i UD fikk den ene sjefen lagt ut på intranett at grunnet budsjettkutt (alltid en realitet i UD) så måtte de ansatte nå gå turnus for å vaske toalettene. Kan tro det ble rabalder. Hun satt på kontoret og lo så hun gråt. Men ingenting slår BBCs berømte "Spaghettihøstingen" hvor det ble vist en film hvor bønder gikk og plukket spaghetti fra spaghettitreet, og folk gikk på. Men det er maange år siden da.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #20 Skrevet 2. april 2009 Har faktisk ikke blitt lurt de siste årene. Men det har kanskje noe med å gjøre at jeg har en far som har 1. april som sin nasjonaldag. Faren din heter vel ikke tilfeldigvis Donald Duck? For det minnet meg veldig om han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå