Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #1 Del Skrevet 11. juli 2003 Er det noen som har prøvd vaginakuler for å trene opp bekkenmuskulaturen? Jeg har født for en tid siden, og synes det er dødskjedelig å trene bekkenet. Hjelper det med kuler??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #2 Del Skrevet 11. juli 2003 Tilleggsspørsmål: Hvilke kuler anbefaler du? Navn og hvor du kjøpte de!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 13. juli 2003 #3 Del Skrevet 13. juli 2003 Kjøpe knipekoner hos Kondomeriet, spesielt utformet for å trene bekkenmuskulatur. Husker ikke hva de kostet, men du kan sjekke http://www.kondomeriet.no Er ikke så flink til å bruke de, men det fungerer hvis man er tålmodig.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 13. juli 2003 #4 Del Skrevet 13. juli 2003 http://www.kvinneguiden.no/sex/butikk.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har, men jeg glemmer stadig å bruke dem :oops: De gjør liksom ikke så mye nytte for seg i skapet på badet men... Men da jeg var på etterkontroll hos legen etter sist fødsel fikk jeg skryt for å ha vært flink med knipingen. Måtte jo da bare innrømme at det hadde jeg ikke, men vi hadde sex første gang etter bare 2 uker, var heldig denne gangen og følte meg i toppform hele tiden etter fødselen, og legen min at at sex var en av de beste måtene å trene opp skjeden på. Man kniper med de riktige musklene. Så kan du jo se om du kan variere da. Denne metoden er jo mye mer morsom å trene på enn med de kulene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå