Gå til innhold

Brudens mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er sån att min mor har sport meg om hjelp til og finne klær til bryllupet mitt. De hon har som ønske er att det ska vær en rød bokse dress. altså bokse og jakke. Og den får ikke koste så mye da hon har streng økonomi. Og jeg har suttit og leta på nett men ikke funni noen dress som er rød. Det finns mange dresser som er blå, beige, svart mm men og finne en som er rød til rimelig pris er ikke lett. :sukk:

Og jeg vil gjerne hjelpe min mor med dette for ellers vet hon ikke vad ho ska gjøre. :kose:

Så dere som er flinke til og finne ting og tang på nett snille hjelp meg :pls:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan du/moren din kjøpe fra utlandet, eller er det noe hun vil prøve?

tok og søkte på engelsk (red woman suit) og fikk opp litt forskjellig. Kaskje noe slikt?

Gjest Gjest_Elin_*
Skrevet

Buksedress i bryllup det går da ikke an.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor ikke? Er ikke alle damer som føler seg vel i kjole, så hvorfor ikke burke dress (slik jeg forstod det ut fra ts mener hun en fin bukse med tilhørende jakke, vet ikke om det heter buksedress jeg, menmen)

Skrevet

Det er DIN mening, men det var ikke det TS spurte om.

Dersom TS, som jeg forsto var bruden, synes det er ålreit at moren går med rød buksedress (altså pen bukse og jakke, type drakt) i bryllupet, så er vel alt greit??

Dessverre, TS, jeg kan ikke hjelpe deg, men ønsker deg lykke til videre med "jakten på den røde dressen" - og med bryllupsplanleggingen forøvrig!

Skrevet (endret)

Når det gjelder buksedress så ville jeg foreslått Lindex eller Kappahl vis økonomien er stram, litt opp i pris klasse og vis du bor på østlandet,

kjøp stoff på grønnland og få sydd!

Lykke til iallefall:-)

Endret av Arwen
Skrevet

Er mange amerikanske nettsider (ala houseofbrides) som har egne "mother of the bride"-kolleksjoner, her fins det litt buksedresser, men svært få røde...

Når jeg tenker meg om har jeg hørt at man ikke skal gå i rødt i bryllup - kanskje derfor det ikke fins?

Skrevet (endret)
Kan du/moren din kjøpe fra utlandet, eller er det noe hun vil prøve?

tok og søkte på engelsk (red woman suit) og fikk opp litt forskjellig. Kaskje noe slikt?

Takk for hjelpen! Jeg ska vise den her for moren min. :)

Og hvorfor kan man ikke ha bokse dress i ett bryllup? er de noe feil med det?

Moren min har aldrig gått i kjole i hele sitt liv og da syns jeg ikke att jeg kan tving ho til og ha en kjole "bare" for att jeg ska gifte meg. Nei takk! de mener jeg verkelig.

Endret av Arwen
Skrevet
Takk for hjelpen! Jeg ska vise den her for moren min. :)

Og hvorfor kan man ikke ha bokse dress i ett bryllup? er de noe feil med det?

Moren min har aldrig gått i kjole i hele sitt liv og da syns jeg ikke att jeg kan tving ho til og ha en kjole "bare" for att jeg ska gifte meg. Nei takk! de mener jeg verkelig.

Selvfølgelig kan hun gå i rød buksedress. Hun kommer sikkert til å bli nydelig, og du kan være stolt av moren din. :jepp:

Håper hun liker den du har fått tips om. Synes den var veldig pyntet og fin.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Ja, selvfølgelig kan hun gå i rød buksedress.

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...