Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 APRILSNARR Ja, det er første april i dag. Når du leste overskriften, hva tenkte du da? Kjønte du at det var en spøk med en gang?
Gjest *Mim* Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Nei, gikk fem på. Det kommer til å bli et hardt døgn...
alicia2 Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 APRILSNARR Ja, det er første april i dag. Når du leste overskriften, hva tenkte du da? Kjønte du at det var en spøk med en gang? Nei jeg kjente det som et slag i magen,kom ikke engang på at det er 1.april nå..Men det var kanskje litt på kanten å spøke med akkurat dette...? I alle fall,du greidde å sette en støkk i meg Gjest,så slik sett var det jo en vellykket spøk.
GodsChild Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Skjoente det rett foer siden aapnet. Men hjertet hoppet over et bank (eller to) ja
Passive Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Omg, der ble jeg faktisk dritredd, kjente magen forsvant i et sort hull...
La Luna Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Var innom db.no før jeg gikk hit, og der sto det ingenting om det, så skjønte det måtte være tull ;-) Dog tenkte jeg ikke at det var aprilsnarr, da jeg bor i et land der de ikke har den skikken....
Gjest strykebrett Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Har nettopp lest nettavisa, så jeg skjønte at det måtte være noe tull ja. Heldigvis
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Aprilsnarr er gøy, men ikke når det fleipes om så alvorlige ting.
Monarabb Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 tenkte meg det var en april spøk! Diskuterte nettopp 1.april på jobb, hvis ikke er jeg redd jeg hadde gått 5 på..
Gjest hjsukka Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 -Trodde aprilspøker skulle være morsomme, jeg. Slik som "gratis rødvin på polet" og slikt.
Gjest Papirkurven Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 Jeg tenkte: "så det er dette som er dagens spøk". Litt der ute, egentlig, for jeg tror det hadde vært blåst opp mer om den amerikanske presidenten hadde blitt skutt.. selv om jeg egentlig ikke engasjerer meg så veldig i ham.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #13 Skrevet 1. april 2009 Det var ganske åpenbart at det var en taprilspøk. Jeg syntes forøvrig den var usmaklig. Man spøker ikke med alvorlige ulykker og død og fordervelse. Du har misforstått poenget med aprilspøken. Det skal være morsomt, det var ikke denne.
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 1. april 2009 #14 Skrevet 1. april 2009 APRILSNARR Ja, det er første april i dag. Når du leste overskriften, hva tenkte du da? Kjønte du at det var en spøk med en gang? Du din luring - du lurte meg! Leste kun overskriften jeg og dura inn på VG for å lese om det...... Fant ingen ting, så jeg gikk inn her for å se hva du mente! Grrrrrrr........
mysan Skrevet 1. april 2009 #15 Skrevet 1. april 2009 Når du leste overskriften, hva tenkte du da? Kjønte du at det var en spøk med en gang? Ja, faktisk
Gjest arghhhhh Skrevet 1. april 2009 #16 Skrevet 1. april 2009 APRILSNARR Ja, det er første april i dag. Når du leste overskriften, hva tenkte du da? Kjønte du at det var en spøk med en gang? Tatt i betraktning Obama befinner seg i London for å være tilstede under G20 møte, samtidig som globaliseringsmotstandere, miljøaktivister, venstreradikale, anarkister og andre som vil ha endringer i det globale, finansielle systemet fyller byen for å demonstrere litt (og ta seg en fest), så var det en perfekt aprilsnarr.
Bloodless Skrevet 1. april 2009 #17 Skrevet 1. april 2009 Ja, det skjønte jeg. Men så er jeg ekstra skeptisk i dag.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #18 Skrevet 2. april 2009 Tenkte det dreide seg om noe som hadde skjedd før en gang i hans liv, for ellers ville nok andre medier ha et oppslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå