Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå var eggløsnings testen positiv på søndag og da var vi igang :) men lurer på om det var dumt at vi hadde sex 2 ganger søndag kveld og en gang mandag kveld. Er sedkvaliteten dårligere hvis man ikke venter en dag immellom? Tisset på en stav i dag å for å se og da var streken veldig svak så egner med at egget har løsnet nå.. Venter i spenning, førdste gang jeg har kjent eggløsning faktisk men sikkert fordi jeg var klar over det. små kramper i magen og løs i magen som jeg bruker å bli under mens også. Håper og håper noe er på gang her nå, begynner og sjekke temp i morgen tidlig :D den hadde stigt i dag men ikke mye. Tenkte jeg skulle ha et hopp i køya i kveld å siden egget kan leve 24 timer etter det har løsnet ;) Håper på svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!

det er en spennende og koselig tid du har foran deg!

kvaliteten på spermiene blir ikke dårligere ved å ikke hoppe over 1 dag, men antallet spermier blir færre. derfor anbefales man å hoppe i køya annehver dag. :sengekos:

siden dette er din første måned så sier jeg KOS dere, ikke bekymre deg for sånne ting enda!!!!

:goodbye:

Skrevet
Lykke til!!

det er en spennende og koselig tid du har foran deg!

kvaliteten på spermiene blir ikke dårligere ved å ikke hoppe over 1 dag, men antallet spermier blir færre. derfor anbefales man å hoppe i køya annehver dag. :sengekos:

siden dette er din første måned så sier jeg KOS dere, ikke bekymre deg for sånne ting enda!!!!

:goodbye:

Tusen takk for hyggelig svar brudelten ;) Ja det ble en siste gang i går kveld :sengekos: :D så er man sikker på at en har utnyttet muligheten :) men prøver og slappe av og ikke håpe for mye og få store forventninger, er veldig tålmodig med dette og det føler jeg er bedre :) neste mnd begynner vi nok i køya 3 dager før EL :D Gleder meg til denne spennende tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...