*netta* Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 ja nå var eggløsnings testen positiv på søndag og da var vi igang men lurer på om det var dumt at vi hadde sex 2 ganger søndag kveld og en gang mandag kveld. Er sedkvaliteten dårligere hvis man ikke venter en dag immellom? Tisset på en stav i dag å for å se og da var streken veldig svak så egner med at egget har løsnet nå.. Venter i spenning, førdste gang jeg har kjent eggløsning faktisk men sikkert fordi jeg var klar over det. små kramper i magen og løs i magen som jeg bruker å bli under mens også. Håper og håper noe er på gang her nå, begynner og sjekke temp i morgen tidlig :D den hadde stigt i dag men ikke mye. Tenkte jeg skulle ha et hopp i køya i kveld å siden egget kan leve 24 timer etter det har løsnet Håper på svar :D
SøsterLiten Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Lykke til!! det er en spennende og koselig tid du har foran deg! kvaliteten på spermiene blir ikke dårligere ved å ikke hoppe over 1 dag, men antallet spermier blir færre. derfor anbefales man å hoppe i køya annehver dag. siden dette er din første måned så sier jeg KOS dere, ikke bekymre deg for sånne ting enda!!!!
*netta* Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Lykke til!! det er en spennende og koselig tid du har foran deg! kvaliteten på spermiene blir ikke dårligere ved å ikke hoppe over 1 dag, men antallet spermier blir færre. derfor anbefales man å hoppe i køya annehver dag. siden dette er din første måned så sier jeg KOS dere, ikke bekymre deg for sånne ting enda!!!! Tusen takk for hyggelig svar brudelten Ja det ble en siste gang i går kveld :D så er man sikker på at en har utnyttet muligheten men prøver og slappe av og ikke håpe for mye og få store forventninger, er veldig tålmodig med dette og det føler jeg er bedre neste mnd begynner vi nok i køya 3 dager før EL :D Gleder meg til denne spennende tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå