Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hvordan utformet dere talen deres? Når jeg søker på bryllupstaler får jeg opp en hel del taler fra brudgomen, der han takker foreldrene sine, svigerforeldrene sine og til sist bruden. Gjorde/gjør dere det samme, eller holdt dere dere til å si noen ord om mannen deres?
leirbål Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg kommer til å si noen ord om poden min, så han ikke føler seg glemt. To setninger på hver familie (hans og min), og så begynner det jeg kommer til å snakke om; mannen min.
Noli Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Har lurt litt på dette jeg goså. Alle er så raske med å fortelle meg at jeg ikke må holde tale, for det er det jo ikke vanlig at bruden gjør. Men jeg har jo lyst, spørsmålet er bare hva jeg skal si..
La Luna Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Har lurt litt på dette jeg goså. Alle er så raske med å fortelle meg at jeg ikke må holde tale, for det er det jo ikke vanlig at bruden gjør. Men jeg har jo lyst, spørsmålet er bare hva jeg skal si.. Når ble det ikke vanlig at bruden holder tale....?
Jade Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg skal lage et dikt. Da blir det kun dikt til forloveden min. Mulig jeg slenger inn en setning om hvor god jobb foreldrene hans har gjort med han Jeg vet ikke hvor vanlig det er at bruden holder tale. Men det er ihvertfall ikke obligatorisk, slik brudgommens tale er. Endret 1. april 2009 av Jade
DrTorres Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Talen bør jo hovedsaklig være til din mann. Men hva med å takke dine foreldre for den flotte oppveksten du har hatt?? Og takke hans for å ha blitt tatt godt i mot i familien? Sikkert hyggelig for alle å høre at du setter pris på både din egen familie og svigers
Gjest Gjest_Prinsesse for en dag_* Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Jeg skrev talen som et eventyr. Jeg var (selvfølgelig) prinsessa, foreldrene mine var konge og dronning, og så møtte prinsessa drømmeprinsen osv... Det var lite troll og farlige skapninger i dette eventyret, og det endte selvsagt med at vi levde lykkelig alle sine dager Fikk masse positive tilbakemeldinger på talen, den skilte seg litt ut fra alle de andre talene under middagen.
Gjest Papirkurven Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Jeg skrev talen som et eventyr. Jeg var (selvfølgelig) prinsessa, foreldrene mine var konge og dronning, og så møtte prinsessa drømmeprinsen osv... Det var lite troll og farlige skapninger i dette eventyret, og det endte selvsagt med at vi levde lykkelig alle sine dager Fikk masse positive tilbakemeldinger på talen, den skilte seg litt ut fra alle de andre talene under middagen. *elsk*
Jade Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Jeg skrev talen som et eventyr. Jeg var (selvfølgelig) prinsessa, foreldrene mine var konge og dronning, og så møtte prinsessa drømmeprinsen osv... Det var lite troll og farlige skapninger i dette eventyret, og det endte selvsagt med at vi levde lykkelig alle sine dager Fikk masse positive tilbakemeldinger på talen, den skilte seg litt ut fra alle de andre talene under middagen. Hmm... det høres fint ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå