Norbertine Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Kan noen anbefale meg noen krimbøker å lese i påsken? Gjerne av engelsk eller amerikansk forfatter, eller i det minste engelskspråklig? Liker blant annet Jeffery Deaver, Minette Walters og Agatha Christie.
Nilma Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg liker Ian Rankin og Minette Walters veldig godt, dessuten Ann Cleeves (spesielt Shetland-bøkene hennes: Raven Black, White Nights og Red Bones) og PD James.
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Val McDermid !!!! The Mermaids Singing Wire in the Blood A place of Execution (bøkene med Tony Hill er det greit å lese i den rekkefølgen de kom ut) Killing the Shadows var også spennende.
Norbertine Skrevet 2. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2009 Tusen takk for tips! Har allerede lagt inn bestilling på noen av bøkene Nilma anbefalte, og skal definitivt sjekke ut flere her.
Brunhilde Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Jeg liker Faye Kellermans bøker, de er amerikanske. En annen forfatter jeg liker godt er Lisa Scottoline. Ellers er jeg glad i bøkene til Elizabeth George, de om inspector Lynley.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå