Gjest kvinne31 Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Noen som har partner som har prøvd det? Mannen min er ganske eksperimentell av seg og han har nevnt at han kanskje vil prøve det, og jeg syntes nok at det kanskje er litt spennende selv. Vet jo at deg går ut på å "pumpe opp" penis slik at den blir hardere og litt større midlertidig. Men er det noen som har kjæreste/mann som bruker dette og hva syntes dere i så fall? Ble den mye tykkere? Blir vel også litt lengere? Hva syntes dere om resultatet når han bruker den? Er fornøyd med mannen min sitt utstyr, men innrømmer at det tenner meg litt å tenke på at den noen ganger kan bli litt lengere og tykkere
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Det hjelper nok ikke noe særlig på størrelse, nei. Litt svullenhet duger ikke.
Aftensol Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Mannen min fikk det i bursdagsgave av noen kompiser i tullegave.. Og vi måtte jo selvfølgelig prøve den, men det ga han ikke noe ekstra.. Synes ikke det var noe spesielt godt, eller at den ble større... Men det den kan gjøre er å sprekke bananer Dette ble selvfølgelig testet ut på bursdagsfesten hans av kompisene
Gjest TS Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Mannen min fikk det i bursdagsgave av noen kompiser i tullegave.. Og vi måtte jo selvfølgelig prøve den, men det ga han ikke noe ekstra.. Synes ikke det var noe spesielt godt, eller at den ble større... Men det den kan gjøre er å sprekke bananer Dette ble selvfølgelig testet ut på bursdagsfesten hans av kompisene Hehe, skulle ikke brukt den til å sprekke bananer nei Men føltes han ikke engang hardere etter at den ble brukt?
Aftensol Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Føltes ikke hardere nei.. Men selvfølgelig, er det en ting som tenner mannen din ekstra, så vil han nok føles hardere vil jeg tro Som sagt så prøvde vi bare fordi vi hadde den liggende....
Gjest TS Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Føltes ikke hardere nei.. Ja, har jo lest litt om det nå og det er vel ingen konklusjoner på resultatet av å pumpe den opp, hvertfall ikke på kort sikt. Men noen har pekt på at man kan få gode resultater av å pumpe jevnlig, dvs. man må "venne" penisen til å bli pumpet opp Men selvfølgelig, er det en ting som tenner mannen din ekstra, så vil han nok føles hardere vil jeg tro Som sagt så prøvde vi bare fordi vi hadde den liggende.... Kan jo være at det fungerer med mer jevn bruk. Vi får vel rett og slett bare prøve, men må nok opp i pris for å få en bra en (og ikke minst sikker og komfortabel for han å bruke). Men er jo litt kjipt hvis man heller ikke på sikt får tykkelse når man har pumpet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå