Gå til innhold

Toastmaster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi mangler toastmaster :tristbla:

Noen som kjenner til en toastmaster i Stavanger omegn????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi mangler toastmaster :tristbla:

Noen som kjenner til en toastmaster i Stavanger omegn????

Mulig jeg svarer dumt her nå altså, men...; er det ikke vanlig at en av gjestene (familie eller venn) tar den oppgaven...? Har aldri hørt om noen som har "profesjonell" toastmaster nemlig :) Men det er mulig det er meg som er lite opplyst!!

Gjest Gjest_Litago_*
Skrevet

Det trodde jeg og, helt til jeg begynte å lese på KG... :)

Det er nok aller mest vanlig å ha en fra familie eller vennekretsen, har du ikke noen du kan spørre?

Profesjonell toastmaster har jeg som sagt bare hørt om via KG, vet ikke helt hvordan du skal gå fram for å finne en sånn...

Gjest Gjest
Skrevet

Her i stavanger er det ganske vanlig med innleid toastmaster.

Skrevet

Vanlig med innleigd osgå i Haugesund

Gjest KateW
Skrevet

Aldri opplevd... Poenget er vel at TM skal kjenne brudeparet og kunne binde kvelden sammen på en måte han/hun vet dere liker?

Jeg har sett vennepar brukt, og det har funket veldig bra, de har utfylt hverander på en strålende måte.

Skrevet

Kjenner ingen i Stavanger som har hatt innleid toastmaster, men så har jeg aldri klassifisert meg selv som "vanlig" heller...hehe.

Vi skal bruke bror til min kjære i vårt Stavanger bryllup :)

Skrevet

Vi leier inn toastmaster (Bergen). Det er mye han skal holde styr på. Hvis noen vi kjenner hadde tatt på seg den store oppgaven med glede, hadde vi vært evig takknemlig. Men vi kjenner ikke noen som ville passet til dette, så derfor leier vi inn en som tar musikkbiten i samme slengen :) I tillegg har han god peiling på brylluper og gangen i det - noe vi ikke har. :)

Skrevet

Er ganske vanlig med innleid toatmaster i min krets..

De fleste tar seg av musikken også.

Men litt kjipt å bruke de samme som andre..

Ingen som kjenner til noen :snurt:

Skrevet
Aldri opplevd... Poenget er vel at TM skal kjenne brudeparet og kunne binde kvelden sammen på en måte han/hun vet dere liker?

Jeg har sett vennepar brukt, og det har funket veldig bra, de har utfylt hverander på en strålende måte.

Jeg er med på den at toastmasteren bør kjenne brudeparet. Jeg hadde ikke følt meg vel hvis en ukjent skulle "styre" min dag.

Vi skal ha en barndomsvenninne av meg, som kjenner oss begge. Hun er utadvendt, humoristisk og god til å prate. Tror hun blir perfekt for oss:)

Er det ingen i din vennekrets eller familie som kan ta på seg det ansvaret?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg håper du får tak i en toastmaster, og at dere får et nydelig bryllup :)

Jeg kjenner ikke til navnet på en profsjonell toastmaster, men jeg husker at det pleide å henge en annonse på Rema1000s oppslagstavle i Hillevåg (ved Kilden). De tilbød diverse bryllupsgreier i den annonsen - du kan jo stikke innom og se om den henger der ennå, og om de har en toastmaster til låns ;)

Det er kanskje å gripe etter et halmstrå, men det får så være hehe. Det er verdt et forsøk!

Skrevet
Jeg håper du får tak i en toastmaster, og at dere får et nydelig bryllup :)

Jeg kjenner ikke til navnet på en profsjonell toastmaster, men jeg husker at det pleide å henge en annonse på Rema1000s oppslagstavle i Hillevåg (ved Kilden). De tilbød diverse bryllupsgreier i den annonsen - du kan jo stikke innom og se om den henger der ennå, og om de har en toastmaster til låns ;)

Det er kanskje å gripe etter et halmstrå, men det får så være hehe. Det er verdt et forsøk!

Takker!!! Jeg skal stikke innom den butikken.... :)

Må også kommentere at det er faktisk ikke alle som har noen rundt seg som ønsker å ha denne rollen...

Tror ikke jeg ville gått for en dyr løsning hvis jeg hadde en gratis toastmater innen rekkevidde... :sukk:

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht KGs regler.

Furstina, mod

Endret av Furstina
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi har ikke toastmaster heller, vi har ingen som kunne tenke seg å gjøre det heller...

Uff, har ikke lyst til å få en utenfra å gjøre det, bestille av en person vi ikke kjenner..... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...