Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelig
Skrevet

Hei!

Hva tror dere? Jeg liker en mann, som sier han kun er interessert i sex. Selv om han er i 30-årene, er han åpenbart veldig uerfaren og tilbakeholden. Er det noen mulighet for at vi starter som elskere, og at han etterhvert finner ut at han vil noe mer? Eller er det sånn at når en mann har bestemt seg, så har han det. Han er ikke noe fruktfat, og han har ikke så mange sosiale antenner, så damene renner helt sikkert ikke ned dørene hans. Det er mulig at han aldri har hatt dame...

Jeg er spesielt interessert i å høre hva dere gutter mener. Men husk: dette er ikke en vanlig jentefut.

Hermione

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet kanskje at veien til en manns hjerte er, enten via sengen eller kjøkkenet (les magen) :wink::Nikke:

Gjest hemmelig
Skrevet

Nettopp derfor tenkte jeg at jeg skulle invitere han hjem på sex, og servere han deilig mat etterpå. Er det en sikker vinner?

Skrevet

Du kan gjerne gjøre det i omvendt rekkefølge også. Må ikke virke helt sånn "bånn gass" :P ...Det mener nå iallefall jeg da...

Skrevet

Jeg ville ikke gått inn i et forhold med en som sier klart og tydelig at han kun ønsker sex, om jeg ønsket noe mer. Det er en mulighet for at det kanskje kan utvikle seg til noe mer, men det kan det jo også om du sier at kun sex er uaktuelt, men at dere kan holde kontakt og være venner. Jeg ville av respekt for meg selv valgt den siste varianten. :kgsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, den taktikken er en sikker taper. Da vil han jo få alt han ønsker seg altfor lett, og uten å jobbe for det.......

Nei, denne mannen skal du stole på når han sier at han kun er interessert i sex med deg. Han vil ikke gå videre. :oops:

Hvorfor har kvinner så vanskelig for å høre etter når menn snakker?

Han har jo allerede det han vil ha. En villig kvinne som han får sex hos!

Du er ingen match for han. Du har gjort det altfor kjedelig.

Synd, men sant.....

Gjest kivan
Skrevet

Hvis du vil ha mer en sex fra ham så krev venneskap med ham først. Og si at jeg går ikke i seng med en som jeg ikke kjenner godt!

det er ikke så vansklig for en jente å skaffe seg en sex partner , men en godt elsker det er vansklig.

Gjest kivan
Skrevet

Hvis du vil ha mer en sex fra ham så krev venneskap med ham først. Og si at jeg går ikke i seng med en som jeg ikke kjenner godt!

det er ikke så vansklig for en jente å skaffe seg en sex partner , men en godt elsker det er vansklig.

Gjest tjhuir
Skrevet

Vi har ikke hatt sex,... enda. Vi har møttes to ganger og bare pratet, men vi har ikke blitt venner enda. Jeg kunne gjerne tenkt meg en elsker, men jeg kan ikke avskrive enhver mulighet for at det kan bli noe mer. Det jeg vel egentlig håper er at han skal bli interessert i meg, sånn at jeg kan avvise han

Skrevet

Ja, det kan sikkert bli til mere enn sex - for den ene av dere!

Skrevet
Det jeg vel egentlig håper er at han skal bli interessert i meg, sånn at jeg kan avvise han

?????? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Tilbakeholden, uerfaren, sjenert mann som sier han kun kan tenke seg sex. Sjansene her er vel at du trer inn morsrollen med litt attåt ?

fare for at han vil fortsette når du vil ut.

Høres ut som han ikke har hatt så mye kontakt og kanskje han vil prøve å vinne tilbake det han har tapt. Her ringer vel mine varsellamper hvis du ikke er ute etter noe mer.

Bruk mer kvinneliste, sats på en mann som tror han utnytter deg. Feks en annen gift mann, og skjul at du er gift selv.

Uansett lykke til :-)

VJC

og mann ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...