letme Skrevet 28. mai 2009 #41 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har bare et lite spørsmål. Jeg er vel ganske erfaren på anal, men kun med glidekrem. Hvordan vil forskjellen være med Vaselin? (både under og etterpå? Jeg føler ofte at det er et ubehag etterpå med masse glidekrem inni som må ut igjen og slikt, men ikke noe jeg ikke kan leve med. Men hvordan vil det være med Vaselin?) Og er det noen som har prøvd med olje? Hvordan fungerte det? (både under og etterpå.) Takk
Rimmern Skrevet 28. mai 2009 #42 Skrevet 28. mai 2009 Vaselin er dårligere enn ordentlig glidekrem, enkelte og greit. MEN - det kan brukes. De første par gangene jeg hadde analsex brukte vi vaselin, men det ble veldig mye bedre med glidekrem. Hvis du liker olje bedre, så anbefaler jeg silikonbasert glidekrem. Dette fremstår helt som olje, og glir mye bedre enn vannbasert. Imidlertid er det ikke forenelig med leketøy av silikon, og muligens ikke kondomer.
letme Skrevet 28. mai 2009 #43 Skrevet 28. mai 2009 Takk for svar. For meg virker olje helt feil, jeg ville fått følelsen av å helle olivenolje på feil sted, haha. Silikonbasert glidekrem skal jo være veldig bra ja, bare så synd med at den ikke går overens med silikon. Jeg er ikke sikker på om pluggene er silikon, men de er veldig myke og bøyelige så jeg går ut ifra at de er silikon. Eller hvordan vet man det?
Gjest KateW Skrevet 28. mai 2009 #44 Skrevet 28. mai 2009 Vaselin kødder med kondomene iallefall, har meg blitt fortalt...
Rimmern Skrevet 28. mai 2009 #45 Skrevet 28. mai 2009 Stemmer - glemte det. Vaselin og kondom er visst ikke forenelig. Selv har jeg aldri hatt analsex med kondom, så jeg har faktisk ikke testet det.
Gjest KateW Skrevet 28. mai 2009 #46 Skrevet 28. mai 2009 Jeg er så blond at jeg trodde det var et must jeg, for pikken sin del, så den ikke fikk øhm, rumpesykdommer.... Nå hørtes jeg ut som en fjortisposter....
letme Skrevet 29. mai 2009 #47 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er så blond at jeg trodde det var et must jeg, for pikken sin del, så den ikke fikk øhm, rumpesykdommer.... Nå hørtes jeg ut som en fjortisposter.... Det er kanskje greit for folk her å endelig få vite at du ikke kan alt om alt du heller
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2009 #48 Skrevet 29. mai 2009 Det er kanskje greit for folk her å endelig få vite at du ikke kan alt om alt du heller
Rimmern Skrevet 29. mai 2009 #49 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er så blond at jeg trodde det var et must jeg, for pikken sin del, så den ikke fikk øhm, rumpesykdommer.... Nå hørtes jeg ut som en fjortisposter.... Hvis man er bakteriofob, ja - men det er ikke jeg :-) Men, helt seriøst - det er selvsagt en viss mulighet for å få infeksjon derfra. Men, i løpet av et tosifret antall år hvor jeg har knullet så mange rumper som har tilbydt seg, så ofte som mulig, så har jeg aldri fått så mye som en soppinfeksjon. Men dette er sannsynligvis invididuellt, så jeg skal ikke bruke meg selv som en generell mal. Men analsex med fast partner? Aldri i livet om jeg ville ha brukt kondom - det fjerner jo en del av nærheten/intimiteten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå