Gjest TS Skrevet 31. mars 2009 #21 Skrevet 31. mars 2009 Prøvde dette for første gang for litt siden, og likte det Lå på magen med en pute under meg. Viktig å slappe helt av! Kjæresten min gjorde først forsiktige inn/ut bevegelser - det gjorde vondt! Fungerte mye bedre når han presset litt, ventet, presset litt, ventet. Gjorde dette sakte og det fungerte veldig bra Om det ikke blir for personlig, hva var det du likte med det? Lå du helt ned, hadde du ikke løftet rompa i det hele tatt?
Thought-Fox Skrevet 31. mars 2009 #22 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Tror den bedøvende kremen hjelper på ubehag, men kan ikke se for meg at man blir så bedøvet at man ikke kjenner smerte i det hele tatt. Nei, selvfølgelig ikke, men personlig tror jeg at det uansett er bedre å kjøre "naturell". Endret 31. mars 2009 av Era_Vulgaris
Gjest TS Skrevet 31. mars 2009 #23 Skrevet 31. mars 2009 Nei, selvfølgelig ikke, men personlig tror jeg at det uansett er bedre å kjøre "naturell". Uten glidemiddel?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #24 Skrevet 31. mars 2009 Om det ikke blir for personlig, hva var det du likte med det? Lå du helt ned, hadde du ikke løftet rompa i det hele tatt? Hmm... det kjentes bare godt (når han var helt inne, akkurat inntrengningsfasen ga meg ikke noe særlig... men etter det gjorde det ikke vondt i det hele tatt ), brukte en finger på klitoris samtidig. Visste også at det var noe kjæresten hadde veldig lyst til og det tente meg noe voldsomt. Jeg lå helt flat, men med en stor pute under for å komme litt høyere. Følte at det var viktig at jeg klarte å slappe helt av, og det ville ikke gått med rompa opp...
Thought-Fox Skrevet 31. mars 2009 #25 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Uten glidemiddel? Haha, kanskje ikke fullt så naturelt xD Dårlig formulering fra min side bare. Endret 31. mars 2009 av Era_Vulgaris
Gjest TS Skrevet 31. mars 2009 #26 Skrevet 31. mars 2009 Hmm... det kjentes bare godt (når han var helt inne, akkurat inntrengningsfasen ga meg ikke noe særlig... men etter det gjorde det ikke vondt i det hele tatt ), brukte en finger på klitoris samtidig. Visste også at det var noe kjæresten hadde veldig lyst til og det tente meg noe voldsomt. Jeg lå helt flat, men med en stor pute under for å komme litt høyere. Følte at det var viktig at jeg klarte å slappe helt av, og det ville ikke gått med rompa opp... Så du hadde en ganske stor pute da? For jeg tenker, om jeg ikke stikker opp rompa litt så blir det jo ofte litt skivebom Men å bruke en fing på klitoris samtidig er jo ikke like enkelt om jeg skal press opp stumpen selv, men kom du av dette da? Tenker at siden det er over ganske rastk så får jeg ikke nødvendigvis så mye ut av det siden jeg trenger litt tid
Aftensol Skrevet 31. mars 2009 #27 Skrevet 31. mars 2009 Vil bare si at jeg synes det er best om jeg sitter på topp når vi har analsex.. Da kan jeg styre tempo og får tilgang til klitoris Og som de andre sier: begyn gjerne med vanlig sex, eventuelt langt forspill, og for all del: bruk masse glidemiddel, og litt mer glidemiddel Kan også være greit å kjøpe en buttplugg da denne er litt annerledes utformet slik at den er bedre å "gjøre seg klar med" Lettere overgang rett og slett
Gjest Kristian82 Skrevet 31. mars 2009 #28 Skrevet 31. mars 2009 Skjønner ikke at dere selv ønsker dette ? Vet du hva - hvorfor ikke bare utføre dette på mannen deres istede - mange menn liker å få noe inn der ... he he Men ikke mange tør innrømme det .Før man insisterer på at jo - jeg vil prøve å fingre deg der ... Da må de bare gi etter - for egentlig VIL de jo - men er flaue og mulig litt vanskelig for dem å be om det ? Hvorfor ha sex som er vondt og som i tillegg kan skade endetarmen på dere ..Hallo - en pikk blir litt vell stort å få inn der bak ...? Kunne skjønt om det var kunn snakk om fingring .Men en hel pikk inn der -kan faktisk være skadelig for dere .Tenk på det ! Ikke no kult om dere får det .Ikke allt som vises på film - må prøves vet dere . hehe, er vel ikke alle gutter som vil det, men er sikker noen ja, ikke at jeg helt skjønner hva det hadde med saken å gjøre i denne sammenhengen. Praktisers analsex med litt sun fornuft dvs med en gutt som lar jenta bestemme og tar det i hennes tempo etc og med glidemiddel og god tid, er det jo ikke mulig å gå noe skade av det. Skader og rifter etc. kommer jo eventuelt når en "lur" gutt, tar sats og kjører på det han har uten noe glidekrem, eller steg for steg whatsoever... Å er jo heller ikke sånn at man på liv og død må ha heele kukken inni rompa på jenta da.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 1. april 2009 #29 Skrevet 1. april 2009 Skjønner ikke at dere selv ønsker dette ? Vet du hva - hvorfor ikke bare utføre dette på mannen deres istede - mange menn liker å få noe inn der ... he he Men ikke mange tør innrømme det .Før man insisterer på at jo - jeg vil prøve å fingre deg der ... Da må de bare gi etter - for egentlig VIL de jo - men er flaue og mulig litt vanskelig for dem å be om det ? Hvorfor ha sex som er vondt og som i tillegg kan skade endetarmen på dere ..Hallo - en pikk blir litt vell stort å få inn der bak ...? Kunne skjønt om det var kunn snakk om fingring .Men en hel pikk inn der -kan faktisk være skadelig for dere .Tenk på det ! Ikke no kult om dere får det .Ikke allt som vises på film - må prøves vet dere . Jeg ønsker analex fordi det er godt! og fordi j eg får noen helt utrolige orgasmer av det!!
Gjest KateW Skrevet 1. april 2009 #30 Skrevet 1. april 2009 Kondom og glidekrem er must... Ikke tenk at det er for å glede typen, tenk det er for å få de mest vanvittige orgasmene. Og ikke kjenn for mye etter, dvs, ubehag, drit i det... (pardon the pun ) Smerte, stopp med en gang... Men smerte er vondt! Det og måtte bæsje er ikke vondt... Det jeg prøver å si er at ved å fokuserer på nytelsen, så vil du kjenne det gode i det...
Gjest Leken Skrevet 1. april 2009 #31 Skrevet 1. april 2009 Jeg synes det er helt fantastisk, men begynn med vanlig sex, og deretter en finger med masse glidemiddel. Personlig synes jeg å stimulere klitoris samtidig eller også en dildo i vagina er supert samtidig.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #32 Skrevet 1. april 2009 Jeg synes ikke det høres så lurt ut å ville ha analsex kun for å glede mannen. Det er viktig å forvente at det skal være godt for en selv også. Jeg synes det er utrolig deilig, og det hender stadig at jeg heller vil ha den bak enn foran. Masse glidemiddel/olje og fullstendig avslapning. Litt ubehag i selve inntrengningen, men om man slapper helt av så er det utrolig deilig. Mannen er forsiktig først, men så kjører han samme tempo bak som foran.
Helen Skrevet 1. april 2009 #33 Skrevet 1. april 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Tamta Skrevet 2. april 2009 #34 Skrevet 2. april 2009 Hver gang jeg skal lese noe angående analsex blir jeg forbløffet over hvor mange dømmende og negativ folk som kommenterer. Om jenta ønsker å ha analsex så behøver hun vel ikke å bli sett ned på, særlig ikke av jenter/kvinner som ALDRI har gjort det selv eller har hatt en negativ opplevelse med noen som åpenbart ikke hadde peiling. Og til alles informasjon. Jeg hadde analsex i kveld, og jeg fikk orgasme 2 ganger, noe jeg aldri får kun av vaginalt samleie(til alles opplysning kommer jeg nesten aldri ved vaginalt samleie). Virker som de fleste tror at de jentene som har analsex gjør det kun for å tilfredstille mannen. For meg er det bare et pluss, for FAKTA er (jeg har hatt analsex med forskjellige partnere) at menn finner det svært pirrende og kan oppnå stor nytelse ved å knulle DEG i rumpa. Og jeg tror vel alle skjønner at det selvsagt ikke er godt å få en pølse stappet opp i rumpa uten noen form for oppvarming. Til og med en finger kan gjøre vondt da! Så uansett om du velger å prøve eller ei, ikke se ned på de som faktisk liker analsex.. Tror mange går glipp av mye ved å demonstrativt gå inn for å hate analsex...
Gjest Gjest_Harald_* Skrevet 2. april 2009 #35 Skrevet 2. april 2009 Syntes det er topp at du ønsker å ha analsex med kjæresten din. Altfor jenter er villig til å i det hele tatt prøve å ha analsex og å nyte det! Syntes de som er negative til det egentlig burde klare å kvitte seg med alle disse seksuelle hemningne de har, og heller bare gi seg selv og partneren sin en fantastisk opplevelse! En burde kunne ha analsex like mye som vanlig sex! Til trådstarter: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9773020
pantyhose Skrevet 3. april 2009 #36 Skrevet 3. april 2009 Punkt nr 1, 2 og 3 er glidekrem. Bruker du det, og greier å slappe helt av, så er det ingen problem. Selv bruker jeg en look-a-like penis vibrator, trer på en kondom og masse glidekrem. Om jeg sitter på alle fire, eller ligger på rygg sørger jeg for at jeg bruker god tid før den kommer helt inn. Men når den først er helt inne, blir den der til jeg tar den ut igjen. fantastisk følelse, spesielt med vibrasjonen på. lykke til!
Gjest Gjest_Tula_* Skrevet 5. april 2009 #37 Skrevet 5. april 2009 Hei Jeg har bare gode erfaringer med analsex. Jeg får veldig sterke orgasmer av det Det jeg har erfart er at litt planlegging i forkant kan være greit: 1. Det er en fordel å ha tømt tarmen, jeg bruker stikkpiller for det formålet. Nå har jeg ikke analsex så veldig ofte, men når jeg vet at jeg skal ha analsex så renser jeg tarmen. Det blir mindre press og jeg føler ikke at jeg må på do. 2. Bedøvende kremer er litt omdiskutert. Selvfølgelig hindrer de smerten som kan komme. Men det er ikke alltid like bra. Kroppen sier i fra når noe er vondt og når man bør stoppe. Kremer kan skjule slik smerte og det er lettere at skader kan oppstå. 3. Mye glidemiddel og god tid. Slapp av og nyt det. Jeg bruker å knipe og slippe rundt penis med muskelen, samtidig som han øver et svakt press hele tiden. Det funker godt. 4. Jeg synes det er lettere og mindre vondt når jeg ligger på siden og han trenger inn når han ligger bak meg. Han kommer ikke så dypt inn med en gang. 5. Husk å vaske både deg og han etterpå, for å unngå slemme basiller om dere ikke bruker kondom. Nyt analsex, det er deilig
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. april 2009 #38 Skrevet 6. april 2009 Vi prøvde analsex for ikke så lenge siden. Det var ikke planlagt, men vi hadde snakket om det tidligere. Jeg sa da at jeg sier ikke nei, jeg vil nok prøve. Vi lå å så på tv i senga og halvsov begge to. Jeg lå på siden og han kom og tok omkring meg og begynte å stryke på meg. Før jeg viste ordet av det hentet han glidemiddel og begynte å prøve seg på å få den inn. Og det gikk helt fint. Var ikke vondt, men det var en litt annerledes følelse. Han var forsiktig og tok det sakte. Verken han eller jeg sa noe under akten, bortsett fra litt koselyder Men det gikk forferdlig fort for han. Det syntes jeg var kjedlig, ville jo mer! Etterpå, fingret han meg til jeg kom
slapsen Skrevet 22. mai 2009 #39 Skrevet 22. mai 2009 Hei! Jeg kunne gjerne tenke meg å ha analsex med typen. Vi har prøvd noen ganger, men det gjorde så vondt og det funket ikke helt. Han har blitt litt redd for å skade meg fordi jeg fikk vondt, men jeg vil gjerne prøver igjen om jeg bare blir overbevist om at jeg kan gjøre det på en måte jeg ikke får vondt og som gjør til at dette fungerer veldig godt. Er det mange som har prøvd dette og fått det til på en god måte etter å ikke ha fått det helt til å begynne med? Hvordan kan en sørge for å gjøre seg kåt under noe slikt? Jeg tar i mot alle mulig tips angående hvordan analsex kan gjennomføres på en best mulig måte for begge fra alle som har prøvd Håper dere kan gi mange gode råd som jeg så sørt trenger Ta dere god tid med forbredelser. Bruk mye glidemiddel. Vaselin gir den beste effekt etter min mening og erfaring. Og til slutt, slapp helt av. Best fra starten at du selv tar styringen til den er helt inne, men han må ikke miste hode og bli for ivrig i starten av ) LYKKE TIL dette går bra
Rimmern Skrevet 24. mai 2009 #40 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Kondom og glidekrem er must... Hmm...har visst glemt å kommentere denne, gitt. Det er ikke et must, altså. Jeg vet at sjansen for smitte av infeksjoner og denslags er mye større enn ved vaginal sex. Men det faktum at jeg har hatt kondomfri analsex i et tosifret antall år, så ofte og med så mange som jeg har hatt sjansen til, uten noengang å ha fått noen slags infeksjon av noe som helst slag, bør vel være en indikasjon på at man slett ikke er garantert, eller faren er overhengende for, å få infeksjoner. Jeg har aldri hatt analsex med kondom, faktisk. Endret 24. mai 2009 av Rimmern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå