Gå til innhold

Analsex

Gjest Gjest_Klara_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Klara_*
Skrevet

Hei!

Jeg kunne gjerne tenke meg å ha analsex med typen. Vi har prøvd noen ganger, men det gjorde så vondt og det funket ikke helt. Han har blitt litt redd for å skade meg fordi jeg fikk vondt, men jeg vil gjerne prøver igjen om jeg bare blir overbevist om at jeg kan gjøre det på en måte jeg ikke får vondt og som gjør til at dette fungerer veldig godt.

Er det mange som har prøvd dette og fått det til på en god måte etter å ikke ha fått det helt til å begynne med? Hvordan kan en sørge for å gjøre seg kåt under noe slikt? Jeg tar i mot alle mulig tips angående hvordan analsex kan gjennomføres på en best mulig måte for begge fra alle som har prøvd :)

Håper dere kan gi mange gode råd som jeg så sørt trenger :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg bare spørre om hvorfor du vil ha analsex? Jeg vet mange liker det, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor.

Gjest KlaraTS
Skrevet
Kan jeg bare spørre om hvorfor du vil ha analsex? Jeg vet mange liker det, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor.

Selvsagt kan du spørre. Jeg vil gjerne ha det fordi jeg vet at det vil bli veldig godt for kjæresten min og fordi jeg gjerne vil at han skal kunne oppleve det regelmessig og i tillegg til å bare ha vanlig sex. Variasjon er viktig, men det er jo og viktig at det går bra for seg og det er derfor jeg spør om råd.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Hei!

Jeg liker anasex godt. men det viktigste er egentlig at du ikke er redd for at det skal gjøre vondt, selv om det er litt vanskelig, for er du redd for at du får vondt klarer du ikke slappe helt av i lukkemuskelen. denne muskelene kan du ikke kontrollere ordentlig. det er derfor viktig at du er veldig kåt, og at kjæresten din bruker en finger først. trenger ikke så langt inn, men sånn at du blir mer klar, og slapper mer av i muskelen. går det ikke så bra med fingeren, dropp å prøv å ha analsex den dagen, da fnker det ikke uansett. bruk glidemiddel! på fingeren også! jeg synes det er best å begynne med fingeren mens jeg har vanlig sex, for så å gå over til analsex. jeg blir aldri helt klar for analsex uten vanlig sex først.

Jeg hadde analsex de første gangene da jeg var full. faktisk fungerte dette veldig bra fordi jeg var mindre hemmet, minre redd for det og jeg slappet mer av.

det er også viktig at kjæresten din skjønner at han ikke kan ha analsex som vanlig sex, og la han bare bruke tuppen av penis først gangene, og at du styrer hvor langt inn han kan gå. det er ofte vondere hvis han går langt inn.

Lykke til

Gjest womenwomen
Skrevet
Hei!

Jeg liker anasex godt. men det viktigste er egentlig at du ikke er redd for at det skal gjøre vondt, selv om det er litt vanskelig, for er du redd for at du får vondt klarer du ikke slappe helt av i lukkemuskelen. denne muskelene kan du ikke kontrollere ordentlig. det er derfor viktig at du er veldig kåt, og at kjæresten din bruker en finger først. trenger ikke så langt inn, men sånn at du blir mer klar, og slapper mer av i muskelen. går det ikke så bra med fingeren, dropp å prøv å ha analsex den dagen, da fnker det ikke uansett. bruk glidemiddel! på fingeren også! jeg synes det er best å begynne med fingeren mens jeg har vanlig sex, for så å gå over til analsex. jeg blir aldri helt klar for analsex uten vanlig sex først.

Jeg hadde analsex de første gangene da jeg var full. faktisk fungerte dette veldig bra fordi jeg var mindre hemmet, minre redd for det og jeg slappet mer av.

det er også viktig at kjæresten din skjønner at han ikke kan ha analsex som vanlig sex, og la han bare bruke tuppen av penis først gangene, og at du styrer hvor langt inn han kan gå. det er ofte vondere hvis han går langt inn.

Lykke til

Skjønner ikke at dere selv ønsker dette ? Vet du hva - hvorfor ikke bare utføre dette på mannen deres istede - mange menn liker å få noe inn der ... he he Men ikke mange tør innrømme det .Før man insisterer på at jo - jeg vil prøve å fingre deg der ... Da må de bare gi etter - for egentlig VIL de jo - men er flaue og mulig litt vanskelig for dem å be om det ?

Hvorfor ha sex som er vondt og som i tillegg kan skade endetarmen på dere ..Hallo - en pikk blir litt vell stort å få inn der bak ...? Kunne skjønt om det var kunn snakk om fingring .Men en hel pikk inn der -kan faktisk være skadelig for dere .Tenk på det ! Ikke no kult om dere får det .Ikke allt som vises på film - må prøves vet dere .

Skrevet

Det beste rådet jeg kan gi må være at dere tar det sakte og pent. Begynn med en finger og bruk masse glidemiddel. Mer enn dere tror dere trenger, og så enda litt til.

Ang. smerte, så er ikke det et bra tegn. Ubehag er én ting, direkte smerte er noe helt annet.

Skrevet

Takk for svar og gode råd gjest*jente :)

Til women: Jeg ba ikke deg om din mening om dette, men om råd angående analsex! Jeg setter pris på om du lar hver og komme med alt mulig slags negativt mot analsex, jeg skal gjennomføre det og ønsker det, jeg ønsker råd, ikke fordømmelse!

Skrevet
Det beste rådet jeg kan gi må være at dere tar det sakte og pent. Begynn med en finger og bruk masse glidemiddel. Mer enn dere tror dere trenger, og så enda litt til.

Ang. smerte, så er ikke det et bra tegn. Ubehag er én ting, direkte smerte er noe helt annet.

Hvor går grensen for ubehag og smerte? Av og til føles det som om jeg har en bæsj bak der som ikke kommer ut, skulle egentlig ønsket at dette føltes annerldes :jepp:

Skrevet

Det går vel under kategorien ubehag :P Og så vidt jeg vet er det også ganske vanlig.

Gjest Gjest_milli_*
Skrevet

Jeg fikk det ikke til i det hele tatt i begynnelsen, vi prøvde mange ganger. Jeg synes det var kjempevondt, men han ville så gjerne, og jeg ville jo prøve jeg også. En gang brukte vi laang tid på å gjøre meg klar, og da gikk det. Var selvsagt litt vondt i begynnelsen da også, men det ble godt - på en rar og deilig måte. Og jeg vet ikke hvordan det er med typen din, men min klarer ikke holde seg lenge ved analsex, han kommer nesten med en gang, fordi han synes det er så godt, hihi. Så bare ta dere tid. Nå har vi analsex ganske ofte, og nå går det lettere, men vi har alltid litt startvansker, tar litt tid og vide meg ut sånn at det ikke gjør vondt. Lykke til :)

Skrevet
Det går vel under kategorien ubehag :P Og så vidt jeg vet er det også ganske vanlig.

Er det noe måte en kan få satt ned følelsen der bak? Bedøvelse, eller kanskje går det med sånn her Son som er på reklamen med disse gamle folka med "har du vondt i hele kroppen" opplegget? Det er jo ikke vondt når det kjennes ut som om jeg må på do, men det kunne vært greit om det ble deilig i stedet for litt ubehaglig :)

Skrevet
Er det noe måte en kan få satt ned følelsen der bak? Bedøvelse, eller kanskje går det med sånn her Son som er på reklamen med disse gamle folka med "har du vondt i hele kroppen" opplegget? Det er jo ikke vondt når det kjennes ut som om jeg må på do, men det kunne vært greit om det ble deilig i stedet for litt ubehaglig :)

Det finnes faktisk glidemiddel med bedøvende effekt som faktisk er beregnet for akkurat det formålet ;)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Jeg fikk det ikke til i det hele tatt i begynnelsen, vi prøvde mange ganger. Jeg synes det var kjempevondt, men han ville så gjerne, og jeg ville jo prøve jeg også. En gang brukte vi laang tid på å gjøre meg klar, og da gikk det. Var selvsagt litt vondt i begynnelsen da også, men det ble godt - på en rar og deilig måte. Og jeg vet ikke hvordan det er med typen din, men min klarer ikke holde seg lenge ved analsex, han kommer nesten med en gang, fordi han synes det er så godt, hihi. Så bare ta dere tid. Nå har vi analsex ganske ofte, og nå går det lettere, men vi har alltid litt startvansker, tar litt tid og vide meg ut sånn at det ikke gjør vondt. Lykke til :)

Skulle ønsket du kunne sagt det til kjæresten min. Vi og har prøvd noen få ganger, men hun venter så lenge mellom hver gang at det selvfølgelig blir akkurat det samme som første gang (går gjerne et helt år mellom hver gang). Hun syntes det ikke gjør vondt, men hun har det samme som en annen sier her, litt ubehag og sier det er som å gå på do, men det er jo umulig å få henne med. Jeg kommer også ganske raskt av dette, det er jo utrolig godt! :)

Skrevet
Det finnes faktisk glidemiddel med bedøvende effekt som faktisk er beregnet for akkurat det formålet ;)

Vil det ikke da bedøve han også om vi ikke bruker kondom?

Gjest Gjest_milli_*
Skrevet
Skjønner ikke at dere selv ønsker dette ? Vet du hva - hvorfor ikke bare utføre dette på mannen deres istede - mange menn liker å få noe inn der ... he he Men ikke mange tør innrømme det .Før man insisterer på at jo - jeg vil prøve å fingre deg der ... Da må de bare gi etter - for egentlig VIL de jo - men er flaue og mulig litt vanskelig for dem å be om det ?

Hvorfor ha sex som er vondt og som i tillegg kan skade endetarmen på dere ..Hallo - en pikk blir litt vell stort å få inn der bak ...? Kunne skjønt om det var kunn snakk om fingring .Men en hel pikk inn der -kan faktisk være skadelig for dere .Tenk på det ! Ikke no kult om dere får det .Ikke allt som vises på film - må prøves vet dere .

Forresten - hverken jeg eller mannen ønsker å utføre noe som helst bak der på han. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Prøvde dette for første gang for litt siden, og likte det :) Lå på magen med en pute under meg. Viktig å slappe helt av! Kjæresten min gjorde først forsiktige inn/ut bevegelser - det gjorde vondt! Fungerte mye bedre når han presset litt, ventet, presset litt, ventet. Gjorde dette sakte og det fungerte veldig bra :)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Forresten - hverken jeg eller mannen ønsker å utføre noe som helst bak der på han. ;)

Kan faktisk ikke forstå hvorfor det skulle være noe annet enn ren sadistisk glede som er grunnen til å ønske å putte en dildo eller noe annet opp i ræva på en mann. Om en er heldig så liker mannen det, om en er uheldige som jeg tror det vil være i de fleste tilfeller så vil mannen føle seg mishandlet, og alt kvinnen har fått ut av det er å putte en plastdildo i ei hårete og fæl ræv, null seksuell utnyttelse annet enn et ønske om hevn.

Skrevet
Vil det ikke da bedøve han også om vi ikke bruker kondom?

Aner ikke, har ikke prøvd selv.. Her er et produkt ihvertfall

Skrevet

Direkte smerte er absolutt ikke ønskelig. Smerte er tross alt kroppens måte å si ifra at ikke alt er som det skal være. Ved å påføre bedøvende midler vil man gjøre seg selv mindre var for signalene til kroppen, noe som kanskje ikke er veldig bra.

Imo er det mye bedre å bare ta det sakte og forsiktig, og heller stoppe opp litt hvis det blir veldig vondt. Ved analsex er det kanskje ekstra viktig å sørge for å ta seg god tid.

Skrevet
Direkte smerte er absolutt ikke ønskelig. Smerte er tross alt kroppens måte å si ifra at ikke alt er som det skal være. Ved å påføre bedøvende midler vil man gjøre seg selv mindre var for signalene til kroppen, noe som kanskje ikke er veldig bra.

Imo er det mye bedre å bare ta det sakte og forsiktig, og heller stoppe opp litt hvis det blir veldig vondt. Ved analsex er det kanskje ekstra viktig å sørge for å ta seg god tid.

Tror ikke meningen er at man skal bare kjøre på med disse kremene, men at man kan klare å slappe av slik at man ikke strammer til, og at det derfor blir vondt.. Tror den bedøvende kremen hjelper på ubehag, men kan ikke se for meg at man blir så bedøvet at man ikke kjenner smerte i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...