pulverheksa Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 mmmm fine serien Og Frits er så søt :rødme:
MarianneE Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 er så glad han Joakim er der, jeg. Han er så morsom.
Møffi Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Veldig fin serie ja, men må si jeg ikke syns noe om måten de transporterte krokodillene på, skjønner det var for at de ikke skulle skade seg selv under reisen, men i et lite rør? i mørket sånn? de må jo ha vært redde... Hihi, men lo av han ansatte på danskebåten som lurte på om krokodillene skulle ut for å tisse under overfarten
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Lo godt da Joakim og han biologen var og fanget frosker, de minnet meg om de to gode naboene på barneTv. Tror jeg skal søke jobb på akvariet, virker som de har det gøy på jobb. Pulverheksa
hjertesukka Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Ikke greit å være krokodille idag.....stakkars, jeg syns også synd i dem da de ble fraktet den lange veien i plastikkrør. Og jeg trakk et lettelsens sukk på deres vegne da de endelig kom i sitt rette element. Må si jeg er imponert over dem som tør fange en krokodille med bare nevene. Men så var de fire mann oppå hverandre en stund - komisk sett utenfra.
MarianneE Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde og vondt av krokodillene, men stoler liksom på at de som jobber med dette vet best. Er ihvertfall veldig glad serien er tilbake!
Gjest Wind Skrevet 23. april 2009 #11 Skrevet 23. april 2009 Krokodiller må vel ha det mørkt for å være rolige, og da rører de seg ikke stort uansett. Heller slik transport enn at de skader seg eller klikker totalt. Elsker serien. :rødme:
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #12 Skrevet 25. mars 2013 Gammel tråd dette her... Men tenkte å si at til høsten kommer det en ny sesong med Akvariet Anonym poster: 397b1deae1f8f6109c951309cd9aa97e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå