Gå til innhold

En syk person vil også ha kjærste!

skravlebassjente 23

Anbefalte innlegg

Det skulle ha vært en date-side for folk som er syke:)

Selv om jeg er langtidssykemeldt så er jeg jo ikke død. Hadde vært hyggelig med kosekvelder og andre romantiske herligheter. Mmm. Litt fri fra alvoret.

Men jeg har ikke lyst til å slenge meg ut i dateverdenen mens jeg fortsatt har så mye alvors-bagasje. Derfor hadde det vært perfekt med en dateside, hvor man kunne treffe en gutt som hadde litt å stri med selv.

Nå når jeg ikke frisk er jeg jo ikke uti felten hverken jobb, skole eller sosiale settinger, så jeg har gjeste-tittet litt på sukker og møteplassen.

Men det vil jo ikke være helt riktig å legge ut en profil der heller, vil det vel?

For jeg gidder ikke å late som om jeg er frisk, det er bare tøys. Men det vil jo se ganske tapersk ut å skrive om sykdom på en sånn side.

Hva tenker dere?

Endret av skravlebassjente 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har vært syk selv, så skjønner godt hva du mener. Jeg har jo hatt behov for en kjæreste også da jeg begynte å bli frisk igjen (kanskje ikke akkurat da jeg var sykest...), men valgte å vente med det, på grunn av "alvorsbagasjen" som du snakker om. Var ikke alltid i like god form.

Men nå er jeg i kjempefin form igjen, og prøver meg så smått på nettdating :) Har faktisk, helt tilfeldigvis, møtt noen jenter derfra som har hatt litt "alvorsbagasje" de også, og jeg har på ingen måte blitt avskrekket av det (men det kan ha å gjøre med at jeg selv forstår dem da).

Nå vet jeg jo ikke hva slags syk du er, men tror ikke alle blir avskrekket hvis du forteller forsiktig at du har litt å stri med. Du trenger ikke å skrive det i profilen, men hvis du finner tonen med noen, så kan du jo nevne det. Hvis man passer sammen, så burde jo ikke helse ha noe å si!

Om du har lyst å snakke er det bare å sende en personlig melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du ikke vil skrive om sykdommen din på en slik side. Jeg syns det er helt ok å ikke nevne noe til en person før man har blitt kjent/gått på noen dater og tror at det er noe å satse videre på. For å være ærlig tror jeg heller du vil ha en frisk person som kjæreste enn en syk. Blir dobbel så mye bagasje da, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ty Pennigton: Så godt med en som har vært der selv! Bra du er frisk igjen!

Jeg er takknemlig for livserfaringen sykdom fører med seg, det er IKKE dumt. Livet blir bare enda bedre.

Det er kanskje bare å hive seg utpå igjen da. Og si ifra hvis man møter noen man liker godt der inne. Jeg er bare litt redd for å skuffe gutten. Mistet forrige forelskelse fordi han ikke orket å ta stilling til at jeg var syk.

Men han ville nok ut i verden på eventyr!

Jeg skal ikke være noe vanskelig å være sammen med tror jeg, ganske sprudlene og livsglad:) Bare trenger noen dager for meg selv når jeg blir for sliten. Thats it.

Takk for svar ihvertfall. Liker tanken på en vårforelskelse må jeg si..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...