Lumina Skrevet 31. mars 2009 #1 Del Skrevet 31. mars 2009 er noen ganger at jeg har drømt at jeg skulle reise med toget med/til familien min, og alle kom seg på toget i tide unntatt meg. har også vært den settingen at jeg ikke har kommet meg av toget i tide, og får den samme følelsen de gangene. blir sjikkelig frustrert, lei meg og sint på meg selv fordi jeg ikke klarer det, og samtidig stressa fordi jeg prøver og komme meg på/av i tide før det drar. og nå på torsdag så skal jeg reise med toget faktisk sørover til min familie (jeg bor i nordland). blir jo ekstra nervøs for at jeg skal miste toget nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mars 2009 #2 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja det er skikkelig ubehagelig å ha livaktige drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #3 Del Skrevet 31. mars 2009 Det kan enten være helt konkret i forbindelse med "reisefeber" (det betyr antagelig IKKE at du kommer til å miste toget), eller det kan være mer overført. For eksempel at det er en sjanse du holder på å la gå fra deg eller at det er noe i livet ditt du er misfornøyd med, men ikke vet helt hvordan/om du klarer å snu det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumina Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mars 2009 tror ikke det har noe med reisefeber og gjøre ihvertfall siden jeg bestemte meg i går for å reise, og jeg har drømt dette for noen dager siden, og i forrige uke var det vell. hmm....det andre du nevner kan det kanskje være noe i *tenke tenke*...men man vet jo aldri desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #5 Del Skrevet 31. mars 2009 tror ikke det har noe med reisefeber og gjøre ihvertfall siden jeg bestemte meg i går for å reise, og jeg har drømt dette for noen dager siden, og i forrige uke var det vell. hmm....det andre du nevner kan det kanskje være noe i *tenke tenke*...men man vet jo aldri desverre! Nei, man vet aldri, og derfor tror jeg man får den følelsen av at man enten ikke rekker toget eller at man ikke kommer av på rett stasjon, så lenge man ikke velger noe annet Kjenner meg godt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telys Skrevet 31. mars 2009 #6 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg hadde en periode der jeg drømte at jeg var på vei til å reise til syden,var kommet til flyplassen. Så fant jeg ut av at jeg ikke hadde med meg bagasjen min!! Jeg ble så stresset for "hvordan i huleste kunne jeg glømme å pakke?? Jeg kan jo ikke reise uten å ha med meg noen ting!" Var jo helt stresset når jeg våknet. Kanskje jeg i den perioden var redd for å ikke ha kontroll eller noe sånt? Er rart hvordan drømmene våre kan si oss noe om hvordan man har det sånn helt innderst i sjelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. april 2009 #7 Del Skrevet 1. april 2009 er noen ganger at jeg har drømt at jeg skulle reise med toget med/til familien min, og alle kom seg på toget i tide unntatt meg. har også vært den settingen at jeg ikke har kommet meg av toget i tide, og får den samme følelsen de gangene. blir sjikkelig frustrert, lei meg og sint på meg selv fordi jeg ikke klarer det, og samtidig stressa fordi jeg prøver og komme meg på/av i tide før det drar. og nå på torsdag så skal jeg reise med toget faktisk sørover til min familie (jeg bor i nordland). blir jo ekstra nervøs for at jeg skal miste toget nå!!! Virker som et jobbtilbud? Som du er/ var i ferd med å få. Eller et opprykk innen eksisterende jobb, som du blir forbigått i. Som regel får du da beskjed omat det går flere tog. (beklager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 1. april 2009 #8 Del Skrevet 1. april 2009 er noen ganger at jeg har drømt at jeg skulle reise med toget med/til familien min, og alle kom seg på toget i tide unntatt meg. har også vært den settingen at jeg ikke har kommet meg av toget i tide, og får den samme følelsen de gangene. blir sjikkelig frustrert, lei meg og sint på meg selv fordi jeg ikke klarer det, og samtidig stressa fordi jeg prøver og komme meg på/av i tide før det drar. og nå på torsdag så skal jeg reise med toget faktisk sørover til min familie (jeg bor i nordland). blir jo ekstra nervøs for at jeg skal miste toget nå!!! Vanskelig å si.. er ikke akkurat en drømmetyder. Er du kristen? jeg er det og tenker dermed at Gud sender oss nye sjanser hele tiden, det er bare at du ikkje alltid ser de sjansene fordi du er opptatt av noe annet, som f.eks. å se tilbake på det som har skjedd tidligere i livet ditt. Eller det kan være slik at du ser sjansene, men tør ikke å gripe de sjansene du får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #9 Del Skrevet 5. april 2009 Vanskelig å si.. er ikke akkurat en drømmetyder. Er du kristen? jeg er det og tenker dermed at Gud sender oss nye sjanser hele tiden, det er bare at du ikkje alltid ser de sjansene fordi du er opptatt av noe annet, som f.eks. å se tilbake på det som har skjedd tidligere i livet ditt. Eller det kan være slik at du ser sjansene, men tør ikke å gripe de sjansene du får. Det kan ikke være tvil.Dette betyr ÅPENBART at du fra nå av må ta bussen.Hilsen bussjåfør.(Med godt humør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå