Gå til innhold

Hva er dine flauser? eventuelt den verste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min verste flause som jeg kan komme på må vell være da jeg sto i kassen på rema med hendene fulle av varer (jeg skal jo bare handle litt så trenger jo aldri kurv!!)

dette var en lørdag og det var ganske mange på butikken, og også i køen.

jeg hadde en pepsi max flaske i handa, da den plutseli glir ut av hendene mine og treffer gulvet ganske hardt, så toppa fyker av og treffer kassadama i den kassen ved siden av den jeg sto og skulle betale i.

og det spruter brus på kundene, på meg og over alt :skratte:

jeg fikk med meg noen sure blikk fra noen kunder, men jeg klarte ikke annet enn og bryte ut i latter :sjenert:

ikke nok med det, det hadde sprutet sånn at det såg ut som om jeg hadde tisset på meg. og heldigvis rett før denne hendelsen så hadde jeg vært og kjøpt en bukse på sportsforretningen rett ved siden av, så jeg tenkte jeg skulle gå dit og skifte til den buksa.

å når jeg kommer inn på den butikken med "tissebukse" på, så sier jeg "kunne jeg fått skifte bukse på prøverommet, jeg hadde et lite uhell i kassen skjønner du!"

de som sto der såg utrooolig rart på meg mens de stirret på buksa mi, men presset ut et "jaaaa......!"...herregud hva tenkte de tro!?? :fnise:

så nå bruker jeg ALLTID kurv når jeg skal på butikken :lur:

ellers kan jeg ikke huske noen andre spesielle flauser enn at jeg har hatt noen "fise-uhell" blandt folk :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha! håper flere skriver i denne tråden, jeg lo skikkelig godt! jeg har opplevd så utrolig mye flaut som følge av at jeg er mer enn gjennomsnittlig klomsete, og fomler veldig når jeg blir nervøs. sånne ting jeg opplever stadig vekk, er at jeg tror at folk er der når jeg prater til dem, for så å se at jeg har pratet med meg selv i 2 min... :skratte: jeg jobber i en klesbutikk for herrer, og vi har mange "fits" i bukser. Ikke sjelden jeg klarer å komme med uttsagn som " nei, vi har ikke flere sånne fitter igjen på lageret" :ler: oh yes. tror jeg har fortrengt det verste, og det er jeg egentlig ganske glad for!

Gjest Wacmoc
Skrevet

Var i superfin middag på holmenkollen park rica hotell. Stasa opp i finkjole og høye heler. Retta ut håret, pent sminka, fine smykker.

Skulle til å dra, skulle bare på do først. Kommer tilbake, får hjelp til å få på meg kåpen min av kjæresten, og vi går hånd i hånd bortover og tar heisen ned til parkeringen. Sto og skulle betale da de vi spiste med spør meg om jeg har vært på do.

Ser da at jeg har stappa HELE kjolen bak inn i strømpebuksa mi ( ikke spør meg hvordan). Herregud, trodde jeg kunne død på stedet, følte meg jo så fin og fjong to sekunder tidligere.. Typen ville ta bilde av meg siden jeg blei så rød i toppen. Hoho xD Glad det ikke er et sted jeg spiser hver dag ;P

Skrevet

:skratte:

skyver denne opp i håp om å at folk skriver :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde holdt et viktig styremøte og reiste meg opp for å avslutte møtet (var kun menn tilstede). Jeg hadde mensen og da jeg reiste meg opp for å avslutte møtet, hadde jeg hatt en stor lekkasje. Den var svært tydelig på både min drakt og på stolsetet. Jeg hadde ikke følt lekkasjen selv og døde av skam. Mannfolka var pinlig berørte. Det er det verste som noensinne har hendt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...