Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig tester dere etter innsetting?

Jeg klarer ikke å vente i 14 dager, så jeg bestillte meg noen billigtester på nett. Så fyrer jeg nok av en så fort jeg får den.

Og dere som lykkes. Hvor tidlig fikk dere positivt utslag på testen?

For min del er det en uke siden eggløsningssprøyten, for såvidt jeg har forstått gir den falske positive tester. Satt inn 2 gullegg i går :kgbaby:

Egentlig mest lyst til å teste hver eneste dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesti
Skrevet

Jeg testet med billigtest på rugedag 14 og det ble en klar fin positiv strek, dog ikke like klar som kontrollstreken. Kjøpte også fra billigtester, det billigste de har tror jeg. Testet også etter noen dager, men da fikk jeg ikke samme utslag på testen selv om hcg nivået var høyere, så stoler ikke helt på de lenger..

Du syntes sikkert at jeg testet kjempesent! Mange begynner allerde på rugedag 10. Det burde jo være greit nok det også for de som synes det er greit!:)

Skrevet

Jeg har aldri turt å teste tidligere enn rugedag 14. Så ikke vitsen med å teste tidligere og være i tvil om resultatet var riktig eller ikke, el-sprøyte-problematikken osv. Det svaret man får rugedag 14 er etter all sannsynlighet det riktige svaret, og man slipper å gruble mer enn nødvendig.

Skrevet

Det spørs om du greier å stole på den testen da.

Jeg testet positivt 10 dager etter eggene ble satt inn, men tvilte på at det var sant helt til blodprøve, selv om jeg fikk 4 positive tester før blodprøvedagen.

Men det er meg i et nøtteskall :lur:

Alle venninnene mine stoler på første positiv test og vet uten tvis at de er gravide, men de er jo ikke IVF-ere.

Gjest Gjest
Skrevet

EL sprøyta kan gi falsk positiv test i 10 dager.

Jeg har tre ganger fått mensen ved dag 9 og 10. Så når jeg gikk over dag 10 den fjerde gangen hadde jeg høy puls. Dag 12 var jeg heeelt sikker på at mensen skulle komme, gikk bare å ventet. Dag 13 begynte jeg å håpe, og det ble en klar positiv test.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Sofi_*
Skrevet

Etter tre mislykka forsøk med pergo (ingen eggløsning) har legen bestemt at vi skal gå videre med prøverør. Første post på programmet er at mannen skal ta sædtest, og deretter skal vi begge til legen for å fylle ut skjemaer..

Dere som har gjort dette tidligere - hva er tidsperspektivet videre? Hvor fort kan vi regne med å komme til utredning på et sykehus?

Takknemlig for svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...