Gjest Sør-Norge Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har vært på seminar på andre kanten av landet. Jeg (30 år) bor i sør og han (31 år) i nord. Har vært uheldig med gutter/menn og har gitt opp litt det med å finne noen. Så skjer det da, at jeg er på seminar med jobben på andre kanten av landet. Hadde ingen tanker om å møte noen der. Nest siste kvelden sitter jeg og et par kollegaer på en lokal pub. Da jeg skulle i baren for å kjøpe meg en øl får jeg øyekontakt med en kar og han smiler til meg, synes han var en kjekk gutt men tenkte ikke noe mer på det. Litt senere kom han bort til meg da jeg sto i baren igjen (for å kjøpe min andre øl). Etter det ble vi stående og prate, prate og prate Var full klaff fra første stund!! Tenkte egentlig ikke så mye på det der og da, men vi hang jo sammen hele kvelden. Han ble med bort til bordet vårt og pratet med meg og kollegaene resten av kvelden. Han fikk nr mitt da vi skulle gå og det endte med at han fulge meg til hotellet jeg bodde på. ingen masing om at jeg skulle bli med han ell noe.. 2 min. etter jeg hadde kommet innenfor døren fikk jeg en veldig positiv mld. fra han Endte med at vi var på en liten date dagen etter(min siste dag). Var spent før jeg skulle møte han. Egentlig var jeg usikker på om jeg ville møte han, eller om det var vits i å møte han siden vi bor så langt unna hverandre og siden jeg skulle hjem. Men det endte jo med at vi hadde en super koselig kveld som endte opp hjemme hos han. Men ingen mas nå heller, bare litt kyssing og masse prat. Han ville jeg skulle overnatte, med det gikk ikke da jeg hadde avtaler morningen etter. Så han fulgte meg tilbake til hotellet. Hadde en utrolig bra kjemi med han, begge følte nok det! Nå sitter jeg her da, på andre kanten av landet og tenker masse på han. Vi har sendt en del mld, og hatt kontakt etter jeg kom hjem. Føler en type ro over det hele, orker ikke tenke så langt frem. Men vil se han igjen.. Jeg har en venninne som ikke bor langt unna der han bor, nå har det seg sånn at jeg har bestilt tur opp til henne om 1 mnd tid, hun er helt klar over situasjonen og synes dette er kjempe morsomt og spennende. Nå skal det sier at han ikke er fra nord, men skal jobbe der i ca et par år. Er det vits i å holde kontakten? Hva tenker dere om situasjonen? Jeg har ikke hatt avstandsforhold før og vet ikke omdet er noe vits i å bli involvert, men så er det noe i meg som sier at jeg skal gå for dette. :rødme:
Supramundane Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg kan bare si at jeg har vært i en noe lignende situasjon.. Da bodde jeg i utlandet og møtte en herlig mann som bodde i Bergen (jeg er opprinnelig trønder). To måneder med avstandsforhold, og så flyttet jeg til Bergen. Noen ganger er det verdt å satse på det som er en god magefølelse! Nå har vi bodd sammen i to år og gifter oss til neste år. Det kan ordne seg, spesielt hvis man er villig til å satse litt! Lykke til! Endret 31. mars 2009 av Supramundane
Gjest Ulva35 Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg også. Jeg traff min kjære for 12 år siden. Han bodde på sørvestlandet, jeg på østlandet. Etter nesten et år med pendling en gang i uka flyttet jeg hit, vi giftet oss og det har jeg aldri angret på :rødme:
Gjest Sør-Norge Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Så hyggelig å høre at dere har opplevd noe lignende! Og at det kan gå bra.. Jeg tenker på han, og gleder meg veldig til å se han igjen. Føles merkelig etter bare to kvelder sammen, men det var veldig bra de to kveldene vi hadde. Han er opptatt med jobb og har ikke mulighet til å kontakte meg før i morgen så jeg er veldig spent på om jeg hører noe i morgen kveld Sendte mld i går om at jeg har bestilt tur oppover, vet han ikke fikk svart pga jobben.. så jeg er ekstra spent på hvordan han tar dette at jeg virkelig kommer opp igjen. Vi har ikke snakket på tlf enda, kun meldinger via tlf. Håper å snakke med han så fort som mulig da jeg har lyst til å høre stemmen hans igjen :rødme:
Gjest Sør-Norge Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Synes dere han burde ringe meg først eller kan jeg ringe han? Har lyst til å få tlf/samtale kontakt med han også ikke bare på meldinger.
Gjest PåskeEgg Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Vet hvordan du har det, har opplevd det samme selv :-) Utrolig hvor sterk "connection" man kan få på få dager. Du kan gjerne være den som ringer først, men jeg ville sett det an ut fra svaret du får på meldingen du sendte. La han svare på den først
Gjest Sør-Norge Skrevet 4. april 2009 #7 Skrevet 4. april 2009 Trenger noen råd igjen.. Fikk melding av han da han hadde kommet hjem fra jobb etter 3 dager borte (dvs uten kontakt). Positivt at han skrev til meg nesten med en gang :) Hadde masse kontakt den kvelden, og litt dagen etter på (kun på sms). Har en veldig koselig tone oss i mellom. Jeg fortalte bla. om at jeg skulle oppover igjen og ga han datoene. Han skriver at det er stor risiko for at han jobber den tiden jeg er der, men at vi skulle klare å finne tid. Vet det er midt i sesongen og mye på jobb for han denne tiden. Skrev frem og tilbake på sms at vi gjerne skulle vært sammen, sovet sammen, kost oss med film, ligget inntil hverandre osv (bare nevner dette så dere ser litt av kontakten vi har hatt, at det har vært koselige mld. og ikke bare overfladiske mld.) I går sendte jeg en mld på dagen, uten å få svar (så han var pålogget på facebook, så jeg synes det var litt rart han ikke kunne svarte på mld jeg sendte). Jeg logget på msn på ettermiddagen, og han var online. Da startet han å skrive med meg der.. vi skrev litt til og fra, om arb. dagen og om påskeplanene neste uke. Han sa han skulle på 5 dagers tur til uka, reiser mandag. Noe som vil si at vi ikke får ha kontakt på 5 dager (!!) . Han avsluttet bare chatte-samtalen med at han skulle på trening. Hørte ikke noe mer fra han i går kveld, vi har nesten hver kveld hatt kontakt på sms, skrevet koselige mld osv.. Har ikke hørt noe i dag heller, synes det er litt rart, og leit.. Hvis han ville hatt kontakt med meg så hadde han vel tatt mer kontakt - hvertfall nå som han reiser til uka og blir borte i 5 dager??
Gjest jdavkd Skrevet 4. april 2009 #8 Skrevet 4. april 2009 Jeg synes ikke du skal overanalysere alt i verste mening. Han holder jo kontakt med deg. Virker helt klart som om han er interessert i deg. Ikke mas for mye. Vent og se hvordan det blir etter dere har møttes igjen. Og hold oss oppdatert!!
Gjest Sør-Norge Skrevet 4. april 2009 #9 Skrevet 4. april 2009 Jeg synes ikke du skal overanalysere alt i verste mening. Han holder jo kontakt med deg. Virker helt klart som om han er interessert i deg. Ikke mas for mye. Vent og se hvordan det blir etter dere har møttes igjen. Og hold oss oppdatert!! Enig med deg at jeg bare får ta det med ro og legge det litt på is til vi møtes igjen. Men jeg er litt sånn som blir veldig betatt og opptatt av personen med en gang, trenger litt bekreftelser for å vite hvor jeg har han. Får jeg ikke det blir jeg litt småstressa, som nå. Derfor dette er litt vanskelig!! Jeg sendte en mld for et par timer siden, skrev bare en kort og hyggelig mld. Er som regel han som har skrevet først og tenkte at jeg kan jo også ta kontakt en gang, men har ikke fått svar.. Håper ikke det er en neg. grunn til at han ikke svarer.
leirbål Skrevet 4. april 2009 #10 Skrevet 4. april 2009 Han er nok bare opptatt med noe. Det virker som han er like forelsket i deg, som du i han. Men han har kanskje ikke like stort behov som deg til å ha kontakt hele tiden. Noen liker å få en liten pause av og til, selv om de er forelsket. Eller så har han mye å gjøre. Han kan ha vært på facebook en liten tur, og ikke logget seg av etterpå. Da så han nok ikke meldingen din. Prøv å husk det han har sagt og skrevet til deg. Kos deg med det, og vent til han tar kontakt. Men du kan jo skrive godnatt melding før du legger deg.
Gjest Sør-Norge Skrevet 5. april 2009 #11 Skrevet 5. april 2009 Han er nok bare opptatt med noe. Det virker som han er like forelsket i deg, som du i han. Men han har kanskje ikke like stort behov som deg til å ha kontakt hele tiden. Noen liker å få en liten pause av og til, selv om de er forelsket. Eller så har han mye å gjøre. Han kan ha vært på facebook en liten tur, og ikke logget seg av etterpå. Da så han nok ikke meldingen din. Prøv å husk det han har sagt og skrevet til deg. Kos deg med det, og vent til han tar kontakt. Men du kan jo skrive godnatt melding før du legger deg. Ja, kan godt være det er sånn, og jeg håper jo at han er opptatt med noe. Torsdagen da han kom hjem fra sist lange tur, skrev han jo mld til meg med en gang han kom hjem. Da skulle han på en avslutningsmiddag med reisefølge, og skrev til meg at han helt sikkert kom til å skrive med meg hele kvelden selv om han var på den middagen og det gjorde han jo. Vet han er aktiv og plutselig kan ha dratt på hyttetur eller være steder det ikke er dekning. Men han skrev på fredagen på facebook at han skulle på 5 dagers tur til uka, med avreise mandag. Så jeg tror av den grunn at han ikke skal på en slik tur i helgen. Han skrev at han skulle på fest enten fredag eller lørdag, mer vet jeg ikke. Jeg sendte sms mld til han i går (har ikke fått svar enda), ikke på facbook.. så det er litt rart. Hører jeg ikke noe i kveld, synes jeg det er veldig merkelig og leit. Han reiser jo bort i morgen og kommer ikke hjem før til fredag
Gjest Sør-Norge Skrevet 5. april 2009 #12 Skrevet 5. april 2009 ... var innom facebook en tur nå. Ser han har kommentert statusen sin med et smil kl 06 i dag tidlig. Så det vil si at han har vært på fest, og at det har blitt sent!! Synes det er veldig dårlig at han ikke svarer på mld. Hadde han vært ordentlig interessert så hadde han svart meg selv om han var på fest.
Gjest Sør-Norge Skrevet 5. april 2009 #13 Skrevet 5. april 2009 ..ingen som har noen tanker rundt dette? Har ikke hørt noe enda
Nienna Skrevet 5. april 2009 #14 Skrevet 5. april 2009 Slutt å overanalysere. Noen ganger trenger man tid for seg selv, uten å gi en person konstant oppmerksomhet når mulig, det betyr ikke at han er mindre forelsket. Betyr bare at han trenger tid til seg selv og andre også, i en travel hverdag.
Gjest Sør-Norge Skrevet 5. april 2009 #15 Skrevet 5. april 2009 Slutt å overanalysere. Noen ganger trenger man tid for seg selv, uten å gi en person konstant oppmerksomhet når mulig, det betyr ikke at han er mindre forelsket. Betyr bare at han trenger tid til seg selv og andre også, i en travel hverdag. ..men er det ikke litt rart da?! Han kunne jo ha svart på mld jeg sendte i går? Han reiser jo på jobb i morgen og kommer til å være borte helt til fredagen.
leirbål Skrevet 5. april 2009 #16 Skrevet 5. april 2009 Nei, det er ikke sikkert det betyr noe spesielt. Kanskje han ikke hadde med seg mobilen på festen. Hvis han drakk i går er det ikke sikkert han er i form enda. Kanskje han er den typen mann som trenger litt alene tid. (Tror de fleste menn er sånn.) Da kan han være veldig forelsket, men synes det er nydelig å ikke ha kontakt på noen dager. Kanskje han er travel med noe? Prøv å finne på noe gøy med venninder. Da slipper du å vente og tenke så mye. for du overanalyserer ganske mye. Bare vent. Han tar snart kontakt igjen.
momo Skrevet 5. april 2009 #17 Skrevet 5. april 2009 Hei. Er i litt lignende situasjon, for en måned siden traff jeg en fantastisk mann fra nord, selv bor jeg på østlandet og jeg har to barn, altså jeg er ikke flyttbar. Han kommer fra nord og har alt der, så ikke alt for flyttbar. Vi har kontakt med hverandre, men litt ujevnt, plutselig er det mye noen dager så stille en uke. Vi skal ikke sees før mai desverre. Vi fikk bare en kveld og natt sammen, så jeg vil ikke besøke han før jeg har truffet han en gang til. Vi har pratet om situasjonen vår og er vel bare blitt enige om å treffes da vi kan og ha det gøy sammen da, men noe mer enn det blir det ikke i første omgang. Synes det blir vanskelig å ha noe seriøst og fast da egentlig ingen ser noe framtid i dette. Men vi liker jo hverandre godt, så ønsker jo å ha kontakt. Vet ikke hva det betyr da du ikke får svar på melding. Selv har jeg alltid fått svar raskt på melding. Men der er jo alle forskjellige.
Gjest Gjest_Moi_* Skrevet 5. april 2009 #18 Skrevet 5. april 2009 ..men er det ikke litt rart da?! Han kunne jo ha svart på mld jeg sendte i går? Han reiser jo på jobb i morgen og kommer til å være borte helt til fredagen. Hehe.. dette er akkurat som å høre meg selv Er også i startgropen av et avstandsforhold og overanalyserer alt som blir kommunisert. Hvor lang tid det går fra jeg sender melding til jeg får svar, hva som står i meldingene, hvorfor han ikke svarer på to dager osv osv. Det er fryktelig og jeg føler meg til tider som et nervevrak som i det ene øyeblikket går fra lykkerus for så å være dypt nede av skuffelse når jeg ikke hører noe. Puhh.. tar på dette her
Gjest Sør-Norge Skrevet 5. april 2009 #19 Skrevet 5. april 2009 Det er flere her som er i samme båt ja! Er jo ingen lett situasjon. Ser ikke ut til at jeg hører noe fra han i kveld, så da spørs det om jeg hører noe neste helg. Hadde han vært forelsket, så hadde han da sendt en mld i kveld.. hvertfall når jeg sendte mld i går. For min del kan det virke som han er en egoistisk type, som bare tenker på seg selv. Når man har sånn type kontakt som vi har hatt og plutselig blir borte, ikke svarer på mld, så sier det seg selv at han ikke er så keen. Kanskje han er en egotrip som kjører sitt eget løp hele tiden, men en sånn type vil jeg ikke ha uansett. Kanskje han er en liten rundbrenner og holder på sånn med damer der oppe?! Nå skal det sies at han var en veldig snill gutt og ikke prøvde seg på meg på den måten eller var var innpåsliten på noen måte, så det har jo ikke virket som han vært "sånn", men man vet jo aldri.. Synes hvertfall det er dårlig av han,og rar oppførsel dersom han er interessert.
Gjest Gjest_Moi_* Skrevet 5. april 2009 #20 Skrevet 5. april 2009 Det er flere her som er i samme båt ja! Er jo ingen lett situasjon. Ser ikke ut til at jeg hører noe fra han i kveld, så da spørs det om jeg hører noe neste helg. Hadde han vært forelsket, så hadde han da sendt en mld i kveld.. hvertfall når jeg sendte mld i går. For min del kan det virke som han er en egoistisk type, som bare tenker på seg selv. Når man har sånn type kontakt som vi har hatt og plutselig blir borte, ikke svarer på mld, så sier det seg selv at han ikke er så keen. Kanskje han er en egotrip som kjører sitt eget løp hele tiden, men en sånn type vil jeg ikke ha uansett. Kanskje han er en liten rundbrenner og holder på sånn med damer der oppe?! Nå skal det sies at han var en veldig snill gutt og ikke prøvde seg på meg på den måten eller var var innpåsliten på noen måte, så det har jo ikke virket som han vært "sånn", men man vet jo aldri.. Synes hvertfall det er dårlig av han,og rar oppførsel dersom han er interessert. Vet det er kjipt, men ikke gi opp helt ennå! Hvor lenge er det til dere treffes igjen? Vet jeg kanskje ikke er den beste til å gi råd, men prøv rydd han litt til side inntil neste gang dere treffes og se hvordan det går da. Hver gang jeg har vært sammen med min fyr har det vært helt fantastisk, men siden han er så dårlig til å kommunisere, kryper usikkerheten likevel frem hver gang vi er milevis fra hverandre. Likevel *vet* jeg at han bryr seg og det høres det jo ut som din fyr også gjør. Det er ikke noe poeng å sende sånne meldinger som dere har gjort hvis det ikke ligger noe mer bak, det er iallefall min mening. Prøv å være tålmodig og se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå