Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer jeg :)
Skrevet

jeg vurderer å bestille meg fra everydayminerals, etter at folk virker så fornøyd her inne :)

men jeg finner ikke ut hvilken farge som tilsvarer medium beige i ID sin foundation. vet noen her inne?

Noen som vil være til hjelp? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tinka_*
Skrevet

det samme lurer jeg på. skjønner ikke hva som er foundation der en gang :klaske:

:sjenert:

Skrevet
det samme lurer jeg på. skjønner ikke hva som er foundation der en gang :klaske:

:sjenert:

hei dere:)

Når dere kommer med en gang på "startsiden" på everydayminerals.com så må dere trykke på Makeup helt oppe til venstre. Der kommer det opp alternativene; Base, cheeks, conceal,face osv. dere skal trykke på Base

det er foundationen.

Hvis dere ønsker en primer eller finsh powder trykker dere på face

håper dettte gjorde dere litt klokere

:)

Gjest Lurer jeg :)
Skrevet
hei dere:)

Når dere kommer med en gang på "startsiden" på everydayminerals.com så må dere trykke på Makeup helt oppe til venstre. Der kommer det opp alternativene; Base, cheeks, conceal,face osv. dere skal trykke på Base

det er foundationen.

Hvis dere ønsker en primer eller finsh powder trykker dere på face

håper dettte gjorde dere litt klokere

:)

Takk :klem:

Ja, da blir det å lete etter farge da. Godt de har små prøver. Spennende.

vet noen hva medium beige 2,3 = i everydaysmineral foundations farge? :P

Gjest Gjest
Skrevet
Takk :klem:

Ja, da blir det å lete etter farge da. Godt de har små prøver. Spennende.

vet noen hva medium beige 2,3 = i everydaysmineral foundations farge? :P

Everyday Minerals har maaaange flere fagrer enn ID, så du bør uansett prøve deg frem. Selv om du finner en farge som er nesten identiske med 2,3 i ID så kan det hende du finner en annen farge som faktisk passer hudfargen din bedre. Skjønner? Det lureste du kan gjøre er å bestille et prøvesett eller to med utvalgte farger og prøve de på. Koster jo så lite også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...