Gjest Lurer jeg :) Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 jeg vurderer å bestille meg fra everydayminerals, etter at folk virker så fornøyd her inne men jeg finner ikke ut hvilken farge som tilsvarer medium beige i ID sin foundation. vet noen her inne? Noen som vil være til hjelp?
Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 det samme lurer jeg på. skjønner ikke hva som er foundation der en gang
mari4ever Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 det samme lurer jeg på. skjønner ikke hva som er foundation der en gang hei dere:) Når dere kommer med en gang på "startsiden" på everydayminerals.com så må dere trykke på Makeup helt oppe til venstre. Der kommer det opp alternativene; Base, cheeks, conceal,face osv. dere skal trykke på Base det er foundationen. Hvis dere ønsker en primer eller finsh powder trykker dere på face håper dettte gjorde dere litt klokere
Gjest Lurer jeg :) Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 hei dere:) Når dere kommer med en gang på "startsiden" på everydayminerals.com så må dere trykke på Makeup helt oppe til venstre. Der kommer det opp alternativene; Base, cheeks, conceal,face osv. dere skal trykke på Base det er foundationen. Hvis dere ønsker en primer eller finsh powder trykker dere på face håper dettte gjorde dere litt klokere Takk Ja, da blir det å lete etter farge da. Godt de har små prøver. Spennende. vet noen hva medium beige 2,3 = i everydaysmineral foundations farge?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Takk Ja, da blir det å lete etter farge da. Godt de har små prøver. Spennende. vet noen hva medium beige 2,3 = i everydaysmineral foundations farge? Everyday Minerals har maaaange flere fagrer enn ID, så du bør uansett prøve deg frem. Selv om du finner en farge som er nesten identiske med 2,3 i ID så kan det hende du finner en annen farge som faktisk passer hudfargen din bedre. Skjønner? Det lureste du kan gjøre er å bestille et prøvesett eller to med utvalgte farger og prøve de på. Koster jo så lite også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå