Gjest gninnot Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Etter å ha pratet litt med noen venninner om hvor gøy det var med noen temakvelder med overnatting vi hadde før i tida og at vi kunne tenke oss å ha det igjen, bestemte jeg meg for å ta denne saken i egne hender. (Vet at en slik event har vært populært blant andre av mine venner nå litt mer nylig også.) Jeg lagde dette som en event på facebook, men lot dato stå åpent og ba dem komme med forslag slik at flest mulig kunne komme. Fikk litt mer respons på at dette var en god ide, men da ingen kom med dato det passet/ikke passet måtte jeg bare sette en dato i forbindelse med at jeg må låne stedet dette skal være. Da hadde eventen ligget ute på facebook i to uker. Alle hadde før jeg satte datoen plassert seg i kanskje-boksen. Nå etter at datoen er satt og personlig melding med ytterligere info er sendt rundt har en stor andel av de inviterte nå sagt at de ikke kan likevel. Hvorfor var det så vanskelig for dem å kunne si tidligere at nettopp denne datoen passet det ikke? Eventen skal skje førstkommende lørdag og foreløpig er jeg den eneste som kommer til å delta. Er det vanlig at det er så vanskelig å få folk med på noe? Og håper jeg på for mye når jeg ønsker at de så snart som mulig skal finne ut om de er ledig fire dager fram i tid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå