Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Da jeg og kjæresten min ble sammen brukte han en sinnsykt god parfyme. Den fikk meg til å tenke på hvordan det var da vi blei sammen og jeg blir så glad av den lukten. Han likte den også veldig godt, men den er jo tom for lenge siden.. Lurte på om noen her som kanskje "kjenner" den igjen så jeg kan kjøpe den til han Det var en blå flaske, firkanta, men med "skrå vegger" om dere skjønner. Og den lukta mann... xD Vet ikke hvordan jeg skal forklare lukten.. Han tror den er kjøpt på båten til tyskland, men det er to år siden, så spørs om de fortsatt har den, og er kjedelig å ta en tysklandstur pga en parfyme.. xD
Lady La-Laa Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Har du vært i parfymeri på land og kikket da? Er den kjøpt i taxfree er nok sannsynligheten stor for at den også finnes i vanlige parfymerier.. En av parfymene til gant er forresten i blå firkantet flaske, om den har skrå vegger er jeg mer usikker på, men lukter friskt og mann, lukter kjempegodt faktisk
Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Har du vært i parfymeri på land og kikket da? Er den kjøpt i taxfree er nok sannsynligheten stor for at den også finnes i vanlige parfymerier.. En av parfymene til gant er forresten i blå firkantet flaske, om den har skrå vegger er jeg mer usikker på, men lukter friskt og mann, lukter kjempegodt faktisk Ja, det har jeg. På flere her jeg bor og nabobyen, og sett litt i oslo + svenskebåten.. Det er ikke tilfeldigvis denne? Er nok ikke det Den er sånn veldig blå, mørk.. Er så vannskelig å forklare, er en stund siden jeg har sett den, men husker den med en gang jeg ser den, for vet ca hvordan den ser ut.. Men takk for forslag
Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Har du vært i parfymeri på land og kikket da? Er den kjøpt i taxfree er nok sannsynligheten stor for at den også finnes i vanlige parfymerier.. En av parfymene til gant er forresten i blå firkantet flaske, om den har skrå vegger er jeg mer usikker på, men lukter friskt og mann, lukter kjempegodt faktisk Vi har ikke det parfymeriet her hvor jeg bor. Er mest estotice ( eller hvordan det skrives ) og Toxic.
crispy Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Da jeg og kjæresten min ble sammen brukte han en sinnsykt god parfyme. Den fikk meg til å tenke på hvordan det var da vi blei sammen og jeg blir så glad av den lukten. Han likte den også veldig godt, men den er jo tom for lenge siden.. Lurte på om noen her som kanskje "kjenner" den igjen så jeg kan kjøpe den til han Det var en blå flaske, firkanta, men med "skrå vegger" om dere skjønner. Og den lukta mann... xD Vet ikke hvordan jeg skal forklare lukten.. Han tror den er kjøpt på båten til tyskland, men det er to år siden, så spørs om de fortsatt har den, og er kjedelig å ta en tysklandstur pga en parfyme.. xD Hmm... Du har ikke noe nærmere beskrivelse av den? Tror jeg vet hvilken det er, men er usikker.. Du husker ikke hvor mye den inneholdt?
Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Hmm... Du har ikke noe nærmere beskrivelse av den? Tror jeg vet hvilken det er, men er usikker.. Du husker ikke hvor mye den inneholdt? Tror det var en 100ml flaske.. Om jeg husker rett. Husker ikke så alt for mye mer egentlig..
Gjest Tavira Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Det kan ikke være Ralph Lauren Polo Blue da?
Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Det kan ikke være Ralph Lauren Polo Blue da? Nei :/ Søkte på google, den han hadde hadde med skrå kanter ogsånt. :/ Takk forde
Meaty Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Når du sier at kantene er skrå, mener du at flasken har fasong som en pyramide eller trekant, eller har den fasong ala denne romben (altså den gule delen av tegningen)? Eller noe helt annet?
Meaty Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har kikket på masse bilder av diverse parfymer, og denne passer jo til beskrivelsen, men jeg innser at det nok er et skudd i blinde.
Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har kikket på masse bilder av diverse parfymer, og denne passer jo til beskrivelsen, men jeg innser at det nok er et skudd i blinde. Det er noe sånt noe ja, med kantene og det. Men er ikke den parfymen ;(
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 http://www.fragrantica.com/images/perfume/nd.2564.jpg
Meaty Skrevet 31. mars 2009 #14 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Et siste forsøk, etter over 50 google-sider: Her. (Men det er nå litt morsomt og da, å prøve å finne ut av sånne ting. ) Tillegg: Vedder på at det er den som gjesten over her linker til! Endret 31. mars 2009 av Meaty
Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #15 Skrevet 31. mars 2009 http://www.fragrantica.com/images/perfume/nd.2564.jpg Nei :/ Et siste forsøk, etter over 50 google-sider: Her. (Men det er nå litt morsomt og da, å prøve å finne ut av sånne ting. ) Tillegg: Vedder på at det er den som gjesten over her linker til! Huff nei.. Kommer nok aldri til å finne den.. Æsj.. Men tusen takk for hjelpen hvertfall da Og unnskyld for at du må igjennom så mange sider
Vixenia Skrevet 31. mars 2009 #16 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Kanskje denne http://www.sephora.com/browse/product.jhtm...ldPaginate=true Endret 31. mars 2009 av Vixenia
Solstorm Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 (endret) dårlig tips - slettet! Endret 31. mars 2009 av Solstorm
Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #18 Skrevet 31. mars 2009 Var desverre ingen av de to heller Vet at flaska var blå, har jo sett når han har tatt på seg parfymen ogsånt.. Og den var ikke sånn avlang heller :/ Var som en firkant, bare med skå"vegger".. Huff, skal ikke være lett..
Gjest Tavira Skrevet 31. mars 2009 #19 Skrevet 31. mars 2009 Ikke gant-liquid heller ? Vet ikke hvordan man fikser sånn link ;P
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #20 Skrevet 31. mars 2009 Da jeg og kjæresten min ble sammen brukte han en sinnsykt god parfyme. Waco med parfyme? Kan jeg ikke se for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå