maijah Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Er det noen av dere som har vært hos dyrepsykolog/dyretolk? Vurderer dette sterkt nå, har en hund som bjeffer som en gal, og vi har prøvd det meste av det andre vi har lest om. Uten hell enda. Noen som har erfaringer å dele?
InaMina Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har stått oppstallet på samme stall som en dyretolk i mage år, og jeg har fått mange rare tolkninger av henne på mine hester. Noen stemmer, andre ikke. Men gjennomgående så syns jeg at på "alvorlige" ting, så har hennes vurdering ikke stemt overens med det som har vært kjernen i problemet.
Lady La-Laa Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg hadde troen på dette - men den forsvant rask etter at jeg tok med dyret mitt til en "annerkjent" dyretolk. Sludder og vås, ikke gjør det er mitt tips! Les denne tidligere tråden om temaet!
Gjest strykebrett Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Schrødingers katt hadde ett innslag der de besøkte en dyretolk med en hund som bjeffet mye. Her kan du se hvordan det gikk...
maijah Skrevet 1. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2009 Takk for svar. Siden jeg bor langt unna en dyretolk, ville jeg ha vært nødt til å ta en "telefon-konsultasjon". Og da er jeg iallefall litt skeptisk.
Frey Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Ta kontakt med noen som kan adferd du, og som kan hjelpe deg med treningsopplegg. Da får du i alle fall igjen noe for pengene - såfremt det ikke er underholdning du er ute etter da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå