Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 ... er så kiip! Hadde termin på mandag, men det skjer jo aldri på termin. Synes i grunn jeg har godt mot og tenker hele tiden "barnet kommer når det er klart" men hvorfor i hel**** kan ikke andre respektere den tanken da? 1000 telefoner og SMS hver dag gjør jo ikke akkurat ventetiden bedre...... Er så drit lei av å si "nei jeg kjenner ingen ting, det skjer nok snart ja..." Huff! :evil: Gleder meg til barnet er ute jeg! Deilig å kunne slippe ut litt "damp" på KG. Kan jo ikke akkurat bite hodet av folk som maser heller.....
Iset Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 uff gruer meg litt til den tiden kommer ja, men jeg har sagt til mannen min at HAN får ta alle telefoner hvis han er hjemme, og SMSer svarer jeg ikke på i hytt og pine heller, tar de viktigste, så får de heller lure litt til ellers synes jeg tiden går så treeeeeeeeeeeegt. vil helst føde i går klem Iset 21+1
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #3 Skrevet 12. juli 2003 Hehe, ja det er vel maset fra familie og venner som er vers med å gå over tiden. Men tenk hvis ingen hadde lurt på hvordan det går... det hadde vært trist det!! Sett pris på at de maser du, det betyr bare at de bryr seg
Gjest Tex Skrevet 12. juli 2003 #4 Skrevet 12. juli 2003 Synes ikke synd på dere, savner graviditetene innmari, vips så er det over... Pass på å nyte det isteden for å sutre. Heldiggriser! *Misunnelig, bare...*
Iset Skrevet 12. juli 2003 #5 Skrevet 12. juli 2003 tex: ja vet det:) det er bare det at vognen og alt står klart, og jeg kan nesten ikke vente med å bruke den hehe. men klart, jeg kommer nok til å synes det har gått FOR fort når ungen er ute. og jeg kommer til å savne sparkene, det vet jeg. for jeg storkoser meg med sparkene hver dag:) klem Iset 21+1
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 Hei igjen! Jeg gikk litt over tiden ja, men nurket vårt kom til verden den 15 juli kl 0517. Da hadde fødselen vart i over 30 timer, så jeg var rimelig sliten! Men var det verdt det? JA!!!! Vi fikk jo verdens nydligste prinsesse i gave :D Lykke til alle dere som venter, det er riktig av "vips" så er det over! (Takk og pris )
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #7 Skrevet 21. juli 2003 tex: ja vet det:) det er bare det at vognen og alt står klart ....og noen synes JEG er tidlig ute med ting....? Du har jo halve tiden igjen jo.... Gikk forresten 16 dager over tiden med nr to jeg.... Søsteren min gikk 23 dager over.....
Iset Skrevet 21. juli 2003 #8 Skrevet 21. juli 2003 hihi ja jeg er skikkelig utålmodig:) men så er det det at vi vil ta litt og litt, for å spare penger. slipepr å bruke flere tusen på en gang liksom. og vi finner ting på salg/brukt, så vi sparer endel. vognen fikk jeg kjøpe av ei venninne da jeg var heelt nygravid, men ellers hadde hun solgt den til noen andre, så der måtte jeg slå til :blunke: klem Iset 22+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå