Gjest Gjest_Enya_* Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har alltid brukt ABCstartsiden, hvilken siden bruker du?
MonicaØH Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Google bruker jeg. Er så greit hvis det er noe jeg må søke opp, og det er vel for det meste det. Og jeg er vandt med det det fra skolen
Gjest Wacmoc Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Bruker opera og har sånne "hurtigvalg" da jeg ikke er på noen sider. Har denne som startside da det er lett å finne det jeg skal og de stedene jeg har lagra der
cogito Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 ABC Startsida Mest gammal vane, men brukar også søkemotorane og ordbokfunksjonen der.
Hinata Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Bruker opera og har sånne "hurtigvalg" da jeg ikke er på noen sider. Har denne som startside da det er lett å finne det jeg skal og de stedene jeg har lagra der Samme her
Varsio Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 hio.no har jeg Da husker jeg alltid og sjekke skolemailen min
Gjest Naria Skrevet 31. mars 2009 #11 Skrevet 31. mars 2009 Varierer med hvilken browser jeg bruker, men som regel er det google.
Gjest Ingeniøren Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 Jeg bruker "continue from last time" dvs at de sidene som var oppe når jeg avslutta er de som åpnes. Ellers enig i at speed dial(opera/og firefox extension) er greit valg. Startsiden og google fremstår som i mine øyne lite praktiske valg med dagens nettlesere der man kan søke rett i adresselinja. Ellers bør flere lære seg å bruke Links-bar(IE)/Personal Bar(Opera)/Bookmarks toolbar(Firefox). Da skal du ha kjapp tilgang til alle nettsidene du benytter til vanlig.
Noli Skrevet 1. april 2009 #15 Skrevet 1. april 2009 Bruker opera og har sånne "hurtigvalg" da jeg ikke er på noen sider. Har denne som startside da det er lett å finne det jeg skal og de stedene jeg har lagra der Samme her.
MissStiles Skrevet 1. april 2009 #17 Skrevet 1. april 2009 Bruker opera og har sånne "hurtigvalg" da jeg ikke er på noen sider. Har denne som startside da det er lett å finne det jeg skal og de stedene jeg har lagra der Det har jeg også på opera. På internett explorer har jeg online.no
Gjest Methuselah Skrevet 1. april 2009 #18 Skrevet 1. april 2009 http://www.imdb.com/ Er min startside
Gjest Papirkurven Skrevet 1. april 2009 #19 Skrevet 1. april 2009 norskstrikkeforum.net men mange ganger starter FF bare på de sidene jeg hadde sist og det er greit, er stort sett på de samme sidene hele tia (og jeg må da legge til at de siste ukene har FF alltid startet på KG :gjeiper: )
Colargol Skrevet 2. april 2009 #20 Skrevet 2. april 2009 Bruker nettleserene Opera og Google Chrome så har deres hurtigvalg som "startside". På Opera kan jeg lagre 9 faste sider som jeg bruker ofte og på Chrome lagrer den de 9 jeg er mest inne på av seg selv. Skulle jeg hatt en nettside som hjemmeside ville jeg nok valgt sol.no eller den personlige hjemmesiden min (der har jeg jo alle linker osv. jeg trenger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå