Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Er det litt på kanten å kjøpe parfyme med feromoner for å få samboer til å ha lyst på sex oftere, uten å fortelle ham om det? Og - tror dere det kommer til å hjelpe? Noen som har prøvd denne feromonparfymen til Ann summers? Link - Ann Summers Håper på noen svar.... Og mer
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Kanskje du heller skal prøve å gjøre noe mer enn bare ligge der og være et hull, som regel det som er problemet. Ta fram staken hans og sug den hard, det er den enkle løsningen, du må gi for å få!
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg vil ikke råde deg til å kjøpe feromoner. Hadde det virket, så hadde du fått det meg deg i massemedia. Ta vare på deg selv, tren og vær glad så skal du se at han får lyst å pule deg.
Gjest ts Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 noen som har mer seriøse svar? Føler jeg har prøvd alt... undertøy, rett på, kjappiser div... blir for det meste i helgen midt på dagen. Ikke for trøtt da...
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Gir du han oppmerksomhet generelt i løpet av en dag? Er du genuint interessert i han og livet hans? Sånt kan spille veldig mye inn.
Gjest ts Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Jeg føler jeg er det. Vi snakker mye om han, jobben hans, hvordan han har det. Vi koser mye, og gir hverandre komplimenter hele tiden. Føler kommunikasjonen er på topp for tiden, da vi har jobbet hardt for det en stund tidligere.
DaYdReAm Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 nå må dere slutte å være så frekke og useriøse. TS: hva med å si rett ut hva du savner? hva med å reise på en wekend bare dere to? hvis dere har jobbet med kommunikasjonen dere i mellom før, og dette fungerer bra, er det kjempeflott! men hvis du syns dere har for lite sex, ville jeg prøvd å tatt det opp med ham på en sakelig måte. kansje det er noe i fra tiden dere ikke hadde det så bra som han tenker på, som gjør at han ikke vil ha sex så ofte? lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå