Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Med islams inntog i Norge og dens stadige småjustering av Norges lover og moral vil vi med tiden få se en kraftig forandring i parforholdenes samliv i Norge. Jeg hilser velkommen denne trenden og vi kan se frem til at kvinnene skal tilbake til hjemmet, kvinner skal ikke lenger få knuse familier med skilsmisseønsker, barn får en trygg oppvekst med mor og far, ingen kvinner er ute på byen og frister med påfølgende nedbryting av moral og relasjonsrespekt.

Jeg kan godt forstå at kvinner er motstandere av dette, men jeg hilser den dagen velkommen hvor ONS blir et skammens kapittel!

Konservativ staut Norsk kar

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaya83
Skrevet

Og vi får en oppblomstring av skjult homsesex blant heterofile menn - som alle forlater kone, barn og hjem for å sitte på lokalpuben og snakke skitprat.. Det blir hyggelig..

Gjest Ikke konservativ staut norsk dam
Skrevet
Med islams inntog i Norge og dens stadige småjustering av Norges lover og moral vil vi med tiden få se en kraftig forandring i parforholdenes samliv i Norge. Jeg hilser velkommen denne trenden og vi kan se frem til at kvinnene skal tilbake til hjemmet, kvinner skal ikke lenger få knuse familier med skilsmisseønsker, barn får en trygg oppvekst med mor og far, ingen kvinner er ute på byen og frister med påfølgende nedbryting av moral og relasjonsrespekt.

Jeg kan godt forstå at kvinner er motstandere av dette, men jeg hilser den dagen velkommen hvor ONS blir et skammens kapittel!

Konservativ staut Norsk kar

Ok, jeg forstår det da slik:

Menn har ikke ONS

Menn ber ikke om skilsmisse

Menn går ikke ut på byen

... i din verden....... min verden er litt annerledes..

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, jeg forstår det da slik:

Menn har ikke ONS

Menn ber ikke om skilsmisse

Menn går ikke ut på byen

... i din verden....... min verden er litt annerledes..

Du kan velge å være uendig, prøve å være retorisk korrekt, men til informasjon, veien er uunngåelig, og jeg hilser fremtiden og utviklingen velkommen, det er det som er saken, ikke hva JEG mener!

Staut kar:)

Skrevet
Du kan velge å være uendig, prøve å være retorisk korrekt, men til informasjon, veien er uunngåelig, og jeg hilser fremtiden og utviklingen velkommen, det er det som er saken, ikke hva JEG mener!

Staut kar:)

he he, ja det er godt man tror man sitter med sannheten alene... og intet annet vil ta inn.......

Skrevet

Tråden er ryddet.

vimse-mod.

Gjest Gjest
Skrevet

Aha, så du er en av dem som tror norge skal bli en muslimsk stat?

Det er da klart at norske kvinner ikke kommer til å følge den samme utviklinga. Det er jo på denne måten i den kultren på grunn av religion, og det at det kommer flere muslimer til norge betyr ikke akkruat at religionen får samme intog blandt nordmenn likevel.

Men for all del, du skal gjerne få lov til å drømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...