*M* Skrevet 11. juli 2003 #1 Del Skrevet 11. juli 2003 Funker denne? Har ikke helt forstått hva som er ja og nei mat for meg, blodtype 0. En venninne sa det bare var tull, mens en annen skrøt den opp i himmelen! Noen med erfaring?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #2 Del Skrevet 11. juli 2003 Her er en side ang. blodtypedietten: ... spis etter blodtype Har ikke prøvd det selv, men har hørt andre har prøvd den, men har ikke spurt så mye hvordan den virker for de. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 11. juli 2003 #3 Del Skrevet 11. juli 2003 har hørt bare positivt om den jeg da, jobber i helsekost butikk og har daglig inne veldig mange kunder som går fast på denne "dietten". de skryter den opp i skyene alle sammen. jeg ville ikke helt tro på denne dietten først, da jeg er blodtype 0 og var vegetarianer. men så tenkte jeg at, jeg la jo på meg over 30 kg på 6 år, etter at jeg kuttet ut kjøtt, nå har jeg begynt med kjøtt igjen og har begynt å gå ned i vekt uten å forandre på noe annet i kosten. er gravid, og fosteret trenger proteinene. følger ikke blodtypedietten egentlig, men har funnet ut at den kanskje HAR noe for seg, pga at min kropp tydeligvis TRENGER kjøtt og jeg er blodtype 0. ikke vet jeg, men..... klem Iset 21+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå