Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Noen som har tips til hvor man får kjøpt rimelig underskjørt i Norge? Jeg har litt ebay-skrekk, og finner ingen på finn.no. Skal ha kun tyll eller maks en ring, for å gi en smal kjole litt a-form, og det ser ut til at de fleste har store underskjørt..Tips til nettbutikker/vanlige butikker som ikke sprenger budsjettet blir satt stooor pris på
leirbål Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 jeg hadde ebay skrekk jeg også, men bestemte meg for å prøve. Med paypal er det jo trygt, og jeg risikerte bare å tape 200 kroner på underskjørtet mitt. Så jeg forsøkte, og ble hektet. jeg har spart så mye penger! Og jeg surfet enormt mye på nettet, for å finne alt mulig billig til bryllupet. Men fant ikke noe som var i nærheten av ebay priser. det er mange her inne som kan hjelpe deg i gang, om du vil.
Neytiri Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor har du skrekk mot ebay?? Det er jo ganske så sikkert med bruk av paypal betalingsmetoden...... 203kr. betalte eg for underskjørtet mitt(det er inkl. frakt).....fant ingeting i norge som var nært den prisen i det hele tatt. På hele "outfiten" min, med kjole har eg kommet på 3034kr. og ingeting har skuffet så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå