Gjest Fuck'n A! Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg bare lurer på om menn har et sterkere seksuelt behov enn jenter. Menn virker å ha et sterkere og oftere behov for "tømming", mens jenter er mer passive og må mases på for å få sex. Hva er din mening?
miss~Audrey Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg bare lurer på om menn har et sterkere seksuelt behov enn jenter. Menn virker å ha et sterkere og oftere behov for "tømming", mens jenter er mer passive og må mases på for å få sex. Hva er din mening? Nope. Variasjonen er nok større innad enn mellom kjønnene.
#Angel# Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Nope Variasjonen er nok større innad enn mellom kjønnene. Eg er heilt enig med deg miss ~ Audrey, og dette vises jo ofte ganske tydelig her inne på kvinneguiden. Det er ein myte som seier at menn har eit sterkere seksuelt behov enn kvinner.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Fra naturens side har gutten et behov for å befrukte, og jenter har et behov for å bli befruktet. Gutter kan befrukte hver dag, flere ganger om dagen. Jenter kan kun bli befruktet en gang i måneden. Dette vil si at gutter, fra naturens side, skal være kåtere enn jenter. MEN det er umulig å trekke en slik slutning. Det er finnes altfor mange individuelle forskjeller, både fysiologisk og psykologisk.
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Selvfølgelig har menn en sterkere seksualdrift enn kvinner. Dette skyldes testosteronet som de har store mengder av. Kvinner har det også, men ikke like mye. Fulgte dere ikke med i timen under seksualundervisningen?
Gjest Alkaline Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror uten å påstå at menn har et større seksuelt behov, mens kvinner har et større behov for nærhet og kjærlighet. However betyr ikke at vi ikke er glad i sex!
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Kan noen kvinner, her med hånden på hjertet, si at de onanerer 1-2 ganger daglig? Hos menn er ikke dette unormalt nemlig.
Gjest KateW Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Selvsagt gjør jeg det! Og jeg har møtt få menn som har like stort sex-behov som meg.
FantasDick Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Selvsagt gjør jeg det! Og jeg har møtt få menn som har like stort sex-behov som meg. Samme her. Jeg har mye større seksualbehov enn min partner, og "må" derfor onanere en del for å bli tilfredsstilt. Er nok store variasjoner innenfor kjønnene, og jeg tror ikke det ene kjønnet har sterkere seksualdrift enn det andre. Er helt normalt for mange menn å onanerer 1-2 ganger daglig, men det er like normalt at de onanerer 1 gang i uka. Det samme gjelder kvinnene.
Gjest womenwomen Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 Kan noen kvinner, her med hånden på hjertet, si at de onanerer 1-2 ganger daglig? Hos menn er ikke dette unormalt nemlig. Ja - innrømmer det . Flere gang for dagen i perioder , har da ca 5 - 10 orgasmer + i tillegg sex med mannen . Han greier jo uansett ikke mer enn et samleie pr døgn vanligvis- 30 år og daffere og daffere der vet du ... .Av og til orker han 2 omganger ... Når jeg er " in the heat " - blir han så utslitt at han greier ikke å gjøre annet enn å sove eller ligge på sofaen resten av dagen .Etter ca 14 dager sammenhengende med så mye sex hver eneste dag - ser mannen helt knust og utslitt ut ...stakkars . he he Syns litt synd i fyrn da. Han sier ser han går helt tom ... også for energi : ) Men når de 14 dagene er gått - får jeg en litt roligere periode igjen heldigvis .Da får han hvile seg litt og komme seg igjen - til neste " heat periode " .
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 Alle menn jeg har vært borti har hatt et like stort sexbehov som meg omtrent. Men samtlige har også sagt at jeg har mye større sexlyst enn de aller fleste (evt alle) jentene de har vært borti før. Jeg vet jeg har stor sexlyst, og alle mennene jeg har vært borti har altså også hatt stor sexlyst. De blir utslitte ja, men de gjør alt for å slite seg ut og! Og siden min lille empiri tilsier at "alle" menn har like stor sexlyst som meg, imens jeg har større sexlyst enn "alle" kvinner så stemmer den myten litt i min verden. Selvsagt er det store forskjeller innnad i kjønnene da, men.. alle dere kvinner som har stor sexlyst her: har ikke dere også hørt at det ikke er noe menn er spesielt vant til?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #14 Skrevet 31. mars 2009 I følge dette har jeg vært veldig uheldig med kvinner, da jeg har hatt langt større sexlyst enn samtlige av dem. Det merkelige er at enkelte av dem mente de hadde sterk sexlyst selv, og jeg er absolutt ikke sexgal og må ha det hele tiden. Det er klart dette er veldig individuelt, men jeg kan jo bare si hvordan JEG oppfatter dette.
lovenemo Skrevet 31. mars 2009 #15 Skrevet 31. mars 2009 Det seksuelle behovet har ingenting med kjønn å gjøre, det varierer fra individ til individ.
Gjest womenwomen Skrevet 31. mars 2009 #16 Skrevet 31. mars 2009 Alle menn jeg har vært borti har hatt et like stort sexbehov som meg omtrent. Men samtlige har også sagt at jeg har mye større sexlyst enn de aller fleste (evt alle) jentene de har vært borti før. Jeg vet jeg har stor sexlyst, og alle mennene jeg har vært borti har altså også hatt stor sexlyst. De blir utslitte ja, men de gjør alt for å slite seg ut og! Og siden min lille empiri tilsier at "alle" menn har like stor sexlyst som meg, imens jeg har større sexlyst enn "alle" kvinner så stemmer den myten litt i min verden. Selvsagt er det store forskjeller innnad i kjønnene da, men.. alle dere kvinner som har stor sexlyst her: har ikke dere også hørt at det ikke er noe menn er spesielt vant til? Aner ikke hva andre menn er vant til fra før med andre kvinner - bekymrer meg ikke heller .Mulig det er litt uvanlig kanskje .Må da være noen menn her inne som har vært sammen med kvinner med bra sexlyst ? Hvorfor kan ikke de svare på det heller ? Jeg aner ingenting om andre kvinners sexlyst - men mulig de har mindre sexlyst enn meg . Kan kanskje virke litt slik .Når man leser innlegg fra andre kvinner eks her på KG .Jeg tror nå heller - får man GOD SEX - FÅR MAN GOD SEXLYST OGSÅ : ) Får man utilfredsstillende dårlig sex - så er det vell ikke rart kvinner mister lysten etterhvert ? Når det gjelder lyst - er det mange faktorer som spiller inn - ikke bare biologisk kjønn .
Gjest womenwomen Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 Selvfølgelig har menn en sterkere seksualdrift enn kvinner. Dette skyldes testosteronet som de har store mengder av. Kvinner har det også, men ikke like mye. Fulgte dere ikke med i timen under seksualundervisningen? Testosteron virker ulikt og forskjellig på kvinner enn på menn - husk det ! Så din teori stemmer ikke at menn automatisk har mer sexlyst forde de har mer testosteron enn kvinner . En forsker ga kvinner kunstig høye doser testosteron for å se om det hjalp på sexlysten deres - desverre - var lite positive resultater å se PÅ LYSTEN - da testosteron har helt annen virkning på kvinnekroppen enn på menn . For kvinner har de andre kvinnelige hormonene en viktigere rolle for sexlysten - østrogen og det derre p- pille hormonet - hva het det - som minsker lysten på sex ? Har glemt det - fikk jernteppe akkurat nå - var det progesteron det het ? FORHOLDET mellom østrogen og progesteron - spilte derimot større rolle for kvinners sexlyst enn testosteronet gjorde for kvinner . Var det en forsker fant ut . Så ovenfor - du har fulgt dårlig med selv i naturfag timene .... he he Din teori er feil .Forholdet mellom de to kvinnelige hormonene - er langt viktigere .Og balansen mellom disse - er forskjellig fra kvinne til kvinne .
Gjest Elfrida Skrevet 31. mars 2009 #18 Skrevet 31. mars 2009 Selvfølgelig har menn en sterkere seksualdrift enn kvinner. Dette skyldes testosteronet som de har store mengder av. Kvinner har det også, men ikke like mye.Nei, men til gjengjeld er kvinner mer følsomme for testosteron. Det er ikke uvanlig at kvinner som for eksempel har mistet lysten etter overgangsalderen får små doser testosteron av legen sin for å hjelpe på nettopp det.
Gjest womenwomen Skrevet 31. mars 2009 #19 Skrevet 31. mars 2009 Nei, men til gjengjeld er kvinner mer følsomme for testosteron. Det er ikke uvanlig at kvinner som for eksempel har mistet lysten etter overgangsalderen får små doser testosteron av legen sin for å hjelpe på nettopp det. NB ! Forskeren tok det i betraktning .Og syns det var merkelig at ikke alle kvinner mistet sexlysten pga overgangsalder - siden testosteron mengdene minket da dramatisk . ER IKKE ALLE KVINNER som mister sexlysten pga overgangsalder , noen får t.o.m MER SEXLYST enn tidligere - til tross for nesten ikke eksisterende testosteron mengder .Så forskeren mente likevell da testosteron ikke var viktig for kvinner . I såfall skulle det jo være ENKELT å bare gi de testosteron for økt sexlyst i form av piller om det hjalp alle ? Men det er det ikke .Men mer følsom for testosteron - ja det var forskeren enig i - ifølge artikkel jeg leste .
Helen Skrevet 31. mars 2009 #20 Skrevet 31. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå