Gjest gjest_k Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hei! Jeg tenker på å ta "Carpe Diem" med liten skrift, på håndleddet, over pulsåra. Noen som vet om dette er farlig? tenker da på kreft og farer når jeg må ta den pånytt for å unngå grønn-farge.
lovenemo Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Ingen fare for kreft av selve tatoveringa Det eneste du kan bekymre deg for er vel at det sannsynligvis vil gjøre vondt å ta tatovering på et så følsomt område
Gjest gjest_k Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Smerten er ikke noe problem, den er midlertidig tatoveringen derimot, den skal vare! Håper derfor at det ikke blir noe problemer i seinere tid.
lovenemo Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Ikke sant Tror ikke det vil bli noe problem. Tatoveringen vil kanskje bli litt strekt, siden blir over et ledd. Men det kan nok tatovøren svare på bedre enn meg, men noen sykdomsfare blir det nok ikke.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Jeg har tatovering på begge håndledd, går helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå