Gå til innhold

bordkort holder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt koster i et bryllup og prøver å finne rimligere muligheter som er fine. Men finner ikke rimelige bordkortholder, skal ha 50 gjester, og det blir fort mye penger. Alle disse småtingene blir fort mye penger... :jepp: Noen som har tips om andre pynte muligheter som ikke koster skjorta? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

dropp kortholderne og bare bruk et ark med navn

Eks under:

Bordkort

de fleste bordkortholdere er noe dyre. Jeg fant noen på Fryd her om dagen som hadde salg da de skulle legge ned. Så jeg fikk 60 stk til 260 kr...fornøyd med det!

Så gå på salg! Kanskje noen oså selger en del av de på Ebay!

Endret av Cæmis
Gjest Gjest
Skrevet

Prøv

weddingmouintain.com eller bryllupsnett.no

De har i tillegg til bordkortholdere mye rart og gøy og til og med noe fint!

Kaketoppene, for eksempel... :-D

Lykke til!

Skrevet
Alt koster i et bryllup og prøver å finne rimligere muligheter som er fine. Men finner ikke rimelige bordkortholder, skal ha 50 gjester, og det blir fort mye penger. Alle disse småtingene blir fort mye penger... :jepp: Noen som har tips om andre pynte muligheter som ikke koster skjorta? ;)

Eksempel

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Jeg har planer om å gå på ikea og kjøpe t-lys holdere. De har noen der som koster 9 kr. for 4 stk. Det blir jo veldig billig. Ikke helt sikkert på hvordan jeg kommer til å gjøre det, men eventuelt male dem på en eller annen måte, og skrive på navn til hver gjest, enten ved embossing, eller kanskje bare med sprit tusj, får prøve meg litt frem. Det som blir fint er at jeg skal sette en blomst oppe i hver t-lys holder:) vet ikke helt hvilken eller hvilke, det kommer litt an på økonomien:P hageblomster kan jo også gå:)

Skrevet (endret)

Jeg lager det selv. Skriver navnet på ett pent kort(lapp jeg lager selv) og knyter en sølvtråd i. Den fester jeg på en liten blomstervase med en blomst i..

Vet ikke sikkert hvilke vaser,men finnes masse billige små vaser (ca 10 cm høye), og blomstene plukker jeg i hagen..

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40113646

Feks disse fra ikea.

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet...&AID=821110

eller disse fra panduro

Endret av Prestekrage
Skrevet

tenkte lenge på kortholdere, men har nå droppet dette. Som du sier, blir alle sånne småting svindyrt. Lager bordkort som jeg enten skal henge på glassene med en lite klesklype eller som står på bordet. Alternativt skal jeg knyte de i satengbånd på servietten som er rulllet sammen tvers over dekketallerkenen. Billig og fint

post-23798-1238521361_thumb.jpg

Skrevet

Sånne skal vi ha, trenger ikke bordkortholdere....og det ble litt over 300kr. for 70 stykker, og det er med frakt!

bordkort

Ellers finner du ganske rimilige bordkortholdere på ebay...

Place card holders

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Mange gode forslag og ideer!! :)

Skrevet

Vi skal ha maritimt preg på bryllupet vårt, og da tenker jeg å dele blåskjell i to, og skrive navnet pent inne i skjellet og lakke etterpå, eller ta vinkorker og lage en sprekk i hver, slik at man kan stikke små lapper med navn på hver av dem. Har ihvertfall sett eksempler på disse to variantene før, og begge deler ble veldig pent! Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde rullesteine som bordkort. kjempe fint og enkelt! Giftet oss for 8 år siden, og flere av gjestene har steinene med navn liggende fremme ennå!

Skrevet

Vi gifter oss på en strand og har planer om å bruke steiner derfra som bordkort. Enten skrive på de eller ha hyssing rundt og en merkelapp med navn festet på.

• 9 måneder senere...
Skrevet
Disse syns jeg var geniale:

Bordkort

Ideen med å bruke vinorker er jo forsåvidt en god ide, men jeg syns faktisk ikke at to korker satt sammen med et bånd og kort i midten var så lekkert. :filer:

Hadde vært finere i mine øyne om man tok en kork la den ned skar litt av den slik at den ble stødig, satte et hakk i den og satte bordkortet som var pyntet nedi hakket.

Det gjorde jeg på en jentefest jeg hadde og var veldig populært.

Skrevet

Vi skal ha små papiresker (samme fagertema som resten av trykksakene) fyllt med 2 sjokoladehjerter. Utenpå esken står navnet.

Skrevet
Vi skal ha små papiresker (samme fagertema som resten av trykksakene) fyllt med 2 sjokoladehjerter. Utenpå esken står navnet.

Vi skal ha slike esker, knytt med silesløyfe og konfekt inni :rødme: og selvfølgelig med navnet på gjesten utenpå :fnise:

Skrevet

Personlig synes jeg slike løsninger er litt morsomme og stilige. Vet ikke helt hva vi går for enda.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...