Sjefsbrtah Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 I år har jeg bestemt meg at det er mamma sin tur til å få påskeegg. År etter år har jeg hver påske fått påskeegg, og siden jeg har verdens beste mamma, så vil jeg gi henne ett egg som hun aldri vil glemme:) Min mor er 46 år, men meget ung til sinns. Så om noen har noen tips å komme med, så hadde jeg blitt meget glad:)
Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg er like gammel som din mor og hadde blitt veldig glad for litt god sjokolade. Liker ikke at ungene mine bruker masse penger på meg - men litt sjokolade er midt i blinken
Sjefsbrtah Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 Ja, sjokolade er alltid en slager:) jeg har også tenkt å legge oppi 2 kinogavekort til hun og samboeren som de kan kose seg med i påsken. Noe mer som kunne vært litt artig å hatt oppi?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Så snill og omtenksom du er! Jeg er også på alder med din mor og hadde blitt rørt til tårer om mine barn hadde tenkt på meg slik du gjør! Veldig koselige ting du har tenkt til å ha oppi, sånn som sjokolade og kinobilletter. Selv hadde jeg blitt glad for en god dusjsåpe og kanskje en lipgloss etc. Ikke noen store eller dyre ting, bare koselig oppmerksomhet. Lykke til - du kommer til å få en glad mor!!! Riktig god påske til deg
Gjest Gjest_påskeharen_* Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 oops, postet uten innhold. Påskeegg er utrolig moro jeg skal lage påskeegg til hele familien (inkl besteforeldre, tanter og onkler) i år har jeg tenkt. og til de voksne har jeg kjøpt inn - sjokolade - en miniflaske jægermeister - flaxlodd - tyggis -halspastiller barna får i tillegg tegnesaker. (og selvsagt ikke alkohol..) skal gjemme alle eggene rundt hytta, også ha eggjakt. Har ikke gjort dette før, men dersom det blir suksess, så blir det nok en årlig tradisjon:) eller så kan man jo alltids putte i solkrem, lypsyl med solfaktor, kryssordblad (som er skikkelig påskestemning) eller et annet blad som man vet mottaker liker.
Sjefsbrtah Skrevet 5. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2009 Så langt har jeg handlet det største påskeegget jeg kunne finne og puttet oppi en god flaske vin, og en liten flaske med cognac. samt med det har jeg puttet oppi: * 2 kinobilletter til hun og samboeren * 2 pocket geni som de kan kose seg med i påsken * 2 flaxlodd * 1 nøtteblanding * 1 mokkabønner Så får håpe de blir fornøyde med det:) Tenkte kanskje jeg skulle skrive et fint brev også Takk for gode tips, jeg setter pris på flere også hvis noen har noen.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Mammaen din blir garantert glad. Jeg er på alderen til din mor og hadde syntes det hadde vært kjempekos å få et påskeegg som bare inneholdt godter jeg Her er det tanken som teller. Ansikts- og fotmasker/kremer. De er jo å få kjøpt i sånne porsjonspakker.
Gjest Kaya83 Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 Ohh, dette sliter jeg også med.. Mammaen min går gjennom en litt vanskelig tid nå, så lillesøster og jeg tenkte vi skulle gi henne et påskeegg.. Men det er sykt vanskelig å komme på noe.. Moren min er nemlig et skikkelig luksusdyr, men hadde ikke tenkt til å bruke en formue på dette heller.. Hun leser sjeldent bøker, hører ikke på musikk, ser sjeldent filmer.. Hun har sikkert 10 lipglosser jeg allerede har gitt henne, og bruker ellers lite sminke.. Og hun fikk masse godteri i julekalenderen jeg gav henne - som hun fortsatt ikke har spist opp.. Og alkohol er ikke noe alternativ.. Kan bli spennende dette..
Marikke Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 Så gromme dere er Jeg tror jammen jeg også vil gi mamma et påskeegg i år. Hun spiser ikke godteri i det hele tatt, men nøtteblanding og flaxlodd var gode ideer.
Gjest Gjest_Ranveig_* Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Mammaen din blir garantert glad. Jeg er på alderen til din mor og hadde syntes det hadde vært kjempekos å få et påskeegg som bare inneholdt godter jeg Her er det tanken som teller. Ansikts- og fotmasker/kremer. De er jo å få kjøpt i sånne porsjonspakker.
Gjest Gjest_ranveig_* Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 Mammaen din blir garantert glad. Jeg er på alderen til din mor og hadde syntes det hadde vært kjempekos å få et påskeegg som bare inneholdt godter jeg Her er det tanken som teller. Ansikts- og fotmasker/kremer. De er jo å få kjøpt i sånne porsjonspakker. Gode fotmasker finner du på www.vakker.as
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå