Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Sjefen for plateselskapet Warner Music mener Jan Thomas ødelegger for seriøse artister. http://www.kjendis.no/2009/03/30/kjendis/j...musikk/5544266/ Jeg er helt enig med sjefen for plateselskapet Warner Music
Gjest Gjest_Sol79_* Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jan Thomas har penger, gir ut sin egen singel og overskuddet går til kreftsaken. Du må ikke kjøpe den, men om andre gjør det går det utelukkende til en god sak. Hvorfor plager det deg?
The Kitten Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Sjefen for plateselskapet Warner Music mener Jan Thomas ødelegger for seriøse artister. http://www.kjendis.no/2009/03/30/kjendis/j...musikk/5544266/ Jeg er helt enig med sjefen for plateselskapet Warner Music Signerer.
mysan Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Ødelegger for seriøse artister? Hvordan da? Ellers utgis det så mye elendig musikk i dette landet at om denne singelen til Jan Thomas ikke er et kulturelt høydepunkt, så spiller det liten rolle.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Jan Thomas har penger, gir ut sin egen singel og overskuddet går til kreftsaken. Du må ikke kjøpe den, men om andre gjør det går det utelukkende til en god sak. Hvorfor plager det deg? Det samme lurer jeg på. Jeg har hørt låten, og synes den er elendig. Greit nok det. Jan Thomas er ikke den første (og heller ikke den siste) som gir ut en elendig låt. Når han faktisk gir inntektene til kreftsaken så synes jeg han bør få litt slack pga det. Låta er fæl, men pengene går til en god sak. Hva veier tyngst? For min del veier pengene til en god sak mye mer enn at verden må leve med at det finnes enda en dårlig låt på markedet.
Hedlo Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Sjefen for plateselskapet Warner Music mener Jan Thomas ødelegger for seriøse artister. http://www.kjendis.no/2009/03/30/kjendis/j...musikk/5544266/ Jeg er helt enig med sjefen for plateselskapet Warner Music La han holde på. Liker du ikke sangen hans, så lar du vær å høre på den. Liker du ikke Jan Thomas, så lar du vær å lese om han. Verre er det faktisk ikke. Forøvrig vil han ikke tjene på denne sangen sin, men gi den til Kreftaksjonen. Og det er viktig. Han bidrar til noe som er viktig for ganske mange, og det skal han ha kudos for.
Gjest Elfrida Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Hvis han kan bruke navnet sitt til å skaffe penger til en god sak er ingenting bedre enn det. Vi som ikke syns det er noe fint å høre på slipper! Juhu.
mysan Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Nå hørte jeg nettopp låta hans på Oslo tv, og den er verken bedre eller verre enn annen plastikkpop som lages for tiden. Er for eksempel musikken til Tone Damli Åberge noe bedre? Ikke i mine ører i hvert fall - gørr kjedelig og blodfattig. Ellers lurer jeg virkelig på hva folk har i mot Jan Thomas. Hvordan er det mulig å irritere seg så til de grader over en person man aldri har møtt, og som strengt tatt ikke har gjort noen fortred, og heller ikke har han gjort noe annet "galt" enn at han er homofil, mann, stylist og jålete. So what? HVORDAN kan dette gå så inn på mennesker som ikke engang kjenner ham?? :klø: Skulle ønske noen kunne gi meg et fornuftig svar på det...
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Jeg kan gi deg ett fornuftig svar på det Han er annerledes enn a4, tør å stikke seg fram og står for egne meninger. Vi lever i ett lite kaldt land der janteloven regjerer, skal ikke mye til før folk slenger dritt om deg.
mysan Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Ja, det er antakelig så enkelt, men jeg skulle gjerne hørt hva disse som irriterer seg så veldig over, har å si. De kan jo umulig innrømme at det er janteloven som rir dem...
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 Må det alltid være janteloven? Mennesker generellt er dårlig til å takle andres suksess. Pengene går visst til kreft foreningen, skulle selv ha sunget sanger i dusjen og gitt ut en cd hvis jeg kunne bidratt til den saken der. Jeg synes det er bra at mennesker med kjendis status kan bruke det for å gjøre andre mennesker bra, forskning, donering av penger, opplysningsvirksomhet etc.. værre med de som kun bruker penger på seg selv og sine ( bare designer klær, 10 biler etc..
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #13 Skrevet 31. mars 2009 Mennesker generellt er dårlig til å takle andres suksess. Jeg er uenig i den generaliseringen og mener det blir feil å bruke janteloven som forklaring på hvorfor enkelte ikke takler JT. Jeg gir en god blanke i hele fyren, men hadde ikke hatt problemer med "å takle" at han gjorde suksess heller. Dessverre for han ble platen slaktet.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2009 #14 Skrevet 31. mars 2009 Ja, når man må gå på et forum kun for å si hvor mye man hater en person og gjerne ta det etter noter også, da er det uten tvil janteloven.
Weleda Skrevet 31. mars 2009 #15 Skrevet 31. mars 2009 Jeg synes det er litt kult jeg, at han synger selv om han egentlig ikke kan, og inntektene han får for plata går til en god sak. Go Jan Thomas!! :)
Anki- Skrevet 2. april 2009 #16 Skrevet 2. april 2009 Hvorfor plager det deg at han åpner kjeften og synger? Jeg har ikke hørt sangen hans, men om jeg ikke hadde likt den, så er det da for guds skyld ingen som hadde presset meg til å høre på den heller. Sånn utenom det, så synes jeg det er bra når han kan bruke "kjendisstatusen" sin til noe positivt som det her.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #17 Skrevet 2. april 2009 Mange irriterer seg over Jan Thomas, Linni Meister, Lene Alexandra, Pia Haraldsen, Marianne Aulie, Aune Sand og andre bimboer og raringer. Jeg irriterer meg over dem som hele tiden gir dem spalteplass og oppmerksomhet.
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 2. april 2009 #18 Skrevet 2. april 2009 Sjefen for plateselskapet Warner Music mener Jan Thomas ødelegger for seriøse artister. http://www.kjendis.no/2009/03/30/kjendis/j...musikk/5544266/ Jeg er helt enig med sjefen for plateselskapet Warner Music Hva søren skal det bry deg? Du har av en eller annen grunn mest sansynlig mot Thomas personlig! Hold det for deg selv istedenfor å spre edder å galle om han! Da er det DU som er MOTBYDELIG!
Silmarill Skrevet 2. april 2009 #19 Skrevet 2. april 2009 Skjønner ikke hvorfor noen bare MÅÅÅÅÅååååååå kritisere kjendiser dem muligens ikke liker? Hva er det med disse menneskene som alltid må kritisere andre egentlig? Misunnelse? Skulle tro det! Hadde dem de kritiserte stått for noe ekkelt og vulgert hadde jeg skjønt folkets motgang, men....hva er det bla Jan Thomas har gjort som er så forferdelig?
Guinevere Skrevet 2. april 2009 #20 Skrevet 2. april 2009 Jeg liker Jan Thomas, jeg! Riktignok er jeg ikke alltid enig i alle utspillene hans, som for eksempel da han frarådet en ung kvinne å amme fremtidige barn, ei heller er jeg noen Botox-tilhenger, men likevel har jeg stor respekt for ham, og jeg digger at han tør å stå for den han er. Det virker som om han har solide kunnskaper på sitt felt, han fremstår sympatisk og er ikke ute etter å rakke ned på andre, og ikke minst, han gjør en innsats for kreftsaken. Om han ikke kan synge, hva så? Han er ikke akkurat den eneste som har spilt inn plate her i landet uten å kunne synge... Sier meg enig med de som trekker frem Janteloven her, for jeg kan virkelig ikke se at mannen har gjort noe annet galt enn å stikke frem hodet i offentligheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå