FireFairy Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Dere som har bestilt brudekjolen deres på Ebay, hvor lang tid tok det før dere fikk den? Tok dere målene selv eller gikk dere til profesjonelle for å måle? Ser det anbefales at proffe måler, men det kan da ikke være så himla vanskelig, i alle fall ikke om en får hjelp av en person til.
girly28 Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Dere som har bestilt brudekjolen deres på Ebay, hvor lang tid tok det før dere fikk den? Tok dere målene selv eller gikk dere til profesjonelle for å måle? Ser det anbefales at proffe måler, men det kan da ikke være så himla vanskelig, i alle fall ikke om en får hjelp av en person til. Hei! Jeg bestilte min kjole på ebay og det gikk kjempefint. Jeg hadde en venniina til meg og ta målene.. så sendt jeg mine mål til selleren og siden tok det 1 uka for dæm og sy opp kjolen. Men fra att dæm sendt kjolen fra China så tok det 2 uker. Og jeg vart kjempefornøyd med min kjole, men jeg har lest her tidligere att det vart noen som ikke vart fornøyde med kjolene sine, men det vart jeg. Men så hadde jeg ikke så store forventninger heller
Brud84 Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 For meg tok det 3 uker fra jeg bestillte til den kom i posten. Jwg er heldig å har en venninde som er utdannet innen kjole og søm, så hun tok målene. Men på mange av kjolene er det bilder av hvordan du skal måle, så det er ikke noe problem. Jeg er suuperfornøyd med kjolen, og håper du blir det sammen:) Lykke til
@laide^ Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Hei Da jeg bestilte en brudekjole fra ebay så tok det 4 uker før jeg fikk den i posten. Jeg tok målene selv og kjolen passe veldig fint! Men jeg skal ikkje bruke kjolen som brudekjole men det er egentlig min feil. Stoffet og mønsteret og alt var kjempe flott! Men jeg bommet veldig på fargen. Jeg bestilte ivory, og trodde at det var ca. diamond white farge. Men det var det ikke, den var aprikos/gul for meg, men ellers så var det flott
leandra Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Det har tatt ca 3 uker fra jeg bestilte til jeg fikk kjolen i posten.
Neytiri Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Eg fikk kjolen etter 5 uker, var nok fordi eg bestillte Kustom sydd og er i litt stor størrelse. Men eg er heldig og kjenner en skredder som tok målene gratis for meg, anb. ikvertfall å ikke gjøre det selv! suuuuper fornøyd med kjolen(ivory syns eg var kjempefin, ikke var den gul)
lost_bird Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Jeg betalte for kjolen 20. april, og den har i dag, 24. mai, ennå ikke blitt sendt fra Kina
lost_bird Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Sendte mail og fikk til svar i dag om at den kanskje ble sendt neste uke Der røk kanskje muligheten til å bestille en kjole nr. 2 dersom jeg skulle bli misfornøyd med denne!
Neytiri Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Uff lost_bird.....ikke bra, håper den kommer snart og du blir fornøyd da
lost_bird Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Uff lost_bird.....ikke bra, håper den kommer snart og du blir fornøyd da Mja. Takk for tanken. Regner med at alle her inne får vite det den dagen den kommer på døra. Krysser fingrene på at den er verdt å vente på
Anglofil Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Det tok rundt en måned før jeg fikk kjolen, og den var nydelig tilpasset meg. Jeg tok målene mine selv. Mvh Yvonne
FireFairy Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2009 Jeg betalte for kjolen 20. april, og den har i dag, 24. mai, ennå ikke blitt sendt fra Kina Det var kjedelig da lost bird! Hvis du nå får kjolen og er misfornøyd, send mail til ny selger og forhør deg om leveringstid. Når jeg bestilte kjolen min, måtte jeg forhøre meg om det først, for jeg var litt sent ute. Jeg sa jeg måtte ha den innen fire uker, og det lovet de at var greit. Tror jeg hadde den på døra etter to uker. Det gikk kjempefort og mye fortere enn jeg forventet. Og kjolen er nydelig! Gleder meg sånn til å bruke den, og det er ikke lenge igjen nå...
lost_bird Skrevet 29. mai 2009 #13 Skrevet 29. mai 2009 Det var kjedelig da lost bird! Hvis du nå får kjolen og er misfornøyd, send mail til ny selger og forhør deg om leveringstid. Når jeg bestilte kjolen min, måtte jeg forhøre meg om det først, for jeg var litt sent ute. Jeg sa jeg måtte ha den innen fire uker, og det lovet de at var greit. Tror jeg hadde den på døra etter to uker. Det gikk kjempefort og mye fortere enn jeg forventet. Og kjolen er nydelig! Gleder meg sånn til å bruke den, og det er ikke lenge igjen nå... Så bra! Egentlig er det helt greit at det tar lang tid, syns det er fint de prioriterer dere som er litt sent ute! Og når jeg får den, om et par uker, så er det jo ennå tid igjen til å bestille ny. "Klager" jo litt likevel da, er jo SÅ misunnelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå