Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg sitter og vurderer opp og ned om jeg skal invitere en jeg har veldig lyst å invitere, eller ikke. Det har seg slik at han har tatt litt avstand fra meg den siste tiden, noe jeg tror er for at han synt det er tungt å se meg lykkelig med en annen mann. (han har vært forelsket i meg lenge) Vi var meget gode venner og har hatt mange gode stunder ilag. Men i det siste har vi som sagt ikke hatt like god kontakt. Jeg har veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. *Jeg vil ha han der, siden jeg er så utrolig glad i han, og vil dele en så betydningsfull dag men han. *Jeg føler det blir feil å invitere han siden han kanskje ikke vil gå, og ved en invitasjon vil føle seg forpliktet. syns det er så utrolig vanskelig. Vet ikke hva som blir best/verst?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Om du vet at han har kjenskap til hvordan han føler overfor deg, så vær åpen om det. Send ham en invitasjon samtidig som du lar ham få vite at du forstår om han ikke vil delta.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Vil mannen din synes det er ok at han deltar, når han har slike følelser?
samie Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Spørs kanskje hva mannen din syns om han hadde visst hvilke føleleser han har for deg. Du skriver at du tror han har trekt seg unna fordi han ikke liker å se deg lykkelig sammen med en annen mann. Tenker det i så fall blir ekstra ille for han å se deg gifte deg...
Jade Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 MÅ du invitere han da? Lurer også på hva mannen din synes om dette.
InaMina Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg tror ikke min kommende mann ville syns det var så greit. Eller, diplomatisk som han er, så ville han spurt meg: Syns du det er greit at jeg inviterer en beundrer? Å da vet jeg vel svaret med en gang, det kommer ikke på tale Endret 31. mars 2009 av InaMina
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Jeg synes kanskje du kunne la vær....??? Hadde du likt det hvis det var den andre veien? Synes du det er helt ok får dere jo gå noen runder med det, men jeg synes det hadde vært ubehaglig hvis min forlovede hadde invitert en jente som hadde ett godt øye til han. Faktisk er det sånn at det er en jenta som er litt for "friendly" med min samboer, og min samboer ville aldri invitert henne.......Og det er jeg veldig lykkelig for!!
Modic Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Jeg synes i grunn du skal ta hensyn til din kommende mann også, jeg. Ville HAN synes at det er greit? Eller snu det på hodet: Ville du synes at det var greit om mannen din inviterte ei jente som hadde et godt øye til ham? Dersom du må svare nei på et av disse spørsmålene (eller begge), synes jeg ikke du skal invitere.
Phaedra Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Jeg ville spurt mannen min (og mannen *min* slike jeg kjenner ham ville ikke hatt noen problemer med dette), så ville jeg invitert vennen min. Han setter sikkert veldig pris på det, og hvis dere er veldig gode venner så er det jo litt rart om han ikke blir bedt. Det beste er jo om han får ta valget selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå