Gå til innhold

Hvor Mange DVDer har dere

few  

21 stemmer

1. 1. fesa

• 1-100
      4
    • 100-200
      6
    • 200-300
      3
    • 300-400
      2
    • 400-500
      0
    • 500-600
      2
    • 600-700
      0
    • 700-800
      0
    • 800-900
      1
    • 900-1000
      1
    • 1000-1100
      0
    • 1100-
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Methuselah
Skrevet

Det spør jeg om hvor mange dvder har dere sånn ca...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper jeg har rundt 600. Rundt 40 av dem har fler enn en film i boks/dobbelutgave, og rundt hundre av dem er boksutgivelser av TV-serier. Regner hver utgivelse som en DVD for å gjøre det enkelt:)

Skrevet

Rundt 200 kanskje..

Skrevet

Det er jeg faktisk ikke sikker på. 400+ kanskje. Mulig det er mer. Er i gang med en oversikt i excel, så vi får se.

Skrevet

En plass mellom 30-40 sånn ca.

Skrevet

Nesten 900 stykker. Nå har jeg mange bokssett som jeg regner som én, men ett bokssett kan inneholde 20 filmer. Derfor har jeg nok godt over 1500 filmer (har mange bokssett).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Dere som har så mange - hvor har dere alt dette? DVD-er tar jo ganske mye plass? :klø:

Skrevet
Dere som har så mange - hvor har dere alt dette? DVD-er tar jo ganske mye plass? :klø:

Jeg har en egen skjenk på rommet mitt til de fleste dvd'ene, men vil vel tippe at rundt 200 av dem står stablet inntil veggen (litt bortgjemt). Jeg drømmer om eget bibliotek og kino en gang i framtiden. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har faktisk ikke plass... Bor i kollektiv og har alle mine ting på 20 kvm., og har tre vanlige bokhyller. Der har jeg rundt halvparten av filmene. Bøkene måtte vike plass og ligger stablet oppå. I tillegg har jeg 1075 CD-er og LP-er som også tar en del plass. Halvparten av dem ligger i esker, dessverre.

Skrevet

Hadde flere enn jeg trodde. Nesten 500. Har mine i to bokhyller som er veeeldig fulle og rotete nå. Har ikke plass til en tredje bokhylle i miniatyrleiligheten min, så da får det bare være sånn.

Gjest Methuselah
Skrevet

Bare for og nevne hvor mange jeg har... Jeg har 1.176 DVDer

Skrevet

1500 - 2000

Har hjemmekino med prosjektor. Veldig kjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...