Heeii Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei, sikkert ikke bare jeg som har dette problemet, men jeg lurer på hvorfor jeg får dette. Er meget irritabelt. Når meg og partneren har sex blir jeg så våt at jeg skjennes løs ut, da mener jeg alvorligtalt VÅT. Dette er ikke noe særlig digg og er utrolig irriterende. Også noen ganger når han tar meg for hardt begynner jeg å blø litt :-(
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei, sikkert ikke bare jeg som har dette problemet, men jeg lurer på hvorfor jeg får dette. Er meget irritabelt. Når meg og partneren har sex blir jeg så våt at jeg skjennes løs ut, da mener jeg alvorligtalt VÅT. Dette er ikke noe særlig digg og er utrolig irriterende. Også noen ganger når han tar meg for hardt begynner jeg å blø litt :-( Vått er digg så det rekker Deilig og bare gli inn og ut av en dryppende våt mus
Caramela Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Først og fremst; det heter kjennes. Ikke skjennes som om en liten unge skulle sagt det. For det andre er det naturlig å bli våt.
Caramela Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Kan hende hun har en rift inni der som ikke vil gro når han peiser på...
Gjest KateW Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Nettopp, men å være våt er helt naturlig, var poenget mitt, å blød derimot, er ikke det.
Ethereal Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Hvis du blør han det komme av en rift. Hvis det ikke skjer ofte eller kommer særlig mye hadde jeg ikke brydd meg om det. Skjer det derimot hver gang dere har sex, hadde jeg gått til legen for å få sjekket det. Men altså, ikke få panikk pga. det Og det er naturlig å bli våt. Det eneste rådet jeg kan komme på er å prøve å tørke litt.
Heeii Skrevet 5. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2009 Beklager skrive feil, rolig.. Så klart er det naturlig å bli våt :-) Men når en blir så våt at det nærmest fosser så er en jo litt uheldig. Bare lurte på om det var noe grunn til dette, men takk uansett.. Jeg tørker så det holder underveis, he he. Var en periode jeg blødde hele tiden men har roet seg no, får ta å besøke gynekologen..
Gjest KateW Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Kanskje du opplever sprute-orgasmer? Ikke uvanlig, og veldig kult hvis man slapper av...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå