Gå til innhold

hvordan tømme/etterfylle luft i pilates-ball?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha trent litt i studio, har jeg nå kjøpt meg en pilates-ball (+ dvd+bok) for å kunne trene hjemme også. Men, jeg fikk ikke fylt i nok luft da jeg pumpet den opp første gangen, og nå får jeg ikke ut proppen slik at jeg kan fylle på med mer luft :o(

proppen har liksom en mothake som gjør at jeg ikke får dratt den ut igjen...?

Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan tømme/etterfylle luft i pilates-ballen?

Takknemlig for all hjelp :sukk:

Endret av testfrid
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du må nok forklare nærmere hvilken ball det er. Liten eller stor? Og si litt mer om hvordan proppen er...

Skrevet (endret)

Det er en Lucy Knight's Pilates Gymball (Unity står det på selve den blå ballen). Proppen er i hvitaktig plast, en liten plaststang, liksom - som en litt stor, tykk spiker - og altså med denne "mothaken" på tuppen, som gjør at jeg ikke får den ut igjen... :o(

PS: Jeg er ny her... hvorfor står det "Sjenert" til venstre for innleggene mine, under brukernavnet mitt? :-o

Endret av testfrid
Gjest Gjest
Skrevet

Okei, vil tro du har samme type propp som det er i min ball. Jeg bruker en teskje for å få den ut, jekker liksom proppen ut om du skjønner hva jeg mener. Den kan sitte litt hardt.

Sjenert står det fordi du har skrevet få innlegg, statusen vil endre seg når du skriver flere.

Skrevet (endret)

Ok, tusen takk for svar - jeg skal prøve din anbefalte proppfjerne-metode :o)

Endret av testfrid
Skrevet

Hm, det funka ikke med teskje. Mulig jeg er litt for redd for å ødelegge ballen...? Tror jeg må kapitulere og henvende meg til produsenten. Æsj, jeg føler meg rimelig dum som ikke skjønner hvordan jeg skal få ut proppen i ballen for å kunne etterfylle med luft... jaja :o|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...