Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve wild yam denne gangen, har hørt så mye bra om det! Men problemet er at jeg ikke helt vet når jeg skal starte. Hadde positiv ELtest fredag og lørdag, og negativ i går. Kan jeg starte i dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det og skal starte med det i dag jeg også (fikk positiv ELtest fredag kveld). Akkurat vært og kjøpt nå. Lykke til Mayami!

Skrevet

Lykke til du også - hold oss oppdatert! :klem:

Skrevet

Skal starte etter el ja og bruke det frem til mensen...eller to blå da ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er wild yam og hvordan brukes det?

Skrevet

Gjest: Wild Yam er noen piller som kan kjøpes på helsekostbutikker. De kommer at en type søtpotet har vist seg å være meget viktig i behandlingen av mange kvinner med infertilitetsproblemer. Har en progesteronlignende effekt. (Dette sto det da jeg søkte på det)

Skrevet
Gjest: Wild Yam er noen piller som kan kjøpes på helsekostbutikker. De kommer at en type søtpotet har vist seg å være meget viktig i behandlingen av mange kvinner med infertilitetsproblemer. Har en progesteronlignende effekt. (Dette sto det da jeg søkte på det)

Du kan også få den i krem. Skal visst være mer effektiv ;)

Skrevet

Takk for info, det var jeg ikke klar over! Da får jeg teste kremen om 2-3 måneder eller noe sånt ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar! Da skal jeg også teste det ut. Får man kjøpt kremen i Norge?

Jeg brukte progesteronkrem en stund (anbefalt av dr.Ims om noen var borti ham - tror han anbefalte det samme til alle...) og den måtte kjøpes på enkelte apotek kun og fantes kun på resept.

Skrevet

Det er veldig viktig at du er helt sikker på at du har hatt eggløsning ( skrev først eggsløsing :blush: ) fordi for mye progesteron i kroppen kan visst gjøre at du ikke får eggløsning.

Skrevet

Kremen kan kjøpes på helsekost butikken :) Akupunktøren min selger den også ;) Ikke prøvd den jeg da, men har kjøpt den :)

Skrevet

Har ikke hørt om krem-formen! Kanskje prøve den (forhåpentligvis trengs det ikke, men...)! Takk for bra svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...