Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 For noen måneder siden gjorde jeg det slutt med han jeg bodde sammen med. Akkurat i dag greier jeg ikke å se hva som gjorde at jeg falt for han en gang, og ikke et sekund har jeg angret på at jeg brøt det opp. Han var alt annet enn et skikkelig mannfolk, han var ikke praktisk anlagt i det hele tatt, husbygging var et mareritt. Tenk å heller ville spille poker på nettet enn å dra i huset og gjøre ting der?! Ikke interessert i elektroniske duppeditter, jeg installerte, formaterte datamaskiner, fant ut hvilken tv vi skulle kjøpe, måkte snø etc etc. Kan holde på i det uendelige her altså. Og gurimalla så blind da, trodde han var voldsom til kar fordi han satt på noen vaskemaskiner med klær og laget spaghetti til middag. Uff, hadde jeg ønsket meg en "dame" så hadde jeg funnet meg det. For ikke å snakke om den romantiske siden hans, som heller ikke eksisterte. Å dele en flaske vin var jo uaktuelt, for han likte jo ikke vin... og ikke øl.. og ikke sprip, cognac, whiskey eller noe annet. Det som til slutt sleit meg ut var jo da faktisk at han ikke hadde noen "ansvarsområder", alt fall på meg. Jeg måtte huske når det burde skiftes olje på bilen, jeg betalte regninger, ordnet med forsikringer, tømte sluker for dritt, polerte bilen etc etc. Nå når jeg er alene så er det greit å gjøre alle disse tingene liksom, for det er for meg og ingen andre gjør det for meg. Men det var fælt å måtte være ei "forbanna maskjerring" for å få han til å skjønne at ting måtte skje. Off.. For ikke å snakke om sexlivet, kjærligheten og nærheten. Fantes ikke! Om jeg sa at jeg var sliten en dag, så holdt han seg unna liksom. Hva er det for'no da!? Hva meg en armkrok å ligge i? Neida, tv var teit, bedre å sitte alene og glo på en pc som han nesten ikke greide å slå på. Måtte bare lufte ut her altså.. Likestilling (som han papla om så mye), my ass, gi meg et MANNFOLK!! Som jeg kan glo på gjennom kjøkkenvinduet når jeg lager middag mens han bygger garasje i bar overkropp. Ja, jeg blir skikkelig tent av skitne, barske mannfolk som lukter en blanding av svette og olje. (joda, har muligens truffet en sånn, en skikkelig handyman som attpåtil er romantisk og kosete *sukk* ) Hva vil jeg med dette innlegget?! Ikke peiling... kanskje bare lufte ut at jeg er glad jeg gjorde det slutt med en type mann og at jeg nå er meget lykkelig med en helt annen type mann.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Kansje du rett og slett bare ville få ut tankene dine. Det er noen ganger veldig herlig og si ting til andre. Men denne mannen ja. Han virker søren meg ikke som en skikkelig type. jaja, jeg har ivertfall ikke fått inntrykk av at det finnes så mange av dem. Jeg syns den mannen jeg vra sammen med får noen år siden var teit. Men jeg tror ikke har så mye og si etter det jeg har lest om han som du var sammen med nå
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Mannen min kan knapt slå i en spiker. Mannen min er et skikkelig Mannfolk.
Gjest Gjest_Espen_* Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 ja alle kan jo ha forskjellige meninger om hva et mannfolk er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå