Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hva synes dere om å drive med xen til ei venninde? Når venninda har fått seg ny gutt og det er over 1/2 år siden det ble slutt? Er det helt forbudt?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Kommer an på. Det spørs jo på følelsene hun hadde for gutten, og hvordan hun hadde det i tiden etter at det ble slutt. Er det mye følelser inne i bildet bør du holde deg unna, det kan såre venninnen din også. Men om hun synes det er greit, og det ikke vil oppstå problemer mellom dere alle så går det nok bra.
LadyB Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Ja, det er helt forbudt. Særlig om man ikke har snakka med venninna si om det engang på forhånd...
Gjest MissBella Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Det synes jeg også er en uting. Snakk med venninna di først.
Rosalie Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Nei, ærlig talt. Så lenge det ikke er helt nettopp slutt mellom de, så go ahead.
fuerza Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Så lenge du snakker med venninnen din om det er det greit.
leirbål Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Spør venninden din. Noen vil synes det er greit, andre vil synes det er ille. Det er det du vil få høre her inne også. Og ingen av oss vet hva hun tenker.
angeleyes Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Spør venninnen din hva hun synes om dette. Det kommer helt an på situasjonen synes jeg. Hvis det fortsatt er mye følelser inne i bildet så kan dette bli svært komplisert for alle parter. Selv om hun har ny type er det ikke sikkert hun har kommet til det stadiet at hun er likegyldig ovenfor eksen.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 I utgangspunktet er det et big fat NO NO.... Men det kommer seg jo helt an på hva slags forhold du har til din venninne, og hva slags forhold hun og han har til hverandre Ser for meg at det kan bli noen litt ekle situasjoner i blant, på fest eller når venner er samlet Og ikke minst hvis du begynner å sammenlikne deg og henne overfor han...
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 Hvis venninen din er bitter ovenfor han vil nokk ikke hun like at du prøver deg på han... Er enig med de som sier du bør høre med hun først..
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 30. mars 2009 #13 Skrevet 30. mars 2009 Nei nå må dere skjerpe dere. Selvfølgelig kan du være sammen med den gutten. det er jo søren meg 1/2 år siden. Tror du veninna de tenker at du vil henne noe vondt med og bli sammen med gutten. Kansje hun blir litt lei seg, men nå har hun jo fått seg en nye kjæreste så da ser jeg ikke problemet. Men hvis hun blir sint og ikke vil være med deg så viser hun bare at hun ikke er en veninne og ta vare på !! det er min mening
LitaPia Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 Selv ville jeg ikke ha gjort det. Men det er nå meg da..
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 30. mars 2009 #15 Skrevet 30. mars 2009 Nei nå må dere skjerpe dere. Selvfølgelig kan du være sammen med den gutten. det er jo søren meg 1/2 år siden. Tror du veninna de tenker at du vil henne noe vondt med og bli sammen med gutten. Kansje hun blir litt lei seg, men nå har hun jo fått seg en nye kjæreste så da ser jeg ikke problemet. Men hvis hun blir sint og ikke vil være med deg så viser hun bare at hun ikke er en veninne og ta vare på !! det er min mening Takk, det er slik jeg tenker og. Hun som gjorde det slutt og rett og slet dret i gutten og fant seg ny så og si med en gang. men vil fortsatt høre andres syn på saken da jeg vet min venninde hadde blitt utrolig sint på meg om jeg hadde gjort det, mens jeg samtidig ikke hadde blitt sur om hun hadde drevet med min x.
FoxyFish Skrevet 30. mars 2009 #16 Skrevet 30. mars 2009 Takk, det er slik jeg tenker og. Hun som gjorde det slutt og rett og slet dret i gutten og fant seg ny så og si med en gang. men vil fortsatt høre andres syn på saken da jeg vet min venninde hadde blitt utrolig sint på meg om jeg hadde gjort det, mens jeg samtidig ikke hadde blitt sur om hun hadde drevet med min x. Du vet at din venninne hadde blitt utrolig sint på deg, men vil gjøre det likevel? Du høres ut som en skikkelig dårlig venninne. Og du bør også tenke litt lenger på fremtidige konsekvenser før du gjør noe. For det første kommer du til å miste en venninne. Har dere felles venner kommer du kanskje til å miste noen av dem også, da man mest sannsynlig ikke tar parti med deg. Du bryter tross alt venneregel numero uno. Hadde venninnen din sagt at det var i orden, så hadde det bare vært å kjøre på, men nå er nå ikke saken slik.
Varsio Skrevet 30. mars 2009 #17 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Takk, det er slik jeg tenker og. Hun som gjorde det slutt og rett og slet dret i gutten og fant seg ny så og si med en gang. men vil fortsatt høre andres syn på saken da jeg vet min venninde hadde blitt utrolig sint på meg om jeg hadde gjort det, mens jeg samtidig ikke hadde blitt sur om hun hadde drevet med min x. Jeg hade en X som bestevenninnen min ble sammen med, bak ryggen min. Hun fortalte det etterhvert, og jeg ble utrolig lei meg (mest fordi jeg ikke var helt over han enda). Men likevel, vi var bestevenninner (er det fortsatt), og om X'n min gjorde henne glad, selvfølgelig skulle hun få være sammen med han Men snakk med henne! Fortell det. Det var veldig sårende at hun ikke fortalte meg det med engang..men det vet ikke hun, og skal heller aldri få vite hehe. Er hun en god venninne som vil ditt beste, så er nok ikke dette et problem. Endret 30. mars 2009 av Varsio
Gjest Naria Skrevet 30. mars 2009 #18 Skrevet 30. mars 2009 Hadde aldri gjort det selv. Ville ikke hatt sex med noen som en venninne hadde vært bortpå før meg, synes tanken er ekkel.
FoxyFish Skrevet 30. mars 2009 #19 Skrevet 30. mars 2009 Hadde aldri gjort det selv. Ville ikke hatt sex med noen som en venninne hadde vært bortpå før meg, synes tanken er ekkel. Samme her..! Kjærester til gode venninner tenker jeg ikke to ganger på engang. Heller ikke etter at det eventuelt er slutt. De er på en måte "oppbrukt". Å harve over venninners ekser virker på meg enten ondskapsfullt eller litt "ungt".
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #20 Skrevet 30. mars 2009 Begrepet venninde er litt komisk. Mormor sier også det, men hun er 82 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå